Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפי דעתי הוא לא מצליח למכור מ-2 סיבות עיקריות.

1. המחיר

2. המתחרות

 

הסבר :

הרכב יקר יחסית (100K), זה גם רכב פוזה (לא משנה כרגע אם יש לו יכולת או לא, מי שקונה אותו, לא קונה סתם).

כאן מתחיל הקאץ'

כרכב פוזה יש את המיאטה (יותר זולה) או 206CC (יותר מגניבה), ואלה שתי דוגמאות בשליפה.

כרכב ספורט, יש את האימפרזה.

 

מה שקורה הוא, שהוא נופל בין הכיסאות. אם מחיר הרכב היה 60K הוא היה יכול לקבל 62-3 עליו.

 

נ.ב.

לפי דעתי מקרה צוקרמן הוא קלאסי המקרה הזה. הרכב שלו עוד 2-3 שנים יהיה עם שוק מטורף.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
לפי דעתי הוא לא מצליח למכור מ-2 סיבות עיקריות.

1. המחיר

2. המתחרות

 

הסבר :

הרכב יקר יחסית (100K), זה גם רכב פוזה (לא משנה כרגע אם יש לו יכולת או לא, מי שקונה אותו, לא קונה סתם).

כאן מתחיל הקאץ'

כרכב פוזה יש את המיאטה (יותר זולה) או 206CC (יותר מגניבה), ואלה שתי דוגמאות בשליפה.

כרכב ספורט, יש את האימפרזה.

 

מה שקורה הוא, שהוא נופל בין הכיסאות. אם מחיר הרכב היה 60K הוא היה יכול לקבל 62-3 עליו.

 

נ.ב.

לפי דעתי מקרה צוקרמן הוא קלאסי המקרה הזה. הרכב שלו עוד 2-3 שנים יהיה עם שוק מטורף.

 

לא הבנתי למה זה דומה אפילו למקרה צוקרמן.

כשהמחיר של ה 306 ירד, גם המחיר של המתחרים ירד. אותו דבר פה עם המגאן.

ככה שעוד שנתיים - שלוש כשהמחיר של ה 306 של צוקרמן ירד, הוא לא יהיה נמוך משמעותית.

Back to the original - NC again.

פורסם

היום הסכום הוא 100K, סכום מאוד משמעותי.

אנשים מנסים לקבל את המירב בו, גם כוח, גם אחיזה, גם פוזה וכו' וכו' == אימפרזה.

 

כאשר הסכומים יהיו נמוכים יותר, אנשים ירשו לעצמם להתפשר, הסכום לא יכביד עליהם במיוחד.

תראה מה קורה היום עם הראלי/RSI/XSI/אסטרה GSI.

המחירים פשחות או יותר באותו אזור, לכן אנשים אומרים (וגם כאן אומרים להם) "נמצא את הרכב התקין ביותר ונקנה, מקסימום אם לא נאהב, נקנה אחת אחרת".

 

עכשיו תגיד שגם ב-100K אנשים אומרים את זה. נכון, אבל כמות האנשים שמרשה לעצמה רכב ב-100K לעומת אלה שב-50K, היא קטנה בהרבה.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
היום הסכום הוא 100K, סכום מאוד משמעותי.

אנשים מנסים לקבל את המירב בו, גם כוח, גם אחיזה, גם פוזה וכו' וכו' == אימפרזה.

 

כאשר הסכומים יהיו נמוכים יותר, אנשים ירשו לעצמם להתפשר, הסכום לא יכביד עליהם במיוחד.

תראה מה קורה היום עם הראלי/RSI/XSI/אסטרה GSI.

המחירים פשחות או יותר באותו אזור, לכן אנשים אומרים (וגם כאן אומרים להם) "נמצא את הרכב התקין ביותר ונקנה, מקסימום אם לא נאהב, נקנה אחת אחרת".

 

עכשיו תגיד שגם ב-100K אנשים אומרים את זה. נכון, אבל כמות האנשים שמרשה לעצמה רכב ב-100K לעומת אלה שב-50K, היא קטנה בהרבה.

 

האמת שלא התכוונתי להגיד שגם ב 100K אנשים עושים את זה... :wink:

Back to the original - NC again.

פורסם
ככה שעוד שנתיים - שלוש כשהמחיר של ה 306 של צוקרמן ירד, הוא לא יהיה נמוך משמעותית.

צוקרמן כמה אתה עולה בימינו :wink:

מה ?! כל כך יקר באמת שווה לחכות שנתיים שלוש :wink::wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

השיקול בלקנות ממני את הרכב הוא:

1. הרכב כחדש ( 12.5K ), עם אחריות לעוד כשנתיים.

2. המחיר הרבה יותר זול מחדשה ( נשארה אחרונה בחברה, שנת 2003, שמחירה

על הכביש 110K ). ב2004 אין יותר מגאן קופה.

המחיר שאני מצפה הוא כ 90K , עבור מחירון של 96K ( ועדיין מוכן לרדת עוד, תלוי... ).

 

3. את הירידת ערך הגבוהה ביותר הוא כבר ספג, וכן את העלויות הראשוניות

( רדיו דיסק, מיגון וכדו' ).

 

זהו.

רון

×
×
  • תוכן חדש...