Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8411 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי גולף אוטו '1.6 שנת 2000 עשתה 72000KM אני עושה את כל הטיפולים שצריך בצמפיון לפי הספר, לאוטו יש חיים קלים יחסית, אני שומר עליה כמה שאפשר.

השאלה שלי מה מומלץ לעשות חוץ מזה:

- אמרו לי שכדאי להחליף פעם בשנה נוזל ירוק ברדיאטור

- האם כדאי להחליף רצועת טימינג? (עדיין לא הוחלפה)

מה עוד מומלץ לעשות כדי לשמור על החיים של המנוע והאוטו?

פורסם
יש לי גולף אוטו '1.6 שנת 2000 עשתה 72000KM אני עושה את כל הטיפולים שצריך בצמפיון לפי הספר, לאוטו יש חיים קלים יחסית, אני שומר עליה כמה שאפשר.

השאלה שלי מה מומלץ לעשות חוץ מזה:

- אמרו לי שכדאי להחליף פעם בשנה נוזל ירוק ברדיאטור

- האם כדאי להחליף רצועת טימינג? (עדיין לא הוחלפה)

מה עוד מומלץ לעשות כדי לשמור על החיים של המנוע והאוטו?

 

1. לדעתי אין צורך כל שנה

2. אחרי עשרות בירורים במיוחד שקניתי את הGTI לטענת צמפיון צריך לעשות טיימניג או ב90K קמ או שלוש שנים, אני מבין שאתה עברת את השלוש שנים אז רצוי מאוד לעשות.

 

לגבי המלצות כדי לשמור על המנוע, מדובר במנוע 8 שסתומים שלא חובב יותר מידי סל"ד, לנסוע יחסית רגוע וטיפולים בזמן וזהו!

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

×
×
  • תוכן חדש...