Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[ALMS] אודי עושים היסטוריה ועוד פרטים ממירוץ פתיחת העונה - 12 השעות של סברינג!


Moti - Miata R
שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קהל שיא במירוץ פתיחת העונה של ה-American Le Mans Series שהתסיים לפני דקות מעטות ובו הציבה אודי רף חדש וגבוה - מירוץ ראשון של ה-R10 TDI, מכונית המירוץ החדשה של אודי שמחליפה את ה-R8 הסופר מצליחה, ולראשונה באודי ובכלל במירוצים מסוג זה - מונעת במנוע טורבו דיזל!

דיזל?! כן, דיזל!!!

ולא רק שדיזל - אלא גם במקום הראשון בקטגוריה הבכירה ביותר, LMP1!

 

ותשכחו ממכונית הדיזל של השכן שלכם שמטרטרת בלחן מעצבן ופולטות עננים שחורים, ה-R10 המנצחת סיימה את המירוץ נקיה לחלוטין וכמעט שהתחילה לפלוט פרחים צבעוניים מהאגזוז :wink:... חוץ מזה, היא גם אחת ממכוניות המירוץ הכי שקטות שיש ב-ALMS :shock:.

עוד פרט פיקנטי - את המירוץ התחילה האודי המנצחת מהמקום האחרון לאחר שתקלה טכנית לאחר מבחני הדירוג מנעה ממנה להתייצב על קו הזינוק.

 

בקטגוריית ה-LMP2 ניצחה מכונית הלולה המונעת על ידי מנוע AER (ארבע ציל' מוגדש ולמעלה מ-400 כ"ס בקונפיגורציית מירוץ סיבולת :shock:) לאחר מספר תקלות טכניות מצידן של מכוניות הפורשה RS Spyder מקבוצת Penske.. נראה כאילו מכוניות הפורשה משמידות את עצמן לדעת על המשטח הממש לא חלק של סברינג.

שלושת נהגי הלולה המנצחת - בחורה צעירה ואבא ובנו, אחלה קבוצה!

 

הקרב החם ביותר המירוץ התרחש בקטגוריית ה-GT1 - קבוצת המירוצים של GM שמריצה את הקורבט C6R רצתה לציין במירוץ זה את 50 השנה להשתתפות הקורבט במירוצי מכוניות, כמובן שנצחון בסברינג יהיה דרך מצויינת לחגוג את המאורע, רק שלאסטון מרטין היו תוכניות אחרות וזוג מכוניות ה-DB9 נאבקו בעוז על נקודות האליפות.

למרות זאת, אנשי דטרויט קיבלו את מבוקשם ואחת ה-C6R כבשה את ראש הפודיום, לפני שתי האסטונים שהגיעו במקום השני והשלישי, האחרונה ניהלה מאבק עיקש ביותר (!) עם ה-C6R השניה על המקום השלישי, מאבק שהוכרע ממש בפניה האחרונה לישורת הראשית בסיום המירוץ - אחרי 12 שעות של תחרות!!!

במהלך השעתיים האחרונות של המירוץ המאבק התחמם והתחמם עד שב-20 הדקות האחרונות נראה כאילו ידה של הקורבט הרודפת תצא על העליונה, המרחק בין המכוניות הצטמק לרמה של עשיריות שניה בודדות ולמרבה האירוניה (כי ישנה הדעה הקדומה הרווחת - מכוניות אמריקאיות טובות רק לקו ישר ולא לפניות :roll:) דווקא האסטון מרטין ברחה לקורבט בכל ישורת והקורבט הדביקה אותה בכל אזור בלימה ופניה בעזרת אחיזה עדיפה... בפניה האחרונה ביצע נהג האסטון את המוטל עליו וחסם את נהג הקורבט בצורה נקיה ומשם המשיך לדהור במורד הישורת אל המקום השלישי.

 

בקטגוריה האיטית ביותר, ה-GT2 (קצת מצחיק לקרוא לקטגוריה שמתחרות בה שלל מכוניות פורשה, פרארי F430GT, ספייקר ופאנוז LMGT איטית ... :lol:), ניצחה בסופו של דבר הפאנוז LMGT שהפגינה ביצועים עדיפים על מתחרותיה למרות תקלה קשה בגיר שכמעט והוציאה אותם מהמירוץ... עם הסיום אמר נהג הפאנוז שתיבת ההילוכים רעדה כל כך עד שמוט ההילוכים יצא מהילוך לבד מספר פעמים.

למרות זאת, ביצועים נהדרים ונהיגה מצויינת הביאה את החבר'ה אל קו הסיום לפני הפורשה והפרארי שלקחה את המקום השלישי לאחר מספר תקלות מוזרות (בלשון המעטה) כמו בעיות בשחרור ברגי הגלגלים (מורשת ה-F1 של בחריין?).

 

מוטי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מדהים, פשוט מדהים.

 

מצחיק לחשוב שלפני כמה שנים (למעשה, גם לפני שנתיים...!) צחקו עלי כשאמרתי שבקרוב מכוניות מירוץ ילגמו סולר.

 

הפוטנציאל הלא ממומש של מנועי הדיזל הופך להיות יותר ויותר ממומש והדיזל פשוט מנצח.

יעידו התוצאות.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...