Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

יש לי סיאט לאון שנת 2002. באוטו אמורה להיות מערכת מובנית עם צ'נג'ר וכל הבלאגן...

אבל הבעלים הקודמים החליף את הפאנל בסוני.

 

עכשיו, יש לי כמה שאלות לבעלי הלאון וליודעים בדבר:

 

1. לא שומעים רדיו עקב כבל אנטנה לא מחובר. לאחר חיפוש מאחורי המערכת נמצאו כבלים שונים,

אבל לא כבל הדומה לחיבור האנטנה. השאלה שלי היא: האם בגלל שהייתה מערכת מובנית, כבל חיבור

האנטנה שונה בצורתו מכבל האנטנה הפשוט והרגיל?

 

2. גודל רמקולים הנכנס בדלתות הרכב. ברצוני להתקין סט קומפוננט (כרגע מותנים הרמקולים המקוריים מהחברה), לפחות אחד מקדימה. לכן רציתי לשאול באיזה גודל אני יכול לשים רמקולים

מקדימה? ואם בדלתות האחוריות הגדלים דומים?

 

3. בגלל שהרכב יחסית "גדול" ביחס לאיביזה ולפולו שהייתה לי, אני מעוניין לשים עוד סט מאחורי הראש,

חוץ הקומפוננט מקדימה. לכן רציתי לדעת אם כדאי לשים עוד סט של רמקולים/קומפוננט בדלתות

האחוריות או לשים רמקולים בגודל 6X9 במגש האחורי?

 

 

 

 

תודה מראש לכולם,

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

המלצה שלי גש למתקין הוא יסדר לך את הרדיו בלי בעיה סך הכל צריך לחבר אנטנה לסוני

דבר שני אני ממליץ לך על 6X9 מאחורה לבאס טוב יותר

וקדימה מורל פולס זה כמוון לתקציב נמוך ורכיבים טובים לתקציב

עם יש לך תקציב גדול אז יתנו לך המלצות אחרות

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

פורסם

נכון מאוד, חייב תקציב, אחרת חבל על הברברת שתיהיה כאן.

 

 

ואני ממליץ כהתחלה, לא להתפשר על קומפוננט פחות מ1000 שח, דוגמת הדוטק של מורל, או בקצת יותר ה V1 או V2 של פוקל, ועוד.. , מובן שצריך מגבר וסאב,

 

יותר חשוב שתרשום גם איזה סוג מוסיקה אתה אוהב לשמוע.

 

דני

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

נכון צודקים.....

בואו נחדד את העניינים וניתן פרטים מלאים.

 

כרגע מחובר מאחור בבניה מגבר מונו של "לייטינג אודיו" לסאב "רוקפורד" פאנצ' 12 אינצ'.

ובגלל זה העניין הטריף אותי... איך הבנאדם שם מגבר וסאב, בלי לשים סטים בדלתות ומגבר אליהם?

 

התקציב הוא בסביבות ה-2000 ש"ח.

 

 

לגבי הסוג מוזיקה- אני שומע הכל... ממזרחית עד טראנס וגם שחורה על הדרך... מה שבא באותו רגע.

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

בשביל מגבר 4 יציאות, קומפוננט ו-6X9....

אול תלכו בהכרח אחרי המחירים באתר של ZAP ....

אני יכול להסתדר על מחירים יותר זולים באיזור המחירים המופיעים שם..

 

בקיצור, הבקשה שלי להמליץ על דברים אייכותיים...

 

 

 

 

תדוה,

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

יש בעיה להמליץ אל דברים איכותיים בתקציב כזה דל...

 

רק קומפוננק עולה בסביבות ה-1000,

אם אתה ממש מתעקש:

 

קומפוננט בסביבות ה 1000,דוטק(אבל רצוי לשמוע כמה סטים לפני שקונים

6*9 הפולס,או הפיונרים למינהם.

מגבר בתקציב שנישאר איפשר לקנות רק זבל סיני,אתה יכול לחסוך אל הקומפוננט אבל לא ממליץ.

