Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7375 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב לכל חברי הפורום.

 

ברשות אמי מאזדה לאנטיס 1.8 אוטומטית משנת 97.

כשניתן, אני נוהג על האוטו.

 

מכיוון שאמי היא.. אמי, היא לא ממש שמה לב לכל הדברים שמפריעים לי. ולדעתי הדברים הללו מהווים בעיות באוטו שיש לטפל בהן.

 

ואלו הבעיות:

 

כשמפעילים את המזגן, מיד נהיים רעשי שפשוף וחריקות קטנות של מתכת על מתכת. אני מניח שמשהו במדחס.. כי הרעש נפסק וחוזר מדי פעם, מה שאפשר לשייך רק למדחס שפועל ונכבה.

האם זו הרצועה של המזגן? המדחס נדפק? סתם תא המנוע מלוכלך?

 

אני זקוק לעצת חכמים..

 

דבר שני, מה שיותר מפריע לי, זה שבכל עצירה במקום, עם התיבה משולבת בD, האוטו רועד בצורה מבהילה. (אותי היא מבהילה בכ"א.. אמא שלי לא ממש מתרגשת מהעניין..)

יש לציין שהאוטו עובד על טורים נמוכים מאוד.. כ600.. (בעמידה עם התיבה בD. כנ"ל בניוטרל) האם זו הבעיה? או שיש הסבר אחר לתופעה?

(יש לציין, הוחלף שמן גיר לפני שבועות בודדים. לא שינה מאומה.)

 

שוב אני זזקוק לעצות החכמים שלכם.

 

בתודה מראש, אור.

פורסם

החריקות הן רצועה שצריך למתוח\להחליף , העלות היא מאוד נמוכה. לגבי העבודה בטורים נמוכים יש המון צורות לבדוק, עדיף שתלך למוסך שיסתכלו על זה (החל מחיישן וכלה בחוטי הצתה שעשו את שלהם)

פורסם

"כשמפעילים את המזגן, מיד נהיים רעשי שפשוף וחריקות קטנות של מתכת על מתכת."

זה לא רעש של רצועה. המזגן מקרר ?, אם כן,אל תמהר להחליף מדחס.

אני משער שזה מה שיגידו לך.

בקשר לבעיה השניה (טורים נמוכים) החליף כבלי הצתה ופלגים.לא בטוח שזה יהיה סוף הסיפור

אבל זאת הדרך הזולה ביותר, להתחיל לטפל בבעיה.

עריכה,צריכת דלק מזעזעת ? הופה, אתה מתחיל לטפטף את המידע.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

הזרנוק הגדול של המידע,הוא מ 23/10/2005,מאז ועד היום לא טיפלו בבעיה ?

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

כשמפעילים את המזגן, מיד נהיים רעשי שפשוף וחריקות קטנות של מתכת על מתכת.

 

דבר שני, מה שיותר מפריע לי, זה שבכל עצירה במקום, עם התיבה משולבת בD, האוטו רועד בצורה מבהילה. יש לציין שהאוטו עובד על טורים נמוכים מאוד.. כ600.. (בעמידה עם התיבה בD. כנ"ל בניוטרל) האם זו הבעיה? או שיש הסבר אחר לתופעה?

רעשי חריקות קטנות של מתכת על מתכת ניתן לייחס לאחד הלאגרים במדחס.

 

רעידות בעצירה עם תיבה משולבת ב-D ובתנאי שאין "משחקי סל"ד", העניין קשור לתושבות המנוע ותושבת הגיר, זאת אחת המחלות בדגמי לאנטיס BA 1994-1998,

 

והנה רשימת "המחלות" לדגם שלך בין היתר...

http://mc-il.net/forum/showthread.php?t=328

 

טווח הטורים האידיאלי לדגם שלך צריך להיות ב-750 +-50 סל"ד.

 

השאלה היא האם הסל"ד שלך יציב? האם המנוע עובד בצורה עגולה?

פורסם
"כשמפעילים את המזגן, מיד נהיים רעשי שפשוף וחריקות קטנות של מתכת על מתכת."

זה לא רעש של רצועה. המזגן מקרר ?, אם כן,אל תמהר להחליף מדחס.

אני משער שזה מה שיגידו לך.

בקשר לבעיה השניה (טורים נמוכים) החליף כבלי הצתה ופלגים.לא בטוח שזה יהיה סוף הסיפור

אבל זאת הדרך הזולה ביותר, להתחיל לטפל בבעיה.

עריכה,צריכת דלק מזעזעת ? הופה, אתה מתחיל לטפטף את המידע.

ממתי יש פלגים במכוניות בנזין? :roll:

Honda hornet 600

 

×
×
  • תוכן חדש...