Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
משהו כאן לא ברור..

 

שיא ההספק בראלי דור 1 הוא גם נק' המנתק?

 

אם המנתק של הצרפתיה הפופלרית הזאת הוא ב7200

 

ושלירן אומר שהראלי בנויה לעומסים האלה...

 

האם הכוונה שאופי הנסיעה יהיה :

 

מנתק....

 

מנתק...

 

מנתק..

 

מנתק.

 

מסלוויטה :?

 

כל זה במהירות 194 קמ"ש-מדוד ודגום?

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=418

 

הכוונה היא לא כזו , אלא שהרכב יכול לעמוד בו יוותר מדקה כמו שגילעד כתב..

דבר שני בנסיעה במהירות גבוהה בגיר הקצר של הראלי אתה מוצא את עצמך בסלדים

שמתקרבים ל 7200 לאורך דקות ארוכות

  • תגובות 80
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אין לי מושג, לא ניסיתי אותה אף פעם. אחרי הכל, מתי היתה לי הזדמנות? :roll::?

כן...

 

אני יודע למה אתה מתכוון...

 

הסיפורים המיתולוגיים של חנניה ( :? ) והVR6 ( :?:?:? ) שלו באמת גורמים להיסחף לעולמות אחרים לפעמים...

 

לפחות עד שהוא מרים את האוטו על ליפט ושובר את החצאיות ז"א... :roll:

 

:cry:

 

 

הוי אר 6 היא של הבן שלו שגם הוא הפלא ופלא עובד בליטל...

עכשיו שאלת השאלות ... איך ליטל נראית ובת כמה היא?!!!

אם היא צעירה , נשלח אותה לאביב השאלה כמה צעירה...

פורסם

גלעד ,

אוקיי אז ככה :

 

תקרא את הפרוספקט של הראלי דור 1 ( העלתי את התמונה )

ותקרא ששיא הכוח של הראלי מגיע בסל"ד של 7200... לפני המנתק כמובן

אז אני שואל איך אתה אומר שנסיעה בסלד"ים הללו לאורך יותר מדקה הורסת את המנוע

וגורמת לבלאי אדיר כדבריך..

 

הראלי 1300 מגיעה ל-190 קמ"ש וגם זו לא מהירות בריאה לאוטו הזה...

בוא נראה אותך נוסע 2 דקות על 7200 סל"ד לערך....יהיה לך את אותו האפקט של עשן לבן מהאגזוז....מישהו אמר טיגון מנוע....מישהו אמר רינגים?????

 

 

עכשיו תסביר לי איך נסיעה על מה שהפרוספקט והיצרן מגדיר שיא ההספק , גורם לבלאי

אדיר , טיגון מנוע ורינגים לטענתך , אני לא אמרתי להגיע למנתק אלא לסלד הזה

כמו גם מה שהבחור בשאלה אמר , כמובן שהוא לא כל רגע עלה וירד מהמנתק...

 

המהירות הסופית של הראלי היא 118 RPH אני לא יודע להפוך את לקילומטר לשעה..

 

סוף הויכוח..

11111.JPG

פורסם

להיות מבין גדול....

אבל אתה....אתה לא מבין בשיט!

 

מה הקשר שיא הסל"ד...???????????????

מדובר על X ואתה מחפש בהילוך 5 את שיא הכח?????????????

 

די נו חבר'ה זה מתחיל להיות מאוס...אולי שמישהו יסביר לבחור על מה מדובר???????

 

פליז?!

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
להיות מבין גדול....

אבל אתה....אתה לא מבין בשיט!

 

מה הקשר שיא הסל"ד...???????????????

מדובר על X ואתה מחפש בהילוך 5 את שיא הכח?????????????

 

די נו חבר'ה זה מתחיל להיות מאוס...אולי שמישהו יסביר לבחור על מה מדובר???????

 

פליז?!

 

 

אוקי אז זה יורד לפסים אישיים , סליחה אבל אתה טמבל רציני

אני לא חיפשתי בהילוך חמישי את שיא הכוח של האוטו

פשוט שיא הכוח מגיע ב 7200 לכן לא יכול להגרם נזק למנוע בסל"ד כזה

אין הבדל בין אם הסל"ד הזה מושג בהילוך שני ב 80 קמ"ש

או בין אם בהילוך חמישי ב 200 קמ"ש ( ההבדל הוא בבלאי למערכות ההנע בלבד..

צמיגים וגיר במהירות כזו , אם יש בלאי ) אבל לא למנוע

כי הרי מדובר באותו הסל"ד , הויכוח התחיל בגלל שאתה טענת שהמנוע יתפרק במהירות הזו

לטחון אותו , לגמור את הרינגים וכו... שוב אין קשר בין המהירות , רק הסל"ד משחק פה

ולפיכך לנסוע על סל"ד של 7200 אינו הורס את הרכב בשום מהירות...

 

יש מבין...?

יופי הודעה אחרונה בנושא...

פורסם
המהירות הסופית של הראלי היא 118 RPH אני לא יודע להפוך את לקילומטר לשעה..

MPH.

 

זה יוצא 190 קמ"ש... :roll:

"הדבר זר לרוחנו. המשיכה לתיירות לארצנו היא בכותל המערבי, בקברי אבותינו, במערת המכפלה ובקבר רחל. לא מסלול מירוצים!"

-1970, ח"כ מנחם פורוש אל שר התיירות, בנוגע לקיום גרנד פרי ישראלי ראשון.

פורסם
המהירות הסופית של הראלי היא 118 RPH אני לא יודע להפוך את לקילומטר לשעה..

MPH.

 

זה יוצא 190 קמ"ש... :roll:

 

 

 

מצד שני כתוב שהיא עושה 0 ל 100 ב 9.3... :roll:

פורסם

איפה רשום 9.3???????????????????????????

 

שאלה: מה אתה עושה כאשר אתה מגיע לשיא הכח?????

תשובה: מעביר הילוך נכון?!

 

כאשר אתה בהילוך 5 ב-7200 סל"ד מה נותר לך לעשות???????????

תשובה שלך: להשאר שם...זה טוב זה בריא...זה עושה רק טוב למנוע.

 

תחיה באשליות...כנראה עשית את ה כל כך הרבה פעמים שאתה כבר מפחד מהתוצאות ולא רוצה להתמודד עימן.

 

מה שמבאס אותי אצל אנשים כאן שהם לא יבואו ויגידו לך את האמת בפנים...כאילו מפחדים...למרות שהם לא מן הסתם.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

כל הת'רד הזה הפך לסלט גדול.

 

כלל ברזל-נסיעה בסל"ד גבוה קרוב למנתק ההצתה גורמת לבלאי גבוה יותר מסל"ד נמוך יותר. (עד כאן לא חידשתי כלום לאף אחד)

 

בקשר למידת הבלאי שנוצר, בדיוק בשביל זה יש מנתק הצתה שאמור למנוע מהמנוע להגיע לסל"ד כזה שמזיק לו משמעותית ויגרום לבלאי גדול לאחר נסיעה קצרה. בשביל זה לכל מנוע יש מנתק בנקודה שונה ויש מנועים שנסיעה בסל"ד מטורף למנוע קונבנציונלי כמו 8000 סל"ד לא יעשו נזק (מנוע VTEC של הונדה CTR). כמו כן יש גם מנועים סידרטיים של אופנועים שעובדים גם ב-12000 סל"ד.

 

בקשר למהירות, מובן שעדיף לנסוע על 7000 סל"ד בהילוך רביעי/חמישי מאשר על אותו סל"ד בהילוך שני, ככל שהמהירות עולה כך זרימת ותחלופת האויר סביב מכלולי הרכב והמנוע/מערכת קירור בפרט משתפשרת ושומרת על טמפ' עבודה יעילה בקלות יותר.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

הרכב:קורולה 2001 אוט'

הצלחתי פעם לסגור עם האוטו ב ממש קצת לפני ה 220 לפי הערכתי 216 על הסקאלה..

בירידה קלה.. ואחרי זה הייתה עליה אז ירד ל 195-190..

לא יודע על כמה הטורים היו, לא ממש זוכר אבל אפילו לא ליד המנתק.. אז יש מצב שאני גורם נזק למנוע?

תודה.

פורסם

חברים.

יש לשים לב לחום השמן (כמדומני אין מחוג חום שמן בראלי דור ראשון).

בסל"ד כזה, חום השמן עולה. ככל שתשאר בסל"ד הנ"ל חום השמן ימשיך לעלות.

עד אשר הוא יגיע לטמפ' שבה הוא לא יהיה יעיל, עקב שינוי בצמיגות, מרקם וכו'. הוא לא ישמן את המנוע בצורה שהוא ישמן אותו בטמפ' העבודה שלו (90-100), ולכן הבלאי יהיה

גבוה מאד.

 

אם תסע לפרק זמן קצר יותר (לדוגמא, הילוך שני, ואז ישר תעביר לשלישי), חום השמן לא יספיק להגיע לטמפ' כאלו, ולכן הבלאי יהיה קטן יותר.

