Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7350 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני רואה הרבה רדיו דיסקים שכאשר שומעים רדיו כתוב גם שם התחנה...יש לי פיוניר דגם 3850...האם זה רק במכשירים מסוימים או שאפשר לכוון שזה יהיה? תודה

פורסם

אצלי אישית בשלושת הרכבים זה רשום באנגלית אוטומטית.

אני רואה הרבה רדיו דיסקים שכאשר שומעים רדיו כתוב גם שם התחנה...יש לי פיוניר דגם 3850...האם זה רק במכשירים מסוימים או שאפשר לכוון שזה יהיה? תודה
פורסם
אני רואה הרבה רדיו דיסקים שכאשר שומעים רדיו כתוב גם שם התחנה...יש לי פיוניר דגם 3850...האם זה רק במכשירים מסוימים או שאפשר לכוון שזה יהיה? תודה

רק במכשירים שיש בהם RDS. לפי דעתי בדגם שלך אין.

הבלוג שלי - רעיונות עשה זאת בעצמך שמשתף בנייה וחידוש של רהיטים, בניית צעצועים, וטיפים נוספים.

הפרוייקטים שלי בפורום : בניית משענת יד :idea:צביעת טאסות

פורסם

or_b7,

 

כפי שכבר כתב itziks00 בתגובה שלו, הכתוביות מופיעות רק כאשר יש RDS. אני רק אוסיף שהכתוביות האלה משודרות ע"י תחנות הרדיו, והן ניקלטות ע"י טיונר RDS.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
ואיך עושה את זה מי שיש לו אופציית rds?

יש לי ר"ד פיוניר 8600 ..?

כפי שכבר כתבתי קודם, הכתוביות משודרות ע"י תחנות הרדיו וניקלטות באופן אוטומטי ע"י ה - HU. לא צריך לעשות כלום.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
כפי שכבר כתבתי קודם, הכתוביות משודרות ע"י תחנות הרדיו וניקלטות באופן אוטומטי ע"י ה - HU. לא צריך לעשות כלום.

 

שלו.

ונראה לך שאני ההיתי שואל את השאלה הזאת אם הוא היה קולט אוטומטי?

תגיד שאתה לא יודע, אבל אל תגיד לי לא לעשות כלום כי כרגע הוא לא קולט.

פורסם

בעיקרון אמור להיות כפתור שבו ניתן לבחור אם להציג את התדר או את שידורי הכיתוב שהתחנה משדרת... בכל מכשיר עם RDS יש אופציה כזו, רק צריך למצוא את הלחצן המתאים.

פורסם
ונראה לך שאני ההיתי שואל את השאלה הזאת אם הוא היה קולט אוטומטי?

תגיד שאתה לא יודע, אבל אל תגיד לי לא לעשות כלום כי כרגע הוא לא קולט.

shalom3737,

 

מכשיר שיש לו טיונר RDS אמור ליקלוט את ההודעות באופן אוטומטי. מי אמר לך שיש ל - 8600 טיונר RDS? רצ"ב ספר ההפעלה של המכשיר הנ"ל ולא ראיתי שיש למכשיר RDS.

 

 

http://www.pioneerelectronics.com/pio/pe/images/portal/cit_11221/81131601Operation%20Manual%20DEH-P8600MP.pdf

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

http://www.ciao.it/Pioneer_DEHP_8600MP__391356

con באיטלקית זה עם...

 

וזה בשביל דוברי האנגלית

http://www.ciao.co.uk/Pioneer_DEH_P_8600__6373502

 

בדר"כ אני לא הייתי מסתמך על אתרים שהם לא אתרי יצרן, אבל במקרה הנ"ל על מנת לחסוך 150 עמודי קריאה אני חושב שזה יספק את הסחורה..

אם תריץ את המילה 8600 ובסמוך לה rds תראה שבאתרים עולמיים רשום כי המכשיר הנ"ל מגיע עם rds מה גם שכתוב לי על הקופסא (יכול להיות צרוף מקרים, אבל לא נראה לי)..

פורסם

לפי מה שאני זוכר!

רק מכשירים עם סיומת של 50++ (יבואן עוזר רדיו) יש RDS.

והפונקציה עובדת אוטומטית.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
http://www.ciao.it/Pioneer_DEHP_8600MP__391356

con באיטלקית זה עם...

 

וזה בשביל דוברי האנגלית

http://www.ciao.co.uk/Pioneer_DEH_P_8600__6373502

 

בדר"כ אני לא הייתי מסתמך על אתרים שהם לא אתרי יצרן, לכן פניתי לאתר של היצרן והורדתי משם את חוברת ההפעלה של המכשיר. אבל במקרה הנ"ל על מנת לחסוך 150 עמודי קריאה אני חושב שזה יספק את הסחורה.. עיון בתוכן העיניינים היה מראה לך שאתה צריך לקרוא את עמודים 16, 17, ו - 18, סה"כ 3 עמודי קריאה.

אם תריץ את המילה 8600 ובסמוך לה rds תראה שבאתרים עולמיים רשום כי המכשיר הנ"ל מגיע עם rds מה גם שכתוב לי על הקופסא (יכול להיות צרוף מקרים, אבל לא נראה לי)..

shalom3737,

 

מבחינתי לא קיים דבר יותר אמין מספר ההפעלה של המכשיר שנכתב ע"י היצרן. מה לעשות שהמילה RDS אינה מוזכרת בו? כניראה שתצטרך להשלים עם העובדה שאין לך RDS ב - HU.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...