טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,354 נושאים בפורום הזה
-
- 5 תגובות
- 759 צפיות
שלום לכולם, לפני מספר ימים רכשתי גלון 10-40 אפור של לקווימולי, השמן מתוסף, ככה כתוב על האריזה. היום שפתחתי אותו, הבחנתי בשמן שצבעו אפור דהוי מוזר כזה, האם ככה זה אמור להיות ? כי אני פוחד עכשיו לנסוע עם האוטו, אם זה לא אמור להיות ככה אז אני צריך לרוקן שמן ולהחליף פילטר שוב... בבקשה תשובות ממי שהתנסה עם השמן הזה, שאני אדע מה לעשות, אגב, האוטו נסע חולון - חיפה והסביבה - חולון, מאז ששמתי את השמן. תודה ולילה טוב
הודעה אחרונה מאת שמר, -
רכב רטוב לא מתניע ?
מאת Guest אברם מהמכולת- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
באופן כללי, ביום ולילה גשומים במיוחד, מה ברכב יכול להרטב כך שיגורם לאכב לא להתניע ? (פלאגים ?) אשמח לקבל תשובה כללית + תשובה פרטנית לפיאט אונו 1000 תודה !
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
דלת מתפרקת
מאת ophir28- 2 תגובות
- 760 צפיות
בדלת ימין, הפלסטיקה מתפרקת. רואים שבעברה, הדלת עברה טיפול (סביר להניח חלון חשמל), וכנראה הטיפול גם היה בטייבה (בלי להעליב). בקיצור- הפלסטיקה מתפרקת, הקליפסים שבורים, והמצב מחריף משום שידית הסגירה של הדלת מבפנים היא חלק מהפלסטיק ומן הסתם, בכל סגירה היא מושכת אותו עוד ועוד מהדופן... (איזה משפט עמוס יצא לי...). לאן אני פונה? פחח? יש המלצות לאיש מקצוע טוב באיזור ראש העין, פ"ת, ואם אין ברירה, ת"א?
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, ברשותי רכב מזדה לנטיס 96'. אתמול הוחלף לו רדיאטור חדש (לאחר שהיתה נזילה ברדיאטור הישן). לאחר התיקון, לפני שלקחתי את האוטו חזרה, המוסכניק אמר לי שיש לי בעיה בצינור פילטר אויר ושכדאי לי להחליף אותו. לדבריו הצינור כבר ישן ו"קשה" מרוב שימוש וחום, והוא אף הראה לי סדק שיש בו. כאשר התחלתי לנהוג ברכב לאחר התיקון, שמתי לב שהאוטו לא "סוחב" טוב. שאלותי: האם יש קשר בין צינור פילטר אויר לבין הסחיבה של האוטו? האם יתכן שהמוסכניק עצמו פגע בצינור פילטר אויר כאשר החליף את הרדיאטור? הבנתי מהמוסכניק שהצינור אמור להיות מקורי של מזדה. האם זה אכן כך? איפה אפשר לקנות את הצינור בעלות פחות גבוהה מהסוכנות המרכזית? וכמה אמור לעלות צינור כזה? אודה מאוד מאוד על תשובתכ…
הודעה אחרונה מאת ירחמיאל, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 915 צפיות
שלום, ברשותי אסקורט 1800 XR3I קבריולט מודל 1994. החל מאתמול אני מרגיש שהאוטו לא עולה מעל סלד מסוים משהו כמו 3500. כלומר בשלב מסוים האוטו כאילו נחנק או נתקע, התחושה היא שכאילו משהו סתום. אני מעביר הילוך כדי לעלות במהירות הנסיעה, ושוב זה חוזר בסלדים פחות או יותר קבועים. יש גם רעש די מוזר בסלד הזה, דומה מאוד לרעש מחור באגזוז (פעם היתה לי בעיה של חור באגזוז והרעש היה זהה- למרות שלא נראה לי שזו הבעיה הפעם... אבל אולי... אני לא ממחה). הקיצר מה אתם חושבים שזה? אני מקווה שזה לא משהו שצריך לדבר עליו עם מנהל הבנק..... תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, לפיז'ו 205 שלי (1400 93) יש 2 בעיות מרגיזות: 1. הסטרטר (שהוחלף לפני שנה ושוב לפני חצי שנה) נתקע לפעמים. מה אפשר לעשות וכמה צריך לעלות ? 2. כאשר אני ממלא טנק מלא, מתחילה נזילת דלק מהטנק. מה יכולה להיות הבעיה ושוב כמה ? תודה מראש, סורין
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
- 4 תגובות
- 755 צפיות
מנוע MI16 ידוע לי שהוא 1.9 כמה שסתומים יש לו? מההמפרט של מנוע S16 ומאיפה אפשר להשיג מנועים אלו?
