Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7385 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי NOKIA 6230 עם אפשרות צילום ווידאו ויש לי שתי שאלות:

 

1. אני מוריד את קבצי וידאו שצילמתי למחשב בעזרת כבל מיוחד ורואה אותם בנגן של נוקיה. אני רוצה להעביר את הקבצים לפורמט מדייה פלייר, כי אני רוצה לשלוח את הווידאו לאנשים שאין להם את נגן הנוקיה. המדייה פלייר לא מצליח לנגן את הקובץ. איך אני ממיר אותו?

 

2. יש לי כרטיס זיכרון יחסית גדול בטלפון (512 מגבייט) ובמכשיר עצמו הזיכרון ממש קטן. בגלל זה אני רוצה שהווידאו שאני מצלם ייכנס ישר לכרטיס הזיכרון הנוסף ולא לזה המקורי של הטלפון. איך אני עושה את זה כברירת מחדל?

פורסם

1.

http://www.imtoo.com/3gp-video-converter.html

 

סריאל

1055067814162488975019CB-BBB8-3030-E8DD

 

חוצץ מתץוכנה להמרה אמרו לי שאפשר ליראות את קבצי ה 3GP דרך קויק טיים של אפל , אבל מאחר ואין לי אותו על המחשב אז לא וידאתי אפשרות זו.

 

2. בהגדקות של המכשיר יש אפשרות לאן לישמור כל סוג של מדיה. בין אם זה תקיה על הזיכרון הפנימי או על ה MMC שזה הכרטיס

אני לא זוכר כרגע בידיוק אבל היגדרתי למישהו עם מכשיר כזה ,

אם לא תיסתדר ויצא לי ליפגוש מישהוא עם מכשיר כזה שוב אני ירשום בידיוק את התהליך (הקל..)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תעתיק אותם קודם להרדסיק.

תיבדוק איפה נישמרים הקבצים

כשאתה מסמן פורמט אז תוודה שהקבצים למעלה מסומנים באפור ולא ר V לידם.

אני המרתי עשרות סירטונים והיה לי רק מקרה אחת דזה ניכשל אבל בפעם שניה זה עבד

 

זו התוכנה הכי מומלצת שיש, יש עוד תוכנות..

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

בכדי לשמור את התמונות ישירות לכרטיס, עליך לעשות מספר פעולות:

 

1. עליך לקבוע שם לכרטיס הזיכרון, נאמר "MMC". עושים זאת דרך הגלריה, ושינוי שם הכרטיס.

 

2. כדי להגיע לאפשרות הבחירה של תיקית השמירה:

תפריט -> מדיה -> מצלמה -> הגדרות -> שמירת תמונה -> תיקיה אחרת -> בחר בכרטיס הזיכרון שלך. (נאמר ה "MMC" מהסעיף הקודם).

 

בהצלחה !

אשמח לעזור אם תסתבך :)

!AWDSOME

פורסם
תעתיק אותם קודם להרדסיק.

תיבדוק איפה נישמרים הקבצים

כשאתה מסמן פורמט אז תוודה שהקבצים למעלה מסומנים באפור ולא ר V לידם.

אני המרתי עשרות סירטונים והיה לי רק מקרה אחת דזה ניכשל אבל בפעם שניה זה עבד

 

זו התוכנה הכי מומלצת שיש, יש עוד תוכנות..

לי יש את אותה בעיה בדיוק. נותן לי לבחור והכל, ואז מראה לי failed, לא משנה איזה פורמט אני בוחר.

הנה תמונות של מה שקורה:

 

10gt1.th.jpg

 

 

25tm.th.jpg

 

תודה

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

הצלחתי להגדיר איפה לישמור את הסירטונים. :-)

 

לא הצלחתי להמיר את הקבצים. זה עדיין רושם FAIL בכל פעם וניסיתי את מה שאמרתם. :|

פורסם

באמת שלא מבין למה ש ז ה לא עובד לכם..

 

בכל מקרה תנסו ליצפות בהם עם qוויק טיים . ותמיד תוכלו לנסות לחפש תוכנות בשמות כמו :

3gp to avi

3gp to MPEG

3gp converter

3gp zarzorchorcheck....

 

I DID MY BEST

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

דימה, אם אתה רוצה לשלוח לחברים סירטורנים, שלח להם ביחד גם קובץ התקנה של הקודק שבוודאי לוקח פחות ממגה בית 1. לאנשים שיש חבילות קודקים זה יעבוד ישר.

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם
דימה, אם אתה רוצה לשלוח לחברים סירטורנים, שלח להם ביחד גם קובץ התקנה של הקודק שבוודאי לוקח פחות ממגה בית 1. לאנשים שיש חבילות קודקים זה יעבוד ישר.

*סליחה שאני מתעלק על השרשור*

דווקא אצלי זה לא ככה. זה קובץ עם סיומת mp4 ואף חבילת קודקים שהתקנתי לא הצליחה לפענח אותו. רק בתוכנה של הפלאפון שלי אפשר לראות את הסרטונים. די מרגיז...

יש לך מושג מה אפשר לעשות במקרה הזה?

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...