טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,521 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני שוב פונה להתייעצות מכיוון שלא הגעתי למסקנות ממשיות כאמור הGTI 205 שלי עדיין מתחממת או ככה זה לפחות נראה לי.... אסביר שוב:כשאני מתחיל להעמיס על האוטו ואומר משהו בין 120 ל150 קמ"ש רק לצורך הבדיקה כמובן האוטו מעלה חום ןמגיע ל97-8 מעלות ברגע שאני מוריד מהירות ל-80 החום מתחיל לרדת באיטיות מעצבנת... ברגע שאני עוצר נותן לאוטו ל"נוח" 5 דקות עם מנוע עובד החום מתייצב על 90 92 מעלות ברגע שאני מתחיל נסיעה החום יורד טיפה ואז עולה ל94-5 מעלות ונשאר שם... השאלה היא האם זה נורמלי,מהו חום עבודה רגיל של GTI 1600 סטנדרטית?? אציין שהרדיאטור נוקה לפני 4 חודשים משאבת מים הוחלפה לפני 3 חודשים והיום הוצאתי את הטרמוסטט והחלפתי את היוניט של החום מים על הרדיאטור ל חום …
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום יש לי פגו 205 מנוע 1.4 והייתי רוצה להוסיף מד טורים לא משהוא מושקע מהמרוצים אלה משהוא פשוט רק כדי לדעת את מהירות סיבוב המנוע כמה עולה? איפה אפשר? באזור חולון-תל אביב ?
הודעה אחרונה מאת Adabbbbbb, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום, יש לי פיג'ו 205, מנוע 1124 סמ"ק (דגם TU1). האם ניתן להוסיף למנוע זה מד טמפ' חום מנוע ואם כן איך (האם יש "הכנה" כלשהי על המנוע?). כידוע, הצרפתים מעדיפים נורות ולא שעונים.
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
רעידות בזמן האצה ב 106 XSI
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
יש ברשותי 106 XSI 1.6 במיוחד בזמן האצה כשאני לוחץ על הדוושה עד הסוף אני מרגיש שכל החלק הקידמי של האוטו רועד ! מישהו יודע איך לטפל בתופעה כזאת ובכלל ממה היא נובעת ??
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לכל בעלי ה106 ראלי דור שני, מכירים את המפתח הקטן הנוסף שמיועד לביטול האזעקה בזמן טיפול במוסך או במקרה של מצבר שהתרוקן וכו'? יופי. השאלה היא כזאת, אחרי שמנטרלים את האזעקה בעזרת אותו מפתח, איך לעזאזל מפעילים אותה בחזרה??? תודה...
הודעה אחרונה מאת ישי, -
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
הצביעו בהמוניכם איציק
הודעה אחרונה מאת Lior_Volcane, -
-
אל צינור היניקה שמגיע מפילטר האוויר ועד לראש המנוע במנוע שלי מתחברים שני צינורות: אחד נשם והשני אני לא זוכר מה. הצינורות מתחברים כאילו ביציקה, בצורה הכי דבילית שיש, ולא בהברגה או כל חיבור ארעי אחר, כמו שהיה צופה בנאדם נורמלי. בכל אופן, עם הזמן הצינורות האלה התפרקו, ובביקור שלי בליטל בין היתר חיברו אותם עם כמות של סיליקון שהיתה מספיקה להטביע עדר בפאלו. האטימה סייעה לנשימה סדירה יותר, שהיתה מורגשת בעיקר כשהמנוע קר. לאחרונה הרגשתי ששוב חזרתי לנשימה לא סדירה, והיום, אחרי נסיעה זריזה מת"א הביתה במהירויות גבוהות למדי (היינו מנוע חם), פתחתי מכסה מנוע. הוא שחששתי - חום המנוע פשוט מחליש את הסיליקון, כמעט ממס אותו. לשאלתי - עושה רושם כי ההדבקה היא אכן …
הודעה אחרונה מאת תומR, -
טוב קוריאנית מחורבנת!!! היום בנסיעה חזרה מת"א הבייתה הבחנתי כי מפתחי האוורור איין יוצא שוב אוויר קר אלא משב רוח אשר יכול רק להפשיר מתים. בהמשך לזאת הורגש גם מידה רבה של סירחון של משהו שרוף,עצירה בצד מלווה בפתיחת מכסה מנוע מגלה כי רצועת המזגן נקרעה. כמובן שידיים לא נשלחו פנימה,חם שם מאוד,אך נסיון לגלגל את המדחס עם מקל העלו חרס. מחר בבוקר ננסה על קר,נבדוק סיבוב מדחס,גלגלת מתיחה,כמובן שמדחס מסתובב אינו מעיד על תקינותו,אך תקווה הוא נותן. נאשפז את הרכב,עלויות מחר-מחרתיים. עמית
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
כך מדווח האתר WHAT CAR. מדובר בבעיה שמקורה בטמפרטורת סביבה נמוכה בצורה קיצונית (-20 מעלות) -> מה שעלול לגרום להצטברות קרח על התופים האחוריים -> מה שעלול לגרום לנזילה בצנרת ולירידה ביