Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7441 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כול מי שראה / רואה / עבר לידו רכב מסוג מאזדה 3 כסוף/שמפניה.



שמספרו 46-186-14 ויש לכם פרטים עליה.

אנא צרו קשר או בה"פ או בטלפון 0577467980.

 

הרכב הנ"ל פגע ברכב אחר חונה ולא השאיר פרטים, עד שהיה במקום רשם את מספר הרכב.

 

תודה לעוזרים.

Accord Type R - JDM H22A

Civic EG6 SiR-S - JDM B16A

פורסם

אמור לנו איפה זה היה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אחרי שרצתי לרכב השכור שלי ובדקתי שזה לא אני (אם כי המס' דומה), יש לי רעיון איך אתה יכול להתקרב.

היות ורוב המאזדות נמכרות לליסינג, שלח פקס לחברות הגדולות, שמציין שרכב שמספרו כך וכך, ואשר נמצא בבעלותן פגע בך. אם זה באמת של אחת מהן, היא תענה.

הדרך הכי טוב היא ללכת למשטרה וזהו.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

יהיה די קשה לשים אליו לב.

 

כפי שאתה יודע האוטו הזה ההפך מנדיר, ואנשים בדרך כלל לא מסתכלים על המספר רכב.

 

אבל לקחתי לתשומת ליבי ורשמתי את המספר. אנסה לעזור ככל יכולתי.

 

בהצלחה.

פורסם

אל תהיה כל כך בטוח.

 

מתייחסים ברצינות לתאונות פגע וברח.

 

לך גם יש עד ואת המספר המדוייק של הרכב.

מה שבטוח שהם לפחות יפקחו עיניים.

פורסם

בוא נגיד שאם תלך למשטרה אז לא יישלחו אותך הביתה, הם יקחו את הפרטים, הגשת תלונה וכו', ויגידו שהעיניין יטופל רק הבעיה שהם לא יגידו מתי... קח בחשבון שזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן.

פורסם
בוא נגיד שאם תלך למשטרה אז לא יישלחו אותך הביתה, הם יקחו את הפרטים, הגשת תלונה וכו', ויגידו שהעיניין יטופל רק הבעיה שהם לא יגידו מתי... קח בחשבון שזה יכול לקחת הרבה מאוד זמן.

ולאחר 3 חודשים תקבל הודעה שהתיק נסגר מחוסר עניין לציבור. או שלא?

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

כמו שאמרו - לך למשטרה, תגיש תלונה על תאונה פגע-וברח.. תקבל את שם הבעלים של הרכב (סיכוי של 70 ומשהו אחוז שזאת חברת ליסינג).

במידה וזאת חברת ליסינג - אתה פונה אליהם..

במידה וזה בנאדם פרטי - אתה פונה אליו..

ב2 המקרים כדי מאוד להתייעץ עם עורך דין - ובמידה ואפשר להוציא מכתב שלו, אפילו עדיף (מראה על רצינות..).

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
המשטרה תתן לך את פרטי בעל הרכב הרשום. מכאן והלאה העבודה קלה יותר.
אתה רוצה להגיד לי שאם למשל אני חושק ברכב שלך, ואינני יודע מי בעל הרכב, אני יכול פשוט ללכת למשטרה עם מספר הרכב שלך ולטעון שעשית "פגע וברח"? :shock: על מנת לקבל את הפרטים שלך?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

fizban-מניסיון, בוודאות כן.

 

בקיצור אם מספר הרכב בידך אין שום בעיה להשיג את הבעלים.

חוץ מזה שתמיד מכירים מישהו שמכיר מישהו שיכול לבדוק בלי בעיה במסוף.:wink:

שואל ועונה, ירוחם

×
×
  • תוכן חדש...