ממליץ לחסוך עוד קצת או לקנות בשלבים.

 

ליאור

פורסם

תגידו יש סיכוי ששניכם תפסיקו לתת המלצות כאלו ולהרוס את הפורום הזה ? אני מנסה לענות ככול האפשר רק בגללכם . מקודם הפורום הזה היה מקום די נחמד , פתאום באו כמה חברה לא טרחו ללמוד ולדעת ומתחילים להפגיז הודעות שחלקם שטות/חלקם סתם העמסה על השרת / וחלקם אני לא יודע מה .

 

חבל שזה המצב שהפורום הדרדר אליו . אתם יודעים מה במחשבה נוספת אתם בסדר תמשיכו ככה וזהו .

הבעיה היא שלי ,שנמאס לי לקרוא את ההודעות שלכם .

אני אצטרך לשתוק ולסתום את הפה

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
תגידו יש סיכוי ששניכם תפסיקו לתת המלצות כאלו ולהרוס את הפורום הזה ? אני מנסה לענות ככול האפשר רק בגללכם . מקודם הפורום הזה היה מקום די נחמד , פתאום באו כמה חברה לא טרחו ללמוד ולדעת ומתחילים להפגיז הודעות שחלקם שטות/חלקם סתם העמסה על השרת / וחלקם אני לא יודע מה .

 

חבל שזה המצב שהפורום הדרדר אליו . אתם יודעים מה במחשבה נוספת אתם בסדר תמשיכו ככה וזהו .

הבעיה היא שלי ,שנמאס לי לקרוא את ההודעות שלכם .

אני אצטרך לשתוק ולסתום את הפה

בברכה יהודה

יהודה יפה אם היגעתה למסקנה הזאת לבד של לשתוק אז תעשה את זה!!!

 

אם אתה לא יודע אך להגיב כמו בן אדם אז באמת עדיף שתשתוק!!

 

אולי באמת תסתכל אל מה שכתבתי ובאמת תיקרא ורק אז תגיב!

 

 

 

ליאור

פורסם
בשביל מגבר 4 יציאות מגבר טוב לדעתי "רעידת אדמה" , קומפוננט מורל דוטק ו-6X9.... אני חושב שממש לא כדאי . כי אתה אף פעם לא שומע את המוסיקה מאחורה בבית , אז למה ברכב ?

אול תלכו בהכרח אחרי המחירים באתר של ZAP ....

 

תדוה,

טל

בברכה יהודה

בברכה יהודה

פורסם
יש בעיה להמליץ על דברים איכותיים בתקציב כזה דל...

 

רק קומפוננק עולה בסביבות ה-1000,

אם אתה ממש מתעקש:

 

קומפוננט בסביבות ה 1000,דוטק(אבל רצוי לשמוע כמה סטים לפני שקונים

6*9 הפולס,או הפיונרים למינהם.

מגבר בתקציב שנישאר איפשר לקנות רק זבל סיני,אתה יכול לחסוך אל הקומפוננט אבל לא ממליץ.

ממליץ לחסוך עוד קצת או לקנות בשלבים.

 

ליאור

בוא תסביר לי מה הבעיה אם ההמלצה של קומפוננט בסביבות ה 1000(שאני מדגיש שרצוי שישמע קודם כמה סטים).

ה 6*9 זאת הבקשה שלו אז הימלצתי על הדגמים פחות זולים כדי להכניס לתקציב.

 

 

אז קודם לקרוא מה אנשים כותבים ואחר כך להגיב(כמו בן אדם כמובן)

 

 

ליאור

פורסם

באמת ה6X9 בשטח נראים מיותרים לגמרי כי לבחור יש סאב

אבל כל אחד וטעמו יש כאלו שיגידו שזה מיותר ויש כאלו שלא יוכלו בלי זה

ההמלצות שלנו היו שקודם הוא שומע ואז מחליט עם הוא צריך את זה או שהוא מסתפק

בקומפוננטים

LIFE IS GOOD IF YOU HAVE VW

למכירה סאב http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=139659

×
×
  • תוכן חדש...