Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני מס' ימים רכשתי פיג'ו 106 משנת 98'.

מכיוון שרמת הידע והיכולת הטכנית שלי מוגבלת, רציתי לשאול בעצתכם.

 

1.

בבדיקה נאמר לי כי מע' ההזרקה דורשת טיפול, טענה שנשמעה הגיונית מכיוון שהרכב גימגם בסל"ד סרק (מד סל"ד נע תדיר וללא הפסקה בין 750 ל 1200 סל"ד). כעת, קורה שהרכב נכבה בעמידה ברמזור, בסרק.

 

בנוסף, דוושת הגז קשה מעט והרכב מתקשה לצבור תאוצה (במיוחד בהשוואה לחמישה רכבים דומים שנהגתי עליהם). נדמה כי צריך ללחוץ על הדוושה בחוזקה על מנת לקבל תאוצה. אם לתאר זאת בצורה בוטה - הרכב מרגיש ונוסע כמו עגלה ישנה.

יש לציין כי בבדיקה הלחצים במנוע היו תקינים. כמעט 60 כ"ס במנוע בן 8 שנים שאמור לייצר 75 כ"ס ביציאה מהמפעל (לטענת היצרן) נשמע לי סביר לחלוטין.

 

כעת לשאלתי,

בהנחה שלא ניתן לאבחן בעיה בשלט רחוק, האם יכול להיות שתוסף לדלק או לשמן מנוע יפתור את הבעיה?

אשמח לשמוע תובנות שלכם לגבי מקור אפשרי לבעיה ודרכי הטיפול בה?

 

2.

ברצוני לבצע יישור קו לרכב מכיוון שאין בידי היסטוריית טיפולים של הרכב.

קיבלתי הצעת מחיר לטיפול של החלפת מסננים ושמנים כמו גם החלפת רצועת טיימינג ממוסך מורשה ב 1400ש'.

האם המחיר נשמע סביר?

 

 

תודה לעונות ולעונים.

 

י'

פורסם

צודק. לא חשבתי בכיוון בכלל.

 

 

חשבתי על פיח שמצטבר על המזרקים.

 

 

תודה על התשובה המהירה.

פורסם

שלום לך

 

יכול מאוד להיות בנוסף לפילטר דלק כי יש בעיה במזרקים Injectors בכך שהם סתומים. צריך לעשות אינפוזיה לרכב עם תוסף ישירות לתןך סעפת יניקה וגם לבדוק במוסך עם חיבור למחשב שאין בעיה חשמלית ברכב שפוגעת בוויסות העבודה של המזרקים.

 

בברכה

 

ארתור

Seat Leon ST 1.2 Tsi

פורסם

מצטרך להמלצות שנכתבו כאן -

 

התחל מהקל אל הכבד - טיפול מלא, כולל פילטר אוויר ודלק, רצוי מקוריים.

44K למיכל, לניקוי עדין.

אינפוזיציה של 44K לניקוי של תאי שריפה.

 

ואם לא - בדיקה בסורק ודיאגנוסטיקה.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

איזה נפח מנוע, ומה הקוד דגם של המנוע שרשום ברשיונות הרכב?

 

דני

 

 

 

 

 

 

.

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
איזה נפח מנוע, ומה הקוד דגם של המנוע שרשום ברשיונות הרכב?

 

דני

 

 

.

נפח מנוע 1400. קוד דגם מנוע: KDX.

 

צביקה פיק,

סלח לי על הבורות. מה זה 44K?

 

בנוסף , האם 1400 ש' לטיפול גדול נשמע סכום סביר?

פורסם

השאלה היא מה ההגדרה לטיפול גדול? אם הכוונה היא טיפול 10K (פילטר דלק,פילטר אוויר,שמן, פלאגים וכו')

אז המחיר הוא יקר (בהנחה שאתה מתכוון לחאפר).

כותרת: מנוע ממשיך לעבוד אחרי כיבוי

יש לי פיאסטה 88...

פיאסטה- המכונית היחידה שתסע גם בלי מנוע :smile:
פורסם

גבר התענה שאתה רושם פה לא חייבת להיות ממזרקים סתומים או פילטר סתום אם הרכב מניע בקלות והמחוק קופץ לך מ750 ל1200 יכול להיות שמנוע הצעדים שלך דפוק עניין של 1200 שקל צריך לבדוק אני לא שולל את הסיבה של הפילטר והמזרקים אבל היא לא נראת לי כל כך מתאימה לסוג התקלה

פורסם

אם זה מנוע KDX - אין מזרקים.

יש מזרק.

 

44K זה תוסף דלק שמשמש להסרת פיח. תריץ חיפוש על המילה "אינפוזיה" בפורום ותמצא ים של מידע.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

דודו19,

 

 

הכוונה לטיפול גדול עם החלפת רצועת טיימינג ממוסך מורשה פיג'ו-סיטרואן בכניסה לרמלה.

 

 

אליאסי,

 

עד כמה שהבנתי (המוגבלת, יש לציין) משגת, הדלקת מזגן בסרק הייתה גורמת לתופעות חריגות נוספות בסל"דבמידה ומנוע הצעדים לא היה תקין. תופעות כאלו אינן בנמצא.

 

 

צביקה פיק,

 

תודה. החכמתי.

פורסם
דודו19,

 

 

הכוונה לטיפול גדול עם החלפת רצועת טיימינג ממוסך מורשה פיג'ו-סיטרואן בכניסה לרמלה.

 

 

אליאסי,

 

עד כמה שהבנתי (המוגבלת, יש לציין) משגת, הדלקת מזגן בסרק הייתה גורמת לתופעות חריגות נוספות בסל"דבמידה ומנוע הצעדים לא היה תקין. תופעות כאלו אינן בנמצא.

 

 

צביקה פיק,

 

תודה. החכמתי.

לפי מה שתיאר הבחור הוא לא הדליק מזגן ולא כלום הניע את הרכב המחוג קופץ מ750 ל1200 ולא מפסיק זה נראה לי בעיה של מנוע צעדים אחר כך הוא הוסף ואמר שהרכב נכבה לו בזמן עמידה ברמזור אז זה בחלל מחזק את תענתי דבר שני איני פוסל ניקוי מזרקים והחלפת פילטר דלק

אבל אם הסיבה היתה המזרקים או הפילטר כאשר הוא היה נוסע המנוע היה צריך לגמגם ולא בסרק !!! אשמח אם תוכלו לעדכן כדי שנוכל ללמוד מהבעיה!

פורסם

תתחיל מפלאגים שמן מסננים וכ'ו.

לא עבר? בוא ננקה את המצערת.

לא עבר? כנראה מנוע צעדים.

לך מהקטן(זול) לגדול(קריעה).....

בהצלחה עם הרכב החדש.

כן כן, לא לא.

×
×
  • תוכן חדש...