שלום ,
אני מבקש דעתכם לרכש מכונית חדשה לאמי,
תקציב עד כ 100K (עדיף כמה שפחות כמובן)
מכונית קטנה שתיועד לנסיעות קצרות (20 ק"מ ביום), ואיטיות (אמי מגיעה בנהיגה מטורפת ל 90 קמ"ש)
תאכלס במקרים קיצוניים 4 אנשים ולרוב בנאדם אחד.
התנהגות כביש, יציבות, האצה , פניות וכו' לא מהווים שיקול לקנייה - הנוהגת לא תרגיש בהבדל.
קריטריונים:
מחיר
אמינות
חסכון בדלק - המחירים רק עולים ועולים...
סחירות
אני צמצמתי את האפשרויות ל:
יאריס דגם 2007
פג'ו 206 דגם 2007
סיריון
יש כעת הזדמנות לרכוש סיריון חדשה משנת 2006 מהיבואן בהנחה משמעותית, נראה לי כעסקה טובה
ושהסיריון תעשה את העבודה,
מה דעתכם?