Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ,

 

אני מבקש דעתכם לרכש מכונית חדשה לאמי,

תקציב עד כ 100K (עדיף כמה שפחות כמובן)

מכונית קטנה שתיועד לנסיעות קצרות (20 ק"מ ביום), ואיטיות (אמי מגיעה בנהיגה מטורפת ל 90 קמ"ש)

תאכלס במקרים קיצוניים 4 אנשים ולרוב בנאדם אחד.

התנהגות כביש, יציבות, האצה , פניות וכו' לא מהווים שיקול לקנייה - הנוהגת לא תרגיש בהבדל.

 

קריטריונים:

 

מחיר

אמינות

חסכון בדלק - המחירים רק עולים ועולים...

סחירות

 

אני צמצמתי את האפשרויות ל:

יאריס דגם 2007

פג'ו 206 דגם 2007

סיריון

יש כעת הזדמנות לרכוש סיריון חדשה משנת 2006 מהיבואן בהנחה משמעותית, נראה לי כעסקה טובה

ושהסיריון תעשה את העבודה,

 

מה דעתכם?

פורסם

מומלץ לחכות לתחילת שנת הדגם ולבדוק (כולל נסיעת מבחן!) את כל הקטנות החדשות שמגיעות - טויוטה יאריס, פיז'ו 207, רנו קליאו, פיאט פונטו, סוזוקי סוויפט. כולן חדשות מהתנור ויהיו כנראה טובות מהדגמים הנוכחיים (אפשר גם לבדוק את הסיריון כמובן). בחלק מהמכוניות הללו תצטרכו למתוח את התקציב לגבול ה-110-115.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אני אלך עם הסיריון או עם הפונטו (חכה למחירי הגאנד-פונטו 2007)

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם

הייתי שוקל לבחון גם את הפיאט פנדה.

היא מאוד חסכונית, התנהגות סבירה+ ומאוד מרווחת מבפנים.

אין לי נסיון עם נושא האמינות שלה, וכן גם לגבי העיצוב עולות כמה תהיות

אך זו לבטח המכונית החדשה הכי זולה שתוכל להשיג במחיר הנ"ל(כ80K)

פורסם

לא עזוב את סוזוקי איגניס.

 

אין כמו הסיריון היא הכי יפה ביחס למתחרות, אמינה,חסכונית,זולה וזריזה.

לא סתם עיתונאי רכב המליצו עליה כקנייה הטובה ביותר.

בדקתה סוזוקי יגניס ?

http://www.suzuki.co.il/#

פורסם

אתה באמת מאמין לכל מה שעיתונאים כותבים? הרי הכל פוליטיקה , עזוב אותם חבר.תן לי סיבה אחת ,למה סיריון יותר טובה מאיגניס(ואין לי שום דבר נגד דייטסו.היה לי אפלאוז,שרייד קלסיק,שרייד 86' טורבו).

Mazda Lantis 323F 99

פורסם

לך מסתמך רק על העיתונאים:-P , מכונאי רכב שנסעו בה אמרו לי, חברים וכ.....

 

והשאלה מה האיגניס יותר טובה מהסיריון, אחד ביופי והשאר המומחים פה יספרו לך.

 

אתה באמת מאמין לכל מה שעיתונאים כותבים? הרי הכל פוליטיקה , עזוב אותם חבר.תן לי סיבה אחת ,למה סיריון יותר טובה מאיגניס(ואין לי שום דבר נגד דייטסו.היה לי אפלאוז,שרייד קלסיק,שרייד 86' טורבו).
פורסם

הסוזוקי סוויפט נראית ונשמעת כמו אחלה של קניה..

בכל מקרה, הייתי מחכה ששנת הדגם תפתח ויהיו בסוכנויות רכבים לנסיעות מבחן ורק אז הייתי עושה את הבחירה (במידה ואתה לא לחוץ כמובן..)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתה באמת מאמין לכל מה שעיתונאים כותבים? הרי הכל פוליטיקה , עזוב אותם חבר.תן לי סיבה אחת ,למה סיריון יותר טובה מאיגניס(ואין לי שום דבר נגד דייטסו.היה לי אפלאוז,שרייד קלסיק,שרייד 86' טורבו).
סיבה אחת? הנה ארבע:

1. הסיריון יותר רחבה, יותר גבוהה עם בסיס גלגלים יותר גדול מהאיגניס = הרבה יותר מרווחת

2. הסיריון יותר זריזה, יותר חזקה ויותר מאובזרת מהאיגניס

3. הסיריון יותר מודרנית מהאיגניס (2004 לעומת 2000)

4. הסיריון יותר בטוחה מהאיגניס (4 כוכבי בטיחות בencap)

באותו מחיר (94,000 ש"ח) אין לאיגניס יתרון בשום אספקט, אלא אם כן אתה אוהב את העיצוב ה"כאילו ג'יפי" שלה, וזה כבר ענין של טעם.

פורסם
סיבה אחת? הנה ארבע:

1. הסיריון יותר רחבה, יותר גבוהה עם בסיס גלגלים יותר גדול מהאיגניס = הרבה יותר מרווחת

2. הסיריון יותר זריזה, יותר חזקה ויותר מאובזרת מהאיגניס

3. הסיריון יותר מודרנית מהאיגניס (2004 לעומת 2000)

4. הסיריון יותר בטוחה מהאיגניס (4 כוכבי בטיחות בencap)

באותו מחיר (94,000 ש"ח) אין לאיגניס יתרון בשום אספקט, אלא אם כן אתה אוהב את העיצוב ה"כאילו ג'יפי" שלה, וזה כבר ענין של טעם.

1.

א. רוחב כללי: סיריון-1,656 ; איגניס-1,595 (61 מ"מ זה הרבה יותר אם לקחת בחשבון כנפיים מנופחות של סיריון?)

ב. מרווח גחון: סיריון-165 ; איגניס-150 .איגניס גבוה יותר.

2.הסיריון יותר מודרנית - O.K.אין וויכוח.

3.

א. מרווח בין הסרנים: סיריון-2,430 ; איגניס-2,360. איגניס זריזה יותר.

ב. סיריון מגיע בגרסה אחת ויחידה:1300 אוטומט.איגניס : 1300, 1500 ,4*4 ,ידני, אוטומטי.

4. גם סיריון גם איגניס מגיעות עם 2 כריות אויר,ABS , EBD.

 

בין הטיים יש רק סיבה אחת "פחות מודרני".כמובן עיצוב זה לא סיבה(על טעם וריח....)

ועוד דבר אחרון:אם דבדוק מחירון של איגניס תיראה כמה שהיא שומרת על הערך(סיריון עדיין חדשה ואין נתונים רלונטיים).

Mazda Lantis 323F 99

×
×
  • תוכן חדש...