Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי שיש קליאו ספורט באלבר למכירה.

שנת 2002, צורה ישנה, עם 27K ק"מ.

שחורה.

 

רוצים 99K + גמישות.

 

הציעו לי טרייד אין תמורת שלי ( מגאן קופה 2002, מחירון 99K ).

 

מה אתם אומרים?

 

מה ההבדל בין הצורה החדשה לישנה? רק הצורה? ( שאלה מוזרה יצאה לי... )

מה לבדוק בכלל?

רון

פורסם

רון, זו השחורה מהפירסומים בלוח פוקוס, נכון?

כבר זמן מה שהיא לא נמכרת...

 

מחירון משוקלל אצל לוי יצחק (יד, ק"מ, בעלות ליסינג) מביא אותנו למחיר

של 94K.

אם הם לא מגיעים למחיר כזה, שוויו האמיתי של האוטו, רד מזה מהר.

 

יש קליאו ספורט למכירה כל שלישי ושישי בעיתונים.

MCS 2008

פורסם

מאחר ואני לא אקבל עליה מחירון, או משהו באיזור ה 10% פחות, אני עושה שיקול שמשתלם לי לעשות "החלפות", ולא להרוויח אבל גם לא להפסיד.

 

מקבל אוטו עם עוד כשנה וחצי אחריות יבואן, באותו מחיר כמו שלי...

 

כסף הם הבהירו לי שאני לא אקבל בחזרה... :?

 

אבל אחת תמורת השניה, כנראה שכן. אני חושב לנסוע לשם בשישי.

 

מה אומר?

רון

פורסם
אבל אחת תמורת השניה, כנראה שכן. אני חושב לנסוע לשם בשישי.

מה אומר?

אם זו הבעיה, הגיוני. נסה להוריד אותם עוד.

כמו כן בדוק את הקליאו MK2 של אופרייט-ליס, עוד אופציה.

 

תגיד להם שיש עוד קליאו ספורט מליסינג שאתה מתלבט לגביה. :roll:

MCS 2008

פורסם
מאחר ואני לא אקבל עליה מחירון, או משהו באיזור ה 10% פחות, אני עושה שיקול שמשתלם לי לעשות "החלפות", ולא להרוויח אבל גם לא להפסיד.

 

מקבל אוטו עם עוד כשנה וחצי אחריות יבואן, באותו מחיר כמו שלי...

 

כסף הם הבהירו לי שאני לא אקבל בחזרה... :?

 

אבל אחת תמורת השניה, כנראה שכן. אני חושב לנסוע לשם בשישי.

 

מה אומר?

 

ואתה חושב שלמכור קליאו ספורט שחורה מליסינג יהיה לך יותר קל ?

פורסם

אני אומר לבדוק טוב כי הרבה שם הרבה זמן. הרבה מאוד זמן. לבדוק את ההיסטוריה

שלו במוסכים, לקחת לבדיקה שלך ולא להסתמך על הבדיקה שלהם. לבדוק עם לרכב

יש אחריות יצרן (זה לא כל כך ברור ברכבי ליסינג).

 

אני מבין שהם נותנים לך מחירון על הרכב שלך? אני הייתי מנסה להוריד אותם ל94K

כפי שאמר DRUGSTORE. לדעתי תן להם הצעה, תשאיר מספר טלפון ותן להם שבוע.

גם ככה הרכב הזה לא רץ לשום מקום. אולי עדיף לך גם לנסות להוריד קצת את המחיר

של הרכב שלך ואז למצוא אחת פרטית. בדקת כמה סוחרים מוכנים לתת עליו?

 

לדעתי רכבים כאלו מליסינג צריך לבדוק ממש טוב. לרוב התנהגו אליהם פחות טוב

מאשר רכבים פרטיים ספורטיבים (שגם זוכים לחיים לא קלים).

פורסם

אני מנסה למכור את שלי כבר כמעט 5 חודשים.

מבקש 10% פחות מהמחירון.

אין קול ואין עונה.

לכן התלהבתי מהרעיון. לא כי אני אוהב את רעיון הרכב מליסינג, ולא בצבע שחור.

 

סוחרים לא מדברים על יותר מ 80K. חצופים.

במחיר כזה, אני אשאר עם שלי. :oops:

רון

פורסם
אני מנסה למכור את שלי כבר כמעט 5 חודשים.

מבקש 10% פחות מהמחירון.

אין קול ואין עונה.

לכן התלהבתי מהרעיון. לא כי אני אוהב את רעיון הרכב מליסינג, ולא בצבע שחור.

 

סוחרים לא מדברים על יותר מ 80K. חצופים.

במחיר כזה, אני אשאר עם שלי. :oops:

 

אתה יכול בבקשה להגיד לי מה כל כך נורא באוטו שלך שאף אחד לא רוצה לקנות אותו, ועוד ב-10% מתחת למחירון?

פורסם
אני מנסה למכור את שלי כבר כמעט 5 חודשים.

מבקש 10% פחות מהמחירון.

אין קול ואין עונה.

לכן התלהבתי מהרעיון. לא כי אני אוהב את רעיון הרכב מליסינג, ולא בצבע שחור.

 

סוחרים לא מדברים על יותר מ 80K. חצופים.

במחיר כזה, אני אשאר עם שלי. :oops:

 

תזכיר לי בקצרה למה אתה רוצה להחליף בכלל ? אני עוד זוכר שסיפרת שקנית אותה... והרי אתה חולה על האוטו הזה, אז למה להחליף אותו כלכך מהר ? היא שנה וקצת על הכביש ועוד לפני סיום השנה הראשונה רצית להחליף אותה, אני ממש לא מבין את זה..... למה קנית אותה אם כך ???

 

ינון.

פורסם
אני מנסה למכור את שלי כבר כמעט 5 חודשים.

מבקש 10% פחות מהמחירון.

אין קול ואין עונה.

לכן התלהבתי מהרעיון. לא כי אני אוהב את רעיון הרכב מליסינג, ולא בצבע שחור.

 

סוחרים לא מדברים על יותר מ 80K. חצופים.

במחיר כזה, אני אשאר עם שלי. :oops:

 

אתה יכול להיות רגוע שבטרייד אין יציעו לך הצעה שהיא נגזרת ישירה של מצב הרכב, מכני, מרכב והסטורית בעלות כמו כן תילקח בחשבון סחירות הרכב ורווח לטרייד אין בעיסקה.

כך שלהערכתי 10% מתחת למחיר מחירון מטרייד אין לרכבך זו מתנה!!!!!

בהצלחה

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אין לאוטו שום, אבל שום פגם!

לא יודע למה הוא לא נמכר!

:shock:

השוק בקאנטים...

 

אני מאוד אוהב את הצורה שלה, אבל אני לא מרוצה מכמות הכוח שלה.

רון

פורסם

אתה לא מצליח למכור כי קראת לעצמך פה מגאן-קופה, קשרת את גורלך למגאן קופה לנצח..

ועוד יש לך אתר של מגאן קופה, חבל לך על הזמן :wink:

 

 

רגע זה אומר שאני לא אצליח עכשיו למכור את הוולקן?

×
×
  • תוכן חדש...