Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,



מדובר בסיאט איביזה של חבר

מודל 94 מנוע 1400

עשתה 156 אלף קילומטר

המנוע נשמע בסדר

 

הבעיה היא בעת האצה לאחר שחרור הקלאץ' בעת השילוב הראשוני כאשר רק לוחצים על הגז, אם נותנים לחיצה מכובדת הרכב מגמגם לא מאיץ טוב לשנייה שתיים ואז מאיץ בסדר (יחסית לרכב)

כנ"ל לגבי אחרי שחרור הקלאץ אחרי שילוב ההילוך השני בעת לחיצה על המצערת יש גמגום וחוסר סחיבה ור קלאחר שנייה 2 האוטו מתחיל להאיץ בסדר.

הסימפטום מתרחש כאמור רק בנסזיעה רגועה מאוד ועל טורים נמוכים ללא משיכת הילוכים

בעל הרכב טוען שהוא מעולם לא החליף פילטר דלק (שנה ו 15 אלף קילומטר בערך) שהוא נוסע הרבה על טנק ריק

פילטר אויר נראה יחסית חדש

סיכה (שמן מנוע) עשו לפני 4 חודש

פלאגים לא הוחלפו בשנה האחרונה ולכו תדעו מתי החליפו לפניו

 

אני לקחתי על עצמי לסדר לו את העניין ואני מתכוון להחליף דבר ראשון פילטר דלק, לנקות את המצערת עם ספריי קרבורטור ואם זה לא יעזור לעשות לרכב אינפוזיה עם BG K44

 

מהי דעתכם האישית על העניין, אני אישית לא מבין גדול בבנזין ובסיאט.

ככה שאני מחכה לדעתכם והשערותכם.

פורסם

כל הדברים שציינת יכולים רק לעזור...

 

אך לדעתי מקור הבעיה הוא בקלאצ' גמור... וכל פעם שאתה משלב הילוך אז הקלאץ' מחליק לך...

 

האם הקלאץ' מפריד גבוה?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

שלום.

 

הבעיה יכולה לנבוע ממספר סיבות.

א}פלגים גמורים

ב}חוטי הצתה

ג}תקלה במערכת ההזרקה יתכן שמזרק לא מתפקד היטב כי לפי דברך הבחור נוסע קבוע על בסיס מיכל רק.

מסנן דלק סתום התופעות הם אחרות הבעיה לא מהמסנן וגם לא מהמצמד.

 

כמו כן אם המנוע לפעמים נכבה בסרק תיתכן בעיה במיצערת עצמה כי היא עצמה בעיתית ברכבים האלה.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

פלאגים לא בדקתי כי זה היה בדיקה יחסית קטנה ולא מקיפה, אבל חוטי הצתה הסתכלתי ואין בהם סדקים עפ"י מבט לא יסודי במיוחד וגם היה חשוך.

 

בני, אני מתכוון להחליף מסנן דלק שלא הוחלף למעלה משנה, להחליף פלאגים ולבדוק חוטי הצתה ואם צריך להחליף גם אותם, לנקות מצערת ואם לא יעזור לעשות אינפוזיה עם K44

 

יש משהו שאני צריך לבדוק\לעשות בנוסף? משהו שלא צריך שרשמתי?

פורסם

פלגים

 

חוטים

 

מצתים

 

מפלג / או אחד ממרכיביו--- בשנתונים אלה ידוע שם כבעיות.

 

כוייל

 

מסנן דלק

 

משאבת דלק

 

אימובילייזר או אזעקה שמבצעים ניתוק מסויים והוא כושל

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בן עמי שלום רב!

לבקשתך בפרטי, לא אחדש דבר בעקבות תגובות חברי בני ל. ודני זומרשטיין, ואבקש

להתמקד תחילה בהחלפת מסנן דלק ובמצתים, ולא להשתמש בשום פנים ואופן בשלב זה בתוסף דלק

K44 ודומיו, בצע זאת לחברך וחזור לעדכן בפורום.

את השטיפת מוח של דני בעד השימוש בתוסף, מוכן לקבל באהבה, אם כי לא בהסכמה.

דני ברוך הבא וחג שמח.

בברכה

צביקה

*****חזרתי שוב על קריאת השרשור, ואז גיליתי שהתכוונת לשימוש בתוסף כאינפוזיה, ולכן אני חוזר בי, אם כי המתן מעט עם האינפוזיה, ועם החלפת שמנים, בצע תחילה את החלפת המסנן והפלגים,

ובהתאם לתגובת הרכב , תחליט בהתאם.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

 

את השטיפת מוח של דני בעד השימוש בתוסף, מוכן לקבל באהבה, אם כי לא בהסכמה.

 

דני ברוך הבא וחג שמח.

בברכה

צביקה

היי צביקה,

 

אוי ואבוי אם נסכים על הכל, יהיה משעמם!!!! :-(

 

עדיף כך!!! :-P

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
אני מתכוון להחליף מסנן דלק שלא הוחלף למעלה משנה, להחליף פלאגים ולבדוק חוטי הצתה ואם צריך להחליף גם אותם, לנקות מצערת ואם לא יעזור לעשות אינפוזיה עם K44

היי צביקה

כפי שרשמתי איני מתכוןו לעשות ניקוי מערכת יניקה ע"י אינפוזיה לפני שאני עושה את מה שרשמתי ואני אישית כמוך באותה דעה שרק אם ממש חובה אז משתמשים בתוספים וגם אז בשכל

ברכב הזה למשל אני בחיים לא ישים את הפחית בטנק הדלק.

 

בכל מקרה

תודה גם לך דני על פירוט התקלות שיכולות להיות

וגם לך כמובן בני

אני שבוע הבא יעשה מה שרשמתי למעלה ואם לא יעזור יעזור לדברים יותר יקרים ומסובכים

×
×
  • תוכן חדש...