Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תקציב- 50,000 ש"ח.

 

דרישות:

ידני

אוטו מהיר וחזק ככל הניתן. אוהב לנהוג, פתיחות, מהירות.

מחפש נוחות.

אמינות- אין לו בעיה עם צרפתיות, אבל מעדיף מכונית כמה שיותר אמינה (היה עד עכשיו בעליה של גולף)

המכונית חייבת להיות חדישה יחסית- משנת 99 והלאה.

מראה- קומפקטית קטנה.

 

 

מה אתם ממליצים לו?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

50k לאוטו ספורטיבי.. מילא

אבל משנת 99?

הוא לא ימצא משהו שעולה על דרישותיו לפי דעתי..

אז להגדיל את הסכום אני לא מניח שהוא יכול.. אבל לרדת בשנים.. זה משהו שהוא כן יכול לעשות ואז יהיו לו הרבה אופציות.. (השאלה אם הוא בענין..)

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם
תקציב- 50,000 ש"ח.

 

דרישות:

ידני

אוטו מהיר וחזק ככל הניתן. אוהב לנהוג, פתיחות, מהירות.

מחפש נוחות.

אמינות- אין לו בעיה עם צרפתיות, אבל מעדיף מכונית כמה שיותר אמינה (היה עד עכשיו בעליה של גולף)

המכונית חייבת להיות חדישה יחסית- משנת 99 והלאה.

מראה- קומפקטית קטנה.

 

 

מה אתם ממליצים לו?

 

היו לי כמה רעיונות עד שכתבת שחייב להיות מעל 99

אין חיות כאלו - שיפתח מחירון.

פורסם

דיברתי אתו שוב.

הוא מוסר שהוא אכן קצת הגזים. אין לו בעיה גם עם מכוניות קצת יותר ישנות, אבל עדיף כמה שיותר חדש.

 

הספורטיביות גם לא קריטית- הוא בסה"כ מחפש אוטו חזק, מהיר ומהנה.

 

מה המלצותיכם?

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם

אלפא 1.7 (145/6)

הונדה קופה.

 

 

וישקפוץ הפלוץ שיגיד שההגה שלהן לא מתקשר.

שימו לב מה הוא ביקש.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם
VTS - ידנית, מהירה, מהנה לנהיגה, נוחה, פשוט כיפית לנהיגה, קטנה, שנת 98 נכנסת בתקציב (מה שנותר זה למצוא אחת שמורה וטובה).

 

כמו למצוא את בן לאדן וסדאם שותים קפה ביחד

פורסם
VTS - ידנית, מהירה, מהנה לנהיגה, נוחה, פשוט כיפית לנהיגה, קטנה, שנת 98 נכנסת בתקציב (מה שנותר זה למצוא אחת שמורה וטובה).

 

כמו למצוא את בן לאדן וסדאם שותים קפה ביחד

 

זה מה שאמרתי לו גם לגבי 106 ספורטיביות

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

פורסם
VTS - ידנית, מהירה, מהנה לנהיגה, נוחה, פשוט כיפית לנהיגה, קטנה, שנת 98 נכנסת בתקציב (מה שנותר זה למצוא אחת שמורה וטובה).

 

כמו למצוא את בן לאדן וסדאם שותים קפה ביחד

 

אם רוצים אפשר למצוא פשוט זה יקח קצת זמן.

פורסם
VTS - ידנית, מהירה, מהנה לנהיגה, נוחה, פשוט כיפית לנהיגה, קטנה, שנת 98 נכנסת בתקציב (מה שנותר זה למצוא אחת שמורה וטובה).

כמו למצוא את בן לאדן וסדאם שותים קפה ביחד

 

אם רוצים אפשר למצוא פשוט זה יקח קצת זמן.

 

העובדה שאני מצאתי אחת שמורה תוך חודש וקצת היא ממש לא מייצגת. אני מבטיח לך שזה היה מזל גדול ואם היא לא הייתה באמת במצב מצוין לא הייתי נוגע בה. אין טעם להמליץ על רכב כזה, או אפילו על 106GTI, למישהו שלא באמת מחפש בדיוק את הדברים האלו. אחרת הוא ייכנס לחור שהוא לא ידע לצאת ממנו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
VTS - ידנית, מהירה, מהנה לנהיגה, נוחה, פשוט כיפית לנהיגה, קטנה, שנת 98 נכנסת בתקציב (מה שנותר זה למצוא אחת שמורה וטובה).

כמו למצוא את בן לאדן וסדאם שותים קפה ביחד

 

אם רוצים אפשר למצוא פשוט זה יקח קצת זמן.

 

העובדה שאני מצאתי אחת שמורה תוך חודש וקצת היא ממש לא מייצגת. אני מבטיח לך שזה היה מזל גדול ואם היא לא הייתה באמת במצב מצוין לא הייתי נוגע בה. אין טעם להמליץ על רכב כזה, או אפילו על 106GTI, למישהו שלא באמת מחפש בדיוק את הדברים האלו. אחרת הוא ייכנס לחור שהוא לא ידע לצאת ממנו.

 

רוני

 

רוני אני מסכים איתך שהיא מאוד נדירה וקשה למצוא, אבל בתקציב הנמוך שלו הוא ביקש אוטו משנתון גבוה ומהיר ולפי דעתי הסקסו יחד עם 106 GTI הם האופציות הכי טובות.

פורסם
תקציב- 50,000 ש"ח.

 

דרישות:

ידני

אוטו מהיר וחזק ככל הניתן. אוהב לנהוג, פתיחות, מהירות.

מחפש נוחות.

אמינות- אין לו בעיה עם צרפתיות, אבל מעדיף מכונית כמה שיותר אמינה (היה עד עכשיו בעליה של גולף)

המכונית חייבת להיות חדישה יחסית- משנת 99 והלאה.

מראה- קומפקטית קטנה.

 

 

מה אתם ממליצים לו?

 

שיקנה סקסו 1.1 מהשכרה וישפר אותה. אחרת, אני לא רואה שום דבר הגיוני שנכנס לו בתקציב (טוב שהוא לא רוצה את אנג'לינה ג'ולי כלולה במחיר :p)

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אלפא 1.7 (145/6)

הונדה קופה.

 

 

וישקפוץ הפלוץ שיגיד שההגה שלהן לא מתקשר.

שימו לב מה הוא ביקש.

 

אפשר למחוק את ההונדה :wink:

×
×
  • תוכן חדש...