Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום הכנו את השטח לארוע והולך להיות מעולה!!! הרבה אטרקציות, הדגמות, תצוגות....בקיצור, ארוע מוטורי משובח.

ענייני ביטחון, סס"ל אדום לבן פירושו לא לעבור! שימרו על הכלל הזה למען ביטחונכם והצלחת הארוע.

כמו כן, להביא מים, כובעים וקרם הגנה (אני מרגיש כמו מורה...), למרות שמזג האויר מתקרר עדיין חם מאוד בשטח הארוע.

כשאתם מגיעים לכניסה ל"מסלולים" אנא הישמעו להוראות המאבטחים, אנחנו ממש לא רוצים להתעסק עם בעיות משמעת ביום הגדול הזה.

ברחוב הנפט באזור התעשיה של אשדוד מגיעים בשלב כשלהו לפסי רכבת וצריך לחצות אותם. מעבר לזהירות הנדרשת בחצית פסי רכבת מומלץ מאוד לעבור אותם לאט לאט מאחר והם פוטנציאל רציני לפיצוץ צמיג או עיקום ג'נט.

 

תהנו!!!

 

 

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

כן, זה במסלולים.

 

הנה הלינק. סידרנו לכם מזג אוויר טוב. תצוגות ג'ימקאנה ודריפטינג, תצוגות מועדונים כולל מועדון החמש, תחרות אודיו. דוכני אוכל ושתיה, ממכר חולצות וכובעים של הפורום ועוד הפתעות.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
זה ב"מסלולים"?

כן, הארוע במסלולים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אני מגיע מחר על הבוקר ב- 7:00 כדי לעזור בעיקר מקווה שהכול ילך כמו שצריך ושלא יהיו בעיות עם האבטחה...

סך הכל עומד להיות אירוע אחד השולטים...

פורסם

זה בסדר, אתה יכול להגיע גם בשמונה או אפילו תשע. אנחנו לא צריכים עוד אנשים שמסתובבים לנו בין הרגליים בשבע בבוקר, וממילא אין מה לראות עד שעה תשע.

 

תודה

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

עוד שאלה, איפה תהיה החנייה? פעם שעברה כשהייתי באירוע לקידום הסופרט המוטרי (09.12.05), המארגנים שלחו את כל מי שלא משתתף בתצוגת רכבים 90 פעם לאנשהו, אמרו שיש חנייה בסוף, ובסוף כולם חזרו וחנו בצדדים. גם הפעם זה יהיה או שהם יסבירו בצורה נורמלית על איזו חנייה הם מדברים, כי אף אחד לא מצא אותה...

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
ברחוב הנפט באזור התעשיה של אשדוד מגיעים בשלב כשלהו לפסי רכבת וצריך לחצות אותם. מעבר לזהירות הנדרשת בחצית פסי רכבת מומלץ מאוד לעבור אותם לאט לאט מאחר והם פוטנציאל רציני לפיצוץ צמיג או עיקום ג'נט.

אני אכלתי על זה פנצ'ר לפני ה-MDC האחרון - כל הכבוד שאתה מזכיר לכולם!! :mm_yeah:

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side

פורסם
עוד שאלה, איפה תהיה החנייה? פעם שעברה כשהייתי באירוע לקידום הסופרט המוטרי (09.12.05), המארגנים שלחו את כל מי שלא משתתף בתצוגת רכבים 90 פעם לאנשהו, אמרו שיש חנייה בסוף, ובסוף כולם חזרו וחנו בצדדים. גם הפעם זה יהיה או שהם יסבירו בצורה נורמלית על איזו חנייה הם מדברים, כי אף אחד לא מצא אותה...

החניה תהיה בדיוק איפה שחנו הרכבים בליגת MDC, כלומר בצידי הכביש המקביל לאתר "מסלולים". שימו לב, הכביש הזה הוא כביש ציבורי לכל דבר ואינו סגור לרגל הארוע.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

אממממ........

 

 

המלצה למי שמגיע בתור צופה מהצד ומתכוון להחנות מחוץ לאתר-

 

אם יש לכם כל מיני כנפונים ברכב (כמו ב-106 ראלי\XSI וכו'..), הייתי ממליץ לשקול הגעה ברכב של ההורים......

 

בפעם האחרונה שהיינו במסלולים, הרבה בעלי רכבים שחנו מחוץ למתחם מצאו את רכבם "מחוסר" כנפונים ופסי קישוט כאלה ואחרים........ואני לא מדבר על רכב אחד או שניים.......

 

בצבא קוראים לזה "השלמת ציוד", באזרחות זו גניבה.

 

לשיקולכם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם
אני אכלתי על זה פנצ'ר לפני ה-MDC האחרון - כל הכבוד שאתה מזכיר לכולם!! :mm_yeah:
תכננתי מחר להגיע אחרי מבחן שיש לי ומתחיל בשעה 9,

מקווה שאני לא אצטרך לחנות בראשון ולבוא ברגל (מרוב מכוניות)

 

פסי הרכבת האלה לא נשמעים בריאים במיוחד לג'נט 18 וחתך נמוך :?

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7323 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...