Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7358 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הקויילים חדשים לגמרי ולא הורכבו מעולם על שום כלי.

קניתי אותם לפני כמה חודשים לפרויקט הבאגי שלי, אבל מאז עברו הרבה מים בירדן ואני עם CJ וצריך כסף.

 

מדובר בשתי זוגות של קויילאוברים של מונרו, מסוג סנסאטרק (Sensatrac). זוג ארוך וזוג קצת יותר קצר.

מידות מדוייקות:

 

זוג אחורי -

פתוח: 68 ס"מ.

סגור (ללא קפיץ): 40 ס"מ.

קוטר בוכנה: 51 מ"מ.

קוטר הברזל של הבולם (לא מכיר את המושג הנכון): 17 מ"מ.

 

אורך קפיץ: 49 ס"מ.

קוטר חיצוני של הסליל: 73 מ"מ.

קוטר ברזל הסליל: 9 מ"מ.

אורך הקפיץ סגור: 18 ס"מ (חישוב של המקסימום).

 

 

זוג קדמי -

פתוח: 51.5 ס"מ.

סגור (ללא קפיץ): 33 ס"מ.

קוטר בוכנה: 41 מ"מ.

קוטר הברזל של הבולם (לא מכיר את המושג הנכון): 12 מ"מ.

 

אורך קפיץ: 39.5 ס"מ.

קוטר חיצוני של הסליל: 73 מ"מ.

קוטר ברזל של הסליל: 9 מ"מ.

אורך הקפיץ סגור:18 ס"מ (חישוב של המקסימום).

 

הקויילים חדשים לגמרי ולא הורכבו מעולם על שום כלי.

 

תמונות:

 

sensatrac1.gif

 

 

DSCN1991.jpg

 

 

 

קניתי אותם במחיר ייבוא, וזה המחיר שאמכור אותם - 2000 ש"ח לארבעתם.

 

הקויילים חדשים לגמרי ולא הורכבו מעולם על שום כלי.

ה"פ, או בטלפון: 0525703209

אני גר בכרכור (פרדס חנה-כרכור).

אמנון.

DSCN1991.jpg

Jeep CJ8 ארוך, פתוח, בתהליכי בנייה מוקדמים.

פרוייקט באגי חד מושבית, נזנח לטובת בניית הג'יפ. השלדה למכירה.

www.JEEPOLOG.com

×
×
  • תוכן חדש...