Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1.האם ניתן "להנמיך" מצמד גבוה ? [רגולז']

2.החלפת מצמד - אשמח על טיפים,עלויות ואיכות.

3.מה הקילומטרז' האופטימלי לנסיעה בתנאי הרצה לאחר החלפת מנוע?

תודה

פורסם
1.האם ניתן "להנמיך" מצמד גבוה ? [רגולז']

2.החלפת מצמד - אשמח על טיפים,עלויות ואיכות.

3.מה הקילומטרז' האופטימלי לנסיעה בתנאי הרצה לאחר החלפת מנוע?

תודה

1. לא. המצמד הידראולי.

3. 1500 קמ (לא לעבור 3500 סלד). מה הסיבה להחלפת מנוע לרכב בן שנתיים?

 

לגבי שאלה 2: אני לא יודע כי לא יצא לי להחליף אבל קיבלתי המלצות טובות על מוסך חופן הילוך שישי בבאר יעקב. לשם אני מתכוון להגיע בטיפול הבא. והם גם מורשים לסובארו אם האחריות חשובה לך.

פורסם

ההנחיות בהרצה הן ע"פ רוב לא להעמיס בצורה קיצונית את המנוע, זה אומר האצות עדינות ובלימות מנוע מתונות.

 

לידיעה 2500 סל"ד עם מצערת פתוחה לגמרי, מתפתח יותר עומס מאשר 4500 סל"ד בשיוט.

 

בקיצור, 1500-2000 ק"מ עדינים עם העמסות עדינות קרי גם תאוצות וגם בלימות מנוע, הכל בעדינות.

שיוטים במהירות קבוע בסל"ד קבוע לא כל כך מומלצים.

 

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...