הודעה אחרונה מאת Liviur, -
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
יש לי מפתח של גולף 2001 ויש כאלה שהם באים עם האזעקה והמפתח עם כפתור כזה קופץ... יש לי את המפתח הרגיל - כשיו אם יש לי מפתח של מכונית אחרת ! ואני רוצה להעביר את שלי למפתח הקופץ ואת האזעקה גם לשם אפשרי ??? ואם כן כמה עולה להעביר תאזעקה (תאזעקה = את האזעקה) והמפתח - במקרה ויש לי מפתח דומה תודה !
הודעה אחרונה מאת Classic Addition IL, -
- 2 תגובות
- 693 צפיות
היי ברצוני לדעת את גודל הג'אנט של רנו טווינגו ? [ב205 1.1 שלי הם 13" יש מצב שבטווינגו הם פחות?.היתכן?..] תודה מראש, אסף
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
למשהוא יש נסיון איתם ? אני צריך לקנות צמיגים מה שחשוב לי שהם יחזיקו הרבה km אני יודע שזה צמיג ספורטיבי (זה אומר שהוא נשחק יותר מהר) אין לי צורך באחיזה מיוחד
הודעה אחרונה מאת Dragon Red, -
- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
יש לי בעיה עם שתי המכוניות,אשמח אם תעזרו לי: רנו 5 - הרכב מתחיל לרעוד מכיוון הגלגל ימני קדמי באיזור ה80 קמ"ש,אני רק אציין ששבוע שעבר הוא עבר החלפת תפוחי הגה,החלפת 4 צמיגים וכיוון פרונט ואיזון גלגלים,הצמיגים שקניתי היו מורכבים על ג'אנטים אחרים שלא התאימו לי לכן בפנצ'ריה עשו סוויץ' ,העבירו את הצמיגים מהג'אנטים שלהם לג'אנטים שמורכבים לי על הרכב,החשד שלי הוא שבכל המהומה של ההחלפה הרכיבו לי ג'אנט שלא שלי ,שהוא או עקום או שונה משאר משאר הג'אטים ברכב,האם זה יכול לגרום לרעידות כאלו? כי עשיתי בדיקה של הסיבובים במקום והציריה לא דופקת. סיוויק - המדחס מזגן מרעיש מאוד,רעש של חיכוך בגלל שהמיסב מתחכך בלאגר,האם זה אפשרי לשמן אותו או משהו כדי שיפסיק להרעיש? תודה מר…
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2 אלף צפיות
אוקיי אז ככה.. יש לי מנגנון ממוחשב ברנו, שניתן להוציא מתוכו את המהירות הגבוהה ביותר שהאוטו הגיע אליה.... שאלתי היא כזאת - האם ניתן לנטרל את זה במהלך הנסיעה? האם ניתן לעשות לזה איתחול לאחר נסיעה? משהו ? מישהו מבין בזה?... פשוט יש לי הורים מטורפים, שגם אם אני יסע על 100 הם יחליטו שזה מהר מדי ואני יראה את האוטו רק מבחוץ.... תודה !! ובאמת זה לא בקטע של מהירויות וכאלה.. אני בחור אחראי.. תודה
הודעה אחרונה מאת tkamin, -
-
