Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7418 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקנתי היום מגבר 4 ערוצים JBL CS60.4 בגישור ככה שיש בעצם 160X2 ב4 OHM הגברתי את הקומפוננטים שהיו ברשותי audiobahn as62q 90 RMS שהם בעלי נצילות גבוהה דרך אגב שומעים בן זונה אבל בוא נגיד ככה לא ציפיתי מנצילות של הרמקול הזה 95DB להשמע ככה חלש יחסית כי שמעתי קומפוננט דומה בעל אותה נצילות וחזק ולכן אני צריך את עזרתכם מה יכול להיות הבעיה? אולי הHU המסריח שקיבלתי מהביטוח-JVC KDG116 או אולי מהאלטרנטור שלא מספיק חזק...זה מעצבן קצת כי קיוויתי ליותר טוב מומחים מקווה שתפתרו לי את הבעיה עכשיו לחלק השני

אני מחפש עכשיו לרכב שברשותי סובארו אימפרזה 94' כמה דברים ליצירת SQL אחרי ששמתי את הקומפוננטים והמגבר והקנווד 6X9 250 וואט 50 RMS(http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=34108) אני מחפש המלצות למגבר מונובלוק שיהיה יותר חזק מהסאב על מנת שאולי אני אשים עוד סאב בעתיד וסאב התקציב למונו עד 1500 שקל וסאב עד 1000 ודבר אחרון זה ה6X9 המרגיזים שיש לי כתוצאה מכך שאני לא שומע חזק אז אני מגביר ל3/4 ואז יש קרטועים של דיסטורשן כזה מהרמקולים האחוריים והקומפוננטים עובדים חלק כאילו לא קרה כלום אז מה שאני מבקש בתור זה 6X9 בהספק כזה שגם אם אני יגביה עד הסוף(ברור שלא) לא יהיה קרטועים של דיסטורשן כי הקנווד מזייפים...והמתקין שלי אמר לי שהדרך הכי טובה זה לקחת רמקולים אחוריים (הוא אמר לי אם חשוב לך בכלל הבמה האחורית ואמרתי לו שכן) שיהיו חזקים ומגבר 2 ערוצים שירים אותם עכשיו השאלה שלי אם שווה לקנות 6X9 או לשים שם קומפוננט המקום ולהגביר אותו כראוי..אבל לקומפוננט כנראה לא יהיה שווה לי כי יש לי אחד מקדימה ובמילא אין לי תקציב כל החלקים שאמרתי שאני רוצה שתמליצו לי הם על מנת ליצור הרמוניה של הצלילים ולשמוע את הצלילים מתי שצריך וחזק! בכל אחד מהרמקולים (6X9 הקומפוננטים הסאב וכו') ודרך אגב אם אני צריך להשקיע קצת יותר ממה שאמרתי אל תתבישו להגיד לי על דגמים שקצת אבל לא הרבה מעל התקציב שלי ואם אני צריך עוד חלקים מלבד מה שאמרתי תשפכו

תודה רבה

פורסם

לגבי הקומפוננטים החלשים אני בטוח שבעזרת כיוון קצת יותר נכון תוכל להוציא יותר אבל אל תצפה שבגלל שהם 95 DB הם יעשו רעש לכל השכונה...

נתון הנצילות ישפיע רק על ההגברה שתצטרך לרכוש אם היא תהיה חזקה או חלשה...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

×
×
  • תוכן חדש...