Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני מחפש אוטו כבר יחסית הרבה זמן ואני נתקלתי בבעיה מאוד מאוד קשה, והיא הסוחרים!!!

 

לכל אחד מהם יש איזה 4 מספרי טלפון ככה שאי אפשר לדעת אם הוא סוחר או לא...אבל בסוף אפשר לדעת כי יודעים מאיפה הוא.

 

אז אני ממשיך בחיפושי אחר ה205 FOREVER או 106 XS......

אנא כולם!! היזהרו מסוחרים!!!!!!!! :!:

רנו קליאו 96 RT

פורסם

לדעתי זה שטויות!

נכון, אם זה סוכר אז צריך לבדוק את האוטו ב 8 עיניים, זה נכון, אבל לא הייתי שולל אוטו ישר רק כי הוא מסוחר. לדעתי, אם תבדוק טוב טוב את האוטו והוא במצב באמת טוב, ותעשה את כל הבדיקות האפשריות, אז גם אם הוא מסוחר, שווה לקנות אותו.

Back to the original - NC again.

פורסם

אבל כל פעם לקחת אוטו לבדיקה זה עוד 400 שקל

 

בסוף לא ישאר לי כסף לאוטו...ואני לא מבין מספיק בשביל לבחון אוטו אם הוא טוב או לא...

רנו קליאו 96 RT

פורסם
לדעתי זה שטויות!

נכון, אם זה סוכר אז צריך לבדוק את האוטו ב 8 עיניים, זה נכון, אבל לא הייתי שולל אוטו ישר רק כי הוא מסוחר. לדעתי, אם תבדוק טוב טוב את האוטו והוא במצב באמת טוב, ותעשה את כל הבדיקות האפשריות, אז גם אם הוא מסוחר, שווה לקנות אותו.

זה נכון ... יש לאבא חבר סוחר מכוניות הקטע אצלו שהוא לא קונה מכוניות דפוקות או משהו כזה הוא פשוט שוחט!!! אנשים במחיר (לדוגמא אלפא 166 2001 שעולה 220K במחירון הוא קנה ב140 אלף כי הבן אדם היה לחוץ)

ומכר ב20 אלף מתחת למחירון

זה מה שנקרא כסף מביא עוד כסף :wink:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

צריך להזהר מהסוחרים בגלל שיש סיכוי גדול שהורידו תקילומטרז'

צריך לראות תמצב של האוטו בפנים, אם האוטו היה מלוכלך והסוחר ניסה לנקות אותו טוב טוב, עדיין אפשר לראות את זה...

אם הסוחר ממציא תירוצים לכך שהוא לא רצה להעביר בעלות מסיבות פרטיות ודברים כאלו עדיף להתרחק...

Scooby WRX

פורסם

סוחרים אכן לא מתעסקים רק בסחורה גרועה , אלא לפעמים פותרים לאנשים

שאין להם כח וזמן להתעסק במכירת הרכב , את הבעיה.

מציעים להם מחיר מתחת למחירון , יש אנשים שכמה אלפים לא מזיזים להם,

ואנשים מוכרים...

 

לדוגמא, הציעו לי על הבלאנו 44 אלף ש"ח כאשר המחירון הוא 50

הסוחר ימכור בלאנו יד ראשונה במצב מושלם בלי שום בעייה במחיר מחירון

וירוויח שישייה על המקום...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
סוחרים אכן לא מתעסקים רק בסחורה גרועה , אלא לפעמים פותרים לאנשים

שאין להם כח וזמן להתעסק במכירת הרכב , את הבעיה.

מציעים להם מחיר מתחת למחירון , יש אנשים שכמה אלפים לא מזיזים להם,

ואנשים מוכרים...

אכן כך והשד לא נורא כל כך.

אבל הצרות מתחילות באם האוטו אכן בעייתי והפתרון של המוכר

היה למכור אותו לסוחר כי קונה פרטי לא היה קונה.

הסוחר מסווה את הבעיות ומוכר אותו כשהרכב לא ממש AS IS... :roll:

 

הפולו לא למכירה...לכל המתעניינים

היציאה הגדולה של השבוע... :lol:

:hihi:

MCS 2008

פורסם
סוחרים אכן לא מתעסקים רק בסחורה גרועה , אלא לפעמים פותרים לאנשים

שאין להם כח וזמן להתעסק במכירת הרכב , את הבעיה.

מציעים להם מחיר מתחת למחירון , יש אנשים שכמה אלפים לא מזיזים להם,

ואנשים מוכרים...

אכן כך והשד לא נורא כל כך.

אבל הצרות מתחילות באם האוטו אכן בעייתי והפתרון של המוכר

היה למכור אותו לסוחר כי קונה פרטי לא היה קונה.

הסוחר מסווה את הבעיות ומוכר אותו כשהרכב לא ממש AS IS... :roll:

 

הפולו לא למכירה...לכל המתעניינים

היציאה הגדולה של השבוע... :lol:

:hihi:

 

מר חנות סמים.

מהרגע שפרסמתי את הבלאנו התעניינו 3 אנשים בפולו ולא בבלאנו...

אני יודע שקשה לך להאמין אבל זה מה שקרה.

בנוסף מהרגע שתליתי שלט לפני יומיים על הסוזוקי, כבר התקשרו שני אנשים,

שוב בקשר לפולו...

 

תתפלא שלא כולם מחפשים גרוטאות צרפתיות.... :shock:

 

בקשר לסוחרים , שכחתי לומר את הדבר החשוב ביותר : אחוז הרכבים שבאמת טובים

מתוך הסחורה שהם מוכרים הוא דיי נמוך ולא שווה לקחת את הסיכון בקנייה מסוחר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
מהרגע שפרסמתי את הבלאנו התעניינו 3 אנשים בפולו ולא בבלאנו...

אני יודע שקשה לך להאמין אבל זה מה שקרה.

בנוסף מהרגע שתליתי שלט לפני יומיים על הסוזוקי, כבר התקשרו שני אנשים,

שוב בקשר לפולו...

תתפלא שלא כולם מחפשים גרוטאות צרפתיות.... :shock:

אה, נכון, העדר תמיד צודק... :lol:

כל עמישראל מבינים שהפולו 16V היא מלכת הסופר-מיני ה"חמות"

ושהיא הקניה הטובה ביותר בשוק המשומשות. שיבושם להם... :lol:

:hihi:

מוזר, כנראה אנשים בארץ הם ממש בעלי יכולת פאראנורמלית של טלפתיה, היות

וכאשר הם רואים שלט מכירה על סוזוקי באלנו, הם ישר יודעים/חשים כי

ייתכן וישנה פולו 16V למכירה אצל בעל הבאלנו... :lol:

סחתיין, לא ידעתי שאנחנו כאלה... :roll:

 

מצד שביעי, ישנה גם הנהירה אחר 106 ראלי, אבל ה"ישראלים המבינים" רוצים

אותה בגלל המחיר שלה, שהוא כפי ששנינו יודעים ברצפה.

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...