Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7336 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אולי משהו יודע איפה אפשר לקנות צינור יחסית רחב 2 ס"מ (לא מצאתי צינורות דלק ברוחב הזה) עמיד בפני גז פליטה?

 

מיועד לבניית Catch Can

 

 

חולצה ותקליט לעונים נכונה.

 

"I want to die like my grandma, Peaceful in her sleep Not like the 4 other passengers in her car..."

פורסם

אני מרעננה, אבל אין לי בעיה להגיע לאזור תל אביב והסביבה.

אני יודע בדיוק מה אני צריך, צינור לדלק ולא לשמן.

בינתיים בדקתי את אוקי חלפים ברעננה, הפרסי, וגנרל ברקס בתל אביב.

מסתבר שהגודל כן קובע...

"I want to die like my grandma, Peaceful in her sleep Not like the 4 other passengers in her car..."

  • ספונסר פורום
פורסם
אני מרעננה, אבל אין לי בעיה להגיע לאזור תל אביב והסביבה.

אני יודע בדיוק מה אני צריך, צינור לדלק ולא לשמן.

בינתיים בדקתי את אוקי חלפים ברעננה, הפרסי, וגנרל ברקס בתל אביב.

מסתבר שהגודל כן קובע...

כנראה שאתה לא ממש יודע מה אתה צריך...

אתה צריך צינור שעמיד בשמן!! את הcatch can מחברים לנשם ולסעפת.אין שם גזי פליטה! ובטח שלא תמצא צינור גומי שעמיד בגזי פליטה,שכן טמפרטורת גזי הפליטה מגעיה ל600-850 מעלות צלסיוס

בכל מקרה צינוריות גומי בכל המידות אפשר למצוא ב"טכנו צינור" ברחוב יצחק שדה בת"א מול הפרסי

אורן

פורסם

...ואם לא אצלו אז בהיפר גום מצדו השני של הכביש.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אני צריך צינור שעמיד בגזי פליטה ולא עמיד בחום של גזי פליטה (מי ביקש?)

מה עובר בנשם? למה קיים הנשם?

ה"נשם" מיועד לשחרור לחץ בראש מנוע (שחיקה של רינגים גורמת לעליה בלחץ), ובמהלך נסיעה מאומצת יוצאים ממנו גזים הנפלטים מהראש מנוע.

בכל מקרה תודה על התגובה והמידע על החנות.

"I want to die like my grandma, Peaceful in her sleep Not like the 4 other passengers in her car..."

×
×
  • תוכן חדש...