Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שאלה קטנה:

 

 

אני מתלבט נורא לגביי המגבר.

לא יודע אם אני צריך אותו .

 

הוא ייתן הבדל רציני?(בהתחשב בעובדה שיש לי רק קומפוננט)?

פורסם

כי המגבר שגרין מאסקר המליץ לי עליו ,עולה 500 שקל בארצות הברית.חתיכת סכום יחסית לתקציב שהקצבתי לעצמי.

כמה המכשיר הנ''ל עולה בארץ?:roll:

 

מה גם שלפי מה שהבנתי,ההתקנה תהיה יקרה יותר.

כמה בערך תעלה התקנה לרכיבים הנ''ל?פחות או יותר כמובן...

כי סה''כ עם הרכיבים הנ''ל אני מגיע כבר ל2000 שקל בלי התקנה.

פורסם

לגבי התקנה תשאל בכמה מקומות שאתה יודע שעושים עבודה טובה.

המחיר של המגבר בארץ הוא קצת יותר מאלף.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם

אין אפשרות לדעת בערך? אם זה 100 שקל או 500?

 

זה גם לוקח חלק בהתלבטות שלי לגביי המגבר.

 

הבנתי שהתקנה בערך עולה 150,ומגבר מייקר את העניין,השאלה היא בכמה .

פורסם

התקנת מגבר+ קומפוננט+ HU זה באיזור ה500-600 ש"ח כולל חיווט כולל הכל.

 

המגבר הזה בארץ, מחירו כ1200-1400 ש"ח (נכון לזמננו)

אם אין לך מספיק כסף, אתה יכול לוותר בנתיים על המגבר, ומקסימום בעתיד לרכוש מגבר פה בארץ מיד שניה אפילו במחיר הגיוני...

under construction..

פורסם

זה מה שנראה לי שאני יעשה.

 

ההתקנה של הקומפוננט+הHU,לא תעלה יותר מ200 שקלים ,נכון?:roll:

 

ישמעו מספיק טוב גם בלי המגבר אני מאמין,או שאני טועה?

פורסם

דיברתי עם חנות דתיים בניו יורק.

הם לא מוכרים אלפיין.

 

המליצו לי על:

http://carstereo.pricegrabber.com/search_getprod.php/masterid=7797037

 

אמרו שמתאים לארץ,מה אומרים המומחים?

 

עוד כמה דברים:

החברה של פיוניקס גולד עומדת לסגור (משהו כזה)והם לא רוצים להתעסק איתם מחשש לבעיות

לגביי קומפוננט ,הוא אמר לי שיש לו פיונייר(הבנתי מכמה שלא מומלצים),ולאנזר.

 

מישהו יכול להמליץ לי מה לעשות?

פורסם

בחנות שהמלצתי לך היה להפ גי וי סי עם מסך נשךף {טלויזיה} ודי וי די באותה מכשיר ב 238 דולר,אבל מה לא קניתי כי לא היה לזה פאנל נשלף.

שים לב לא לכל הדגמים יש פאנל נשלף.

אם אתה רוצה פיונייר קנה כמו שלי נדמה לי 7500 לא זוכר הדגם האחרון עם הדולפינים ועוד סרטים על הפאנל...50X4!!!! + שלט מתאים לישראל במחיר שכתבתי לך וסגור עניין ,לגבי מגבר קנה בארץ סתפ כבד לסחוב מחול .

שההורים שלך ילכו לחנות שאמרתי לך אחרי שאתה תצלצל מהארץ תגיד להם שאתה רוצה מכשיר כמו ש ... קנה ותאמין לי בוא לשמוע !

בהצלחה.

פורסם

איפה הם יגורו בניו יורק?

 

מנהטן או מחוצה לה?

בקווינס וברוקלין יש יותר אופציות למערכות לרכב.

 

במנהטן

להם יש,בסניף של קווינס יש התקנה במקום,במנהטן אין התקנה ויש פחות מערכות.

http://www.circuitcity.com

 

להם יש ממש קצת

http://www.jr.com/

 

באזור של etronics יש הרבה יהודים שמוכרים מוצרים שמתאימים לארץ אבל אסור לסמוך עליהם.

אייל

פורסם

היה לי נסיון טוב איתם.

הבעלים שם- בחור בשם איציק - מאוד נחמד, והשירות מצויין. אם ההורים שלך הולכים לחנות אז אין לך בכלל שום בעיה (נמצאים בצ'אינה טאון). עם מכשירים של פיוניר - לא צריכה להיות בעיה - כיול עולה לך 150 ש"ח אצל סיימון אלקטרוניקה, או לחילופין 6 דולר על רכיבים את תעשה זאת לבד > לא עניין קשה, רק קצת ידע בהלחמה וחיפוש בגוגל.

שיהיה בהצלחה.

נ.ב.

אני זוכר שראיתי סטים קומפוננטים דיי טובים וממש בזול של אלפיין אצל איטרוניקס- תבדוק גם את זה.


×
×
  • תוכן חדש...