Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

על מכסה הדלק רשום 91 אוקטן.

 

לא זכור לי שראיתי בתחנות הדלק 91 אוקטן..

 

האם קיים עדיין למכירה 91 אוקטן?

ואם לא- איזה דלק יהווה כתחליף.

 

הרכב:

מיצובישי לאנסר 91 קרבורטור.

פורסם

בנזין 95 בלבד.

להלן שלוש סיבות:

1. דרישות החובה של כל כלי רכב שיובא לישראל החל משנת 1990, כוללות את האפשרות לתדלק בבנזין נטול עופרת.

 

2. התקינה האירופית דורשת את זה מכל כלי רכב משנת ייצור 1988 ואילך.

3. במיצובישי שלך יש ראש מנוע מאלומיניום ובו תושבות שסתומים העשויות מפלדה קשה, ומותאמות לשימוש בנטול עופרת.

 

הרכב שלך עונה על שלוש דרישות אלו, וה 95 הוא הבנזין הזול ביותר כיום בארץ.

שבוע טוב,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

לפי בקשתך בפרטי, הריני פוסק שאכן כמו תמיד אורן סאאב אכן צודק, ואוקטן 95 נטול עופרת הוא אכן האוקטן המומלץ ללנסר בשנתונים הללו, אם כי מלוי של אוקטן 96 , מדי פעם בוודאי, לא יועיל ,אך בוודאי לא יזיק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

תפסיקו כבר עם ה"קרבורטור = אוקטן 96".

 

ההיפך נכון, בגלל סיבה כזו:

1. החל משנתון מסויים (93-95 תלוי בנפח) כל הרכבים מחוייבים בממיר קטליטי.

2. לכן, רכבים מהשנתון הנ"ל ואילך הם כולם בעלי ממיר.

3. כדי שממיר יעבוד חייבת להיות הזרקת דלק ולא קרבורטור.

4. עופרת סותמת את הממיר.

5. יוצא מכך - אסור לתדלק בדלק עם עופרת (96 עד לא מזמן) רכב עם ממיר.

 

לפני עידן הממיר כמעט כל הרכבים היו קרבורטור.

לכן רכב עם הזרקה - 99% שהינו גם בעל ממיר, ולכן חייב דלק נטול (95 או 98)

 

 

לגבי רכבים עם קרבורטור - כמו שסאאב כתב, אם הם משנתונים המאוחרים יחסית, אין להם צורך בתוסף (פעם עופרת כיום אשלגן) וניתן לתדלקם בכל אחד מסוגי הדלקים.

95 יותר זול ובעל תחלופה יותר גבוהה בתחנות (=כנראה יותר נקי, פחות צבירת ג'יפה במיכלים) --> יותר עדיף.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

אז תרשו לי לסכם ולהבין (כבעל מיצובישי לנסר 92 קרבורטור):

אפשר לתדלק באופן קבוע ב95 נ.ע, ומומלץ מידי פעם לתדלק ב96?

תודה מראש

סוזוקי ג'ימני His side- JLX-L 2006 [   ] [][][][][] [   ]

טויוטה קורולה Her side- GLI 2013

שימרו על מרחק בכביש ועל קירבה בלב

פורסם
אז תרשו לי לסכם ולהבין (כבעל מיצובישי לנסר 92 קרבורטור):

אפשר לתדלק באופן קבוע ב95 נ.ע, ומומלץ מידי פעם לתדלק ב96?

תודה מראש

היה לנו LANCER GL 92,קרבורטור ומבחינת צריכת דלק וביצועים ,הכי טוב התקבל במילוי 96.

תעשו עם זה מה שאתם רוצים.

×
×
  • תוכן חדש...