- 6 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם, ברשותי רכב מזדה לנטיס 96'. אתמול הוחלף לו רדיאטור חדש (לאחר שהיתה נזילה ברדיאטור הישן). לאחר התיקון, לפני שלקחתי את האוטו חזרה, המוסכניק אמר לי שיש לי בעיה בצינור פילטר אויר ושכדאי לי להחליף אותו. לדבריו הצינור כבר ישן ו"קשה" מרוב שימוש וחום, והוא אף הראה לי סדק שיש בו. כאשר התחלתי לנהוג ברכב לאחר התיקון, שמתי לב שהאוטו בקושי "סוחב". שאלותי: האם יש קשר בין צינור פילטר אויר לבין הסחיבה של האוטו? האם יתכן שהמוסכניק עצמו פגע בצינור פילטר אויר כאשר החליף את הרדיאטור? הבנתי מהמוסכניק שהצינור אמור להיות מקורי של מזדה. האם זה אכן כך? איפה אפשר לקנות את הצינור בעלות פחות גבוהה מהסוכנות המרכזית? וכמה אמור לעלות צינור כזה? אודה מאוד מאוד על תשוב…
הודעה אחרונה מאת אביעד, -
- 0 תגובות
- 970 צפיות
שלום הייתי מעוניין לדעת כמה אמפר אמור להיות באלטרנטור סטנדרטי ל205 (1.1 שנת 95)? תודה
הודעה אחרונה מאת מיואש!, -
- 4 תגובות
- 817 צפיות
מצאתי אצל חבר שלי בשטח שלו מנוע דייהטסו שנראה משהו כמו 1200 או 1300 של שרייד , כמעט בטוח שלא של אפלאוז . עכשיו חשבתי לקחת אותו אלי כי אין לו מה לעשות בו , ולפרק אותו לגורמים . איזה כלים אני צריך , המנוע במצב שלם לגמרי ומכיל את כל החלקים , אלטרנטור קרבורטור סעפות , מכסה טיימינג סגור ומכיל רצועה במקום . אין לי מושג מה מצב המנוע אבל אני יודע שהוא עמד בחוץ בגשם כבר מלא זמן , מספר חודשם או מי יודע אולי שנים .
הודעה אחרונה מאת or213, -
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יש לי כמה דברים בקשר למכונית אחרי כמה ק"מ עושים אוורול הדגם של ה 1600 שנת 93 מה משקל הרכב כמה כ"ס יש Injection???
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
במד דלק? נראה כי המד דלק מפגר קצת יותר מהפיגור הטיבעי של מדי-דלק. מישהו יודע מה נפח המיכל וממתי נדלקת המנורה?
הודעה אחרונה מאת shooter h, -
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי חברה בוקר טוףףף.. ברשותי 205 גוניור בונבוניירה אדומה .[92] לאחר הגשמים של היומיים האחרונים ,שמתי לב שבגג שלי יש מאין נקודה קטנה של פאק שרואים שם מאין בעבוע יענו נקודות קטנות [שאריות של הצבע] ומתחתן הרקע הוא רקע פח של הרכב ..מה יכולה להיות התופעה ולמה זה קרה לדעתכם או מניסיונכם? וצד האחורי בגג נוצר לי שוב נקודה יחסית קטנה של קילוף שכבת הצבע העליון[לקה מבריקה ואדומה] ועכשיו בנקודה הספציפית הזו רואים צבע אדום קצת יותר כהה אבל ללא ברק וללא לקה [מאט כזה..] מה שוב יכולים להיות הגורמים שגרמו לכך ואיך[תחילת שבוע הדבר לא היה למיטב זיכרוני] או שיכול להיות שהדבר היה ואני מדמיין קצת קשה לי להאמין מכיוון שאני די יקי על האוטו שלי ומכיר כל שריטה וכל פאק אפשרי מהיום שקנית…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 2 תגובות
- 779 צפיות
מישהו יודע על אתר ישראלי עם קטלוג של בקליות שקופות (+שיפורי חוץ זה יהיה נחמד)+ מחירים? אני יודה לכם מאוד!
הודעה אחרונה מאת שמר, -
החלפת צמיגים
מאת sagie_g- 1 תגובות
- 801 צפיות
מישהו יודע מה עומק החריצים הרצוי לצמיגים ? במילים אחרות, מתי מומלץ להחליף את הצמיגים ? תודה
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
תראו לפי מה שאינ יודע מפיזיקה ....שטח המגע אינו משנה את גודל החיכוך ..החיכוך הוא פונקציה של מסה , וסוגי המשטחים המשתתפים במגע.....לפי הדבר הזה ניתן לאמר בוואדאות שגודל הצמיג (עובי )..אינו משנה את רמת האחיזה (כיוון שאחיזה שווה לחיכוך )- כלומר צמיג בעובי סנטימטר מייצר אותה אחיזה של צמיג בעובי 30 סנטימטר (במידה והם עשוייםן מאותו חומר). עכשיו אני מבין שלעובי הצמיד יש משמעות בחלוקת עומסים וכדומה ...אבל בהרבה כתבות ותוכניות על מכוניות שאינ רואה ...ששם יש אנשים תותחים שמבינים עניין (כתבות מהאתרים המובילים בארץ ...וכמו כן טופ גיר, הילוך חמישי וכדומה)...הם אומרים שצמיגים עבים יותר מספקים אחיזה טובה יותר ....השאלה שלי היא איך זה יכול להיות אם כפי שידוע גודל שטח המגע אינו משפיע על ר…
הודעה אחרונה מאת Samiro, -
-
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
היום מיקמנו את הB בסדנא. ממחר מתחילים בשחיטה.....יש למישהוא המלצות אילו חלקים לשמור??
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 1 תגובות
- 887 צפיות
לתעניינים בדגמי מנועים Posted: Sat Jan 22, 2005 12:49 am Post subject: BX 4TC N9TE (2141,5cc) with a Garret turbo and Bosch K-Jetronic injection 200 hp/5250 rpm 300 Nm/2750 rpm 1280 kg 7.5 s 0-100 km/h 14.3 s 0-400 m Max speed over 220 km/h BX 4TC-EVO N9TE (2141,5cc) with a KKK(K26) turbo and Bosch K-Jetronic injection. 380 hp/7000 rpm 460 Nm/5500 rpm 5.5 s 0-100 km/h (unofficial) 10.0 s 0-400 m (unofficial) Max speed 280 km/h (unofficial)
הודעה אחרונה מאת shayy, -
- 1 תגובות
- 714 צפיות
מרדיאטור המזגן יוצאים צינורות... יש שם גאז? יש שם לחץ? איך מפרקים (ידידי בפורום באנגליה חסרי נסיון עם מזגנים) בתודה
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, היום הסתכלתי בפורד פיאסטה שנת 84 (דור שני), ופשוט לא מצאתי מקומות למילוי שמן. הפתח היחיד למנוע הוא דרך פתח הנשמים ("הארובה") שבמכסה השסתומים, ולגיר פשוט אין פתח. אני הוזה ? וגם איזה שמן יש לשים במנוע ובגיר ? תודה !
הודעה אחרונה מאת גרשון המשפר, -
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום. כאשר מזג האויר בחוץ קר (שעות הבוקר ושעות הערב, וגם בסופ"ש האחרון), יש תופעה מטרידה מאד שקוראת בג'אסטי שלי. תוך כדי הנסיעה האוטו מתחיל "להשתעל" ולקפץ קדימה אחורה קדימה אחורה, כאילו שמישהו לוחץ חזק על הגז עד הסוף, ומיד זורק, לוחץ וזורק, לוחץ וזורק. לעיתים הבעיה נפתרת בהורדת הילוך, ולעיתים זה לא מספיק וצריך פשוט לקוות שזה יפסק מעצמו. כמובן שבלחיצה על המצמד לא מרגישים את הזריקות, אבל מיד שמשלבים הילוך זה חוזר. למיטב הבנתי מדובר במערכת ההצתה, ולכן החלפתי פלאגים, חוטי פיחם (כולל מהסטארטר), פלטינות וקבל. הבעיה טרם נפתרה. האם למישהו יש מושג מה יכול לגרום לבעיה הזאת, ואיך ניתן לתקנה? תודה על העזרה!
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 2 תגובות
- 918 צפיות
שלום רב שאני מניע את הרכב בבוקר כשקר אז אני מושך את הצ'וק, מפמפם עם דוושת הגז ושאני מסובב את המפתח הסטארטר נשמע עייף וחלש. במשך היום שקצת חם בחוץ או שהמנוע חם זה לא קורה. החלפתי מצבר בתאריך 9/2001 ולא מולאו במצבר מים מאז (המוסכניק טוען שלא צריך). האם המצבר עומד להתקלקל או שזו בעיה בסטארטר עצמו? נ"ב את הבעיה של הקרבורטור או מחשב ההצתה עוד לא סידרתי כי אני עושה עכשיו קורס בצבא ואני חוזר רק בסופי שבוע. באמצע חודש הבא אני ייסיים עם הקורס ואני אחזור כל יום ויהיה לי זמן לזה ואז אני גם יעדכן מה היתה הבעיה ברכב בדיוק. (פיאט אונו 93, קרבורטור ומנוע 1.4) תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת stio, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם ולחובבי המיני בפרט להלן כמה וכמה שאלות שאשמח לקבל עליהם תשובות : 1. איזו בולמים יש באוסטין מטרו ? דיסקים או תופים ? במידה ויש דיסקים האם ניתן להעביר אותם לאוסטין מיני ? ואם לא יש דרך לעשות בהם שינוי שכן יתאימו ? 2. במעבר המנוע מאוסטין מטרו לאוסטין מיני האם דרוש התאמה כולשהיא בשאר המכלולים ? ואם כן איזה תאימות דרושה ? 3. איזה עוד מכלולים רצוי ומומלץ וניתן להעביר מאוסטין מטרו לאוסטין מיני ? 4 . האם גם מנוע של אוסטין מונטגו 1.3 מתאים לאוסטין מיני ? או רק מנועי אוסטין מטרו ? בתודה מינימן
הודעה אחרונה מאת bagira, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מאוד רוצה לדעת היכן ממוקם הפילטר דלק בסובארו ג'סטי שלי (מנוע 1200 יצור 92, ידנית, קרבורטור), תודה רבה, ושבת שלום...
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ידידי המלומדים , מהו המדד לבדיקת תקינותו של בלם היד הפורמלית והקבילה על כל עדות העולם ? האם לפי רגש ? האם ישנן מספר שיניים עד לנעילה ממשית ? האם יש למשוך בפראות ? בעדינות ? בכח מתון ? יש סיבה שאני שואל את כל זה , לאחר מס. תשובות אני אסביר מדוע אני שואל . אני פשוט רוצה לשמור על רמת אובייקטביות של התגובות כאן .
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
מי מחובר 69 משתמשים רשומים, 6 אנונימיים, 303 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- CluelessGoblin
- חמדי
- BoazB11
- Coro
- גל_123
- קורן בן אשר
- FROGIE
- Blyder
- noknok
- ronrobin
- itzik123
- איילצבי
- hgilad123
- fatboy1340
- ram1910
- שמעוני1900
- XVSTI
- amosbmw
- עוזי ל
- phpclub
- topop
- daniel204
- oryo
- avizaz
- AmitGo
- Alloytoy
- Gavi
- ארי62
- DareDevil
- Refaelos
- David32
- tinoki
- Supertigre
- Lucifer66
- Jeka88
- shlomiko
- Deutz912
- Pavlik
- אבי ים
- Tal7
- misterb
- Or05230
- Fraysa
- GKME
- GTI33
- ניקו פ.
- cohen motor 377
- זה עולם מסובך
- בודק עובדות
- קובי מאקו
- רוברטמלכין
- otak
- EliC25
- SlowRide
- 2pac
- ברנד
- רוביממוקה
- WideFocus
- Michael.R
- frowner
- כוכב השחר
- Erez Taganya
- לירון .ה.
- dorosen
- עדן כהן
- yd b-4
- Stav132
- asz
- itsik170