Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צבעתי את הפגושים אצלי בצבע שחור של יעקבי קריילון, רציתי לפני לצבוע אותם בלבן.

וכמו שאתה בטח יודע לכל צבע יש קוד צבע, וכן גם ללבן יש גוונים, ברגע שתצבע את הפגוש בצבע ספרי לבן של יעקבי זה יהיה ממש שונה מהצבע של הרכב, ולא יצטרכו להתקרב בשביל לראות את זה.

 

אתה יודע למה קניתי ספרי צבע שחור בוסף ?

התכוונתי לקנות בקבוק ספרי לבן לפי הקוד צבע של הרכב מטופ קולור - בסביבות ה60 שקל

ולמרות שזה יהיה אותו קוד צבע עדיין יהיה הבדל בין הפגוש לרכב

האוטו שנת 97, הצבע כבר הספיק לדהות גם אם דהה מעט עדיין יראו בהבדלים.

פורסם

הרכב הוא ZX טמבונים לבנים, אם אני אשיג מצלמה ויעלה תמונה תראו שהצבע שיש עכשיו גרוע, יש שריטות

 

שחורות שלא יורדות הוא הפך כבר ללבן שחור.

 

קניתי ספריי של KRYLON, עכשיו הלכתי לחנות של טמבור ושאלתי אותו ספריי לצביעת טמבון הוא נתן לי את זה

 

למרות שהיו שם כמו חברות שפריסמו בשרשור הזה.

 

ד"א על ההסבר בעברית רשום לי יעקובי

×
×
  • תוכן חדש...