Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7419 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הם של חברת KENWOOD 250 וואט 50 RMS לא זוכר את הדגם אני רוצה לשים מגבר בגלל שיש עיוות כאשר אני מגיע לווליום גבוה וזה יוצא ככה שאת הקומפוננטים שומעים נקי עם המגבר JBL שיש לי בווליום גבוה ואילו האחורים מפשלים ויוצא צליל מגעיל שמשולב עם יפה..חח..כאשר אני עושה פאדר ברדיו דיסק של JVC שישמעו רק את הקדמיים כל המערכת מפסיקה לעבוד ולא שומעים כלום! הרדיו דיסק לא משהו של JVC KDG116 ואם אפשר מגבר לא של לאנזר ויהיה יותר חזק מהרמקולים האחוריים כדי שבעתיד אני אחבר אולי יותר חזקים..

מקווה שתמליצו על מגבר לרמקולים האחוריים שלי ותגידו לי למה שומעים עיוות באחוריים (בוא נגיד כל המערכת עד ווליום 40 אני שם 30 ויש עיוות) ולבסוף למה שאני עושה פאדר לקדמיים לא שומעים כלום

תודה

פורסם

אתה בטוח שאתה רוצה מגבר לאחוריים שלך? זה לא נעים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הם של חברת KENWOOD 250 וואט 50 RMS לא זוכר את הדגם אני רוצה לשים מגבר בגלל שיש עיוות כאשר אני מגיע לווליום גבוה וזה יוצא ככה שאת הקומפוננטים שומעים נקי עם המגבר JBL שיש לי בווליום גבוה ואילו האחורים מפשלים ויוצא צליל מגעיל שמשולב עם יפה..חח..כאשר אני עושה פאדר ברדיו דיסק של JVC שישמעו רק את הקדמיים כל המערכת מפסיקה לעבוד ולא שומעים כלום! הרדיו דיסק לא משהו של JVC KDG116 ואם אפשר מגבר לא של לאנזר ויהיה יותר חזק מהרמקולים האחוריים כדי שבעתיד אני אחבר אולי יותר חזקים..

מקווה שתמליצו על מגבר לרמקולים האחוריים שלי ותגידו לי למה שומעים עיוות באחוריים (בוא נגיד כל המערכת עד ווליום 40 אני שם 30 ויש עיוות) ולבסוף למה שאני עושה פאדר לקדמיים לא שומעים כלום

תודה

ציון,

מכיוון שהרמקולים האחוריים מחוברים להגברה הפנימית של ה - HU ביציאות האחוריות וייתכן שגם המגבר מחובר ליציאות ה - RCA האחוריות של ה - HU, לכן כאשר אתה מעביר את ה - FADER למצב של קידמי בילבד, לא שומעים כלום. אם יש לך ב - HU זוג יציאות נוסף של RCA תחבר לשם את המגבר. אם אין לך זוג יציאות RCA נוסף ב - HU, תעביר את הרמקולים האחוריים ליציאות הקידמיות של ההגברה הפנימית של ה - HU. אומנם במצב כזה כאשר ה - FADER יהיה במצב קידמי יישמעו את הרמקולים האחוריים וכאשר ה - FADER יהיה במצב של אחורה יישמעו את הרמקולים הקידמיים, אבל לפחות תהייה לך שליטה בניפרד על הרמקולים הקידמיים והאחוריים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
הם של חברת KENWOOD 250 וואט 50 RMS לא זוכר את הדגם אני רוצה לשים מגבר בגלל שיש עיוות כאשר אני מגיע לווליום גבוה וזה יוצא ככה שאת הקומפוננטים שומעים נקי עם המגבר JBL שיש לי בווליום גבוה ואילו האחורים מפשלים ויוצא צליל מגעיל שמשולב עם יפה..חח..

תזהר לא ל"גמור" אותם

כאשר אני עושה פאדר ברדיו דיסק של JVC שישמעו רק את הקדמיים כל המערכת מפסיקה לעבוד ולא שומעים כלום!

על זה כבר קיבלת תשובה מקודמי, והיא לדעתי מדוייקת

הרדיו דיסק לא משהו של JVC KDG116

נו באמת...

ואם אפשר מגבר לא של לאנזר ויהיה יותר חזק מהרמקולים האחוריים כדי שבעתיד אני אחבר אולי יותר חזקים..

מקווה שתמליצו על מגבר לרמקולים האחוריים שלי

הרמקולים האלה מעולים כבסיסים להשלמת צליל אחורי אם לא רוצים "חור" בין הקומפוננט הקדמי לסאב (יש סאב.?)