 

הכוונה היא x שניות בסל"ד כזה כאשר השמן עדיין בטמפ' עבודה סבירה,

יוצרת בלאי נמוך בהרבה מאשר אותו הזמן בסל"ד כזה כאשר חום השמן גבוהה מאד.

 

אני מכיר מישהו שנסע מס' דקות בגולף tdi במהירות המקסימלית שלו,

וגמר את המנוע. (הוא טען שזה היה 20 דקות נסיעה בכביש חיפה - ת"א על 200-220).

נ.ב., הוא קיבל מנוע חדש במסגרת האחריות.

 

לראלי דור ראשון יש עדיין אחריות? :roll: לא נראה לי.

תשמרו עליהם, ועליכם.

 

יובל.

פורסם

אתה שואל למה טמטום ???

 

סליחה שאני מתעלם מהארבע עמודים שנותרו פה.

 

נהג נורמלי שמחליט ללחוץ ולהגיע למהירות המקסימלית צריך להיות מודע להרבה דברים.

הדבר הכי חשוב זה להיות מודע לתוצאות.

עושה רושם שאתה לא מודע לתוצאות והדבר היחיד שמעניין אותך זה להתגאות שהגעת ל -210.

 

יכולות לקרות עוד הרבה תוצאות שלא רשמת עליהן כמו:

1.איבוד רשיון.

2.איבוד שליטה על הרכב בגלל המהירות.

3.פיצוץ צמיג. ביי ביי.

4.לפגוע בבן אדם חף מפשע בכביש.

5.לגרום לנזק רציני במנוע ובמכלולים בכלל.

6.לא יקרה כלום.

 

כנראה שהרכב שלך לא מתוחזק ברמה כזאת שמאפשר לו לנסוע במהירות כזאת.

אני מכיר אנשים הרבה יותר שקולים שנוסעים מהר ויותר מהר ממה שאתה הגעת, אבל הם עושים זאת במודעות מלאה ויודעים שהרכב שלהם תקין במאת האחוזים ושאם יקרה משהוא

הם שלמים עם ההחלטה שלהם במליון אחוז.

 

בקשר לנסיעה קרוב למנתק, בריא זה בטח שלא !!!

בטח שלא לשהות שם דקות מספר.

הבלאי הוא עצום לרינגים לטבעות אטימה ולזעזועים שהמרכב עובר במיוחד על הכבישים שלנו.

הפתרון, גיר חמישי של XSI.

 

בקשר לראם איר, התקנתי והשינוי מורגש. מומלץ בחום :wink: לכל בעלי פיגו/סיטרואן שחושבים לשפר את הרכב.

 

אייל

שעדיין לא הגיע למנתק וגם לא מתלהב להגיע.

המהירות היא רוע השטן, הסיבובים הם אהבת האלוהים.

 

____________________

פורסם
בקשר למהירות, מובן שעדיף לנסוע על 7000 סל"ד בהילוך רביעי/חמישי מאשר על אותו סל"ד בהילוך שני, ככל שהמהירות עולה כך זרימת ותחלופת האויר סביב מכלולי הרכב והמנוע/מערכת קירור בפרט משתפשרת ושומרת על טמפ' עבודה יעילה בקלות יותר.

 

אבל מצד שני, בהילוך חמישי על 200 קמ"ש המנוע מתאמץ הרבה הרבה יותר לשמור על הרכב במהירות הגבוהה הזאת, מאשר הוא מתאמץ בשני על המנתק.

 

וכמובן שמה שאמר PUG206XS נכון לחלוטין - לטמפ' השמן תפקיד מאוד חשוב בעניין. אני משער שבראלי של פותח הת'רד היא הגיעה למקסימום...

 

דרך אגב אצלי 205 זה גם בערך 6800 סל"ד, מעניין אבל הרכב מגיע אולי ל-210 במישור ארוך (בירידה ליותר) וזהו. אז האוטו שלי לא יותר חזק מראלי? :p

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
המהירות הסופית של הראלי היא 118 RPH אני לא יודע להפוך את לקילומטר לשעה..

MPH.

 

זה יוצא 190 קמ"ש... :roll:

 

 

 

מצד שני כתוב שהיא עושה 0 ל 100 ב 9.3... :roll:

 

ליתר דיוק 188.6....

 

עכשיו לנתונים:

 

0-100

 

10.6

 

לא

 

9.3


×
×
  • תוכן חדש...