אם לחבר מגבר, שיהיה מאוד חלש, כי הוא "יטיס" אותם! ותצטרך לקנות אחרים..

ותגידו לי למה שומעים עיוות באחוריים (בוא נגיד כל המערכת עד ווליום 40 אני שם 30 ויש עיוות)

כי בווליום 28 ב-ג'י וי סי , כבר יש עיוות.. אלא אם תנמיך את הבאסים.. (בטח הצחקתי אותך..)

ולבסוף למה שאני עושה פאדר לקדמיים לא שומעים כלום

כבר ענו לך, בעייה בחיבור הבסיסי של המערכת

בברכה

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בקשר לשאלה על המגבר, אם אתה מחפש מגבר 2 יציאות (הבנתי נכון?)

 

אז יש את ה--ג'י בי אל --הדגם 60.2

 

מאוד מומלץ--

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
ציון,

מכיוון שהרמקולים האחוריים מחוברים להגברה הפנימית של ה - HU ביציאות האחוריות וייתכן שגם המגבר מחובר ליציאות ה - RCA האחוריות של ה - HU, לכן כאשר אתה מעביר את ה - FADER למצב של קידמי בילבד, לא שומעים כלום. אם יש לך ב - HU זוג יציאות נוסף של RCA תחבר לשם את המגבר. אם אין לך זוג יציאות RCA נוסף ב - HU, תעביר את הרמקולים האחוריים ליציאות הקידמיות של ההגברה הפנימית של ה - HU. אומנם במצב כזה כאשר ה - FADER יהיה במצב קידמי יישמעו את הרמקולים האחוריים וכאשר ה - FADER יהיה במצב של אחורה יישמעו את הרמקולים הקידמיים, אבל לפחות תהייה לך שליטה בניפרד על הרמקולים הקידמיים והאחוריים.

 

שלו.

אוקיי הכי הוצאתי את הרדיודיסק מהמקום והיו שם רק שתי יציאות RCA אחת אדומה ואחת לבנה(אני לא יודע למה משמשת היציאה האדומה או הלבנה) החלפתי בין היציאות הכנסתי את הרדיודיסק למקום עשיתי פאדר וגם לא קרה כלום עכשיו השאלה שלי אם הבעיה דרך היציאות RCA של המגבר כי אני לא יודע למה כל צבע של היציאה משמש אחורי או קדמי והאם להחלעף בינהם בקיצור אני מבולבל

תעזרו לי

תודה

פורסם

בר"ד דיסק שלך[סטנדרטי] בא עם יציאה PRE OUT בודדת דייהנו כניסה אדום R ,כניסה לבן L . לכן פסול מצידך לומר שאצלייך יש 2 יציאות להגברה חיצונית אלא יש לך יציאה בודדת להגברה חיצונית כרוב המכשירים הבסיסיים בשוק.

הבעיה אצלייך נובעת כיוון שבעצם היציאה אצלייך בר"ד הינה שייכת ,מקושרת ומוגדרת יחד עם זוג הערוצים האחוריים [REAR] ומכאן התופעה שכאשר אתה משחק עם הפאדר ומעביר אותו לקדימה אתה בעצם "עובד על המערכת". הסיבה: העברת לקדימה המערכת הפסיקה להגביר את האחוריים וכעת היא מגבירה רק את זוג היציאות הפנימיות הקידמיות שלה שבעצם אינן מחוברות לשום צרכן. בעקיף כאשר העברת לקדימה הדבר השפיע על יציאת הPRE OUT שלך והמניך גם אותה והיציאה הנ"ל שכרגע לא עובר בה סיגנל אינה "מתקשרת" עם המגבר וכתוצאה מכך אין לו סיגנל להגביר ולשלוח במוצא לאלמנטים המחוברים אליו. ומכך קיבלת תשובה למה במצב הספציפי הזה אינך שומע כלום.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

האדום והלבן נחשבים ליציאה אחת של אר סי אי ואם תחליף בניהם זה לא יפתור את הבעיה.

מה שכן אתה יכול לעשות את מה ששלו אמר.

"תעביר את הרמקולים האחוריים ליציאות הקידמיות של ההגברה הפנימית של ה - HU. אומנם במצב כזה כאשר ה - FADER יהיה במצב קידמי יישמעו את הרמקולים האחוריים וכאשר ה - FADER יהיה במצב של אחורה יישמעו את הרמקולים הקידמיים, אבל לפחות תהייה לך שליטה בניפרד על הרמקולים הקידמיים והאחוריים".

×
×
  • תוכן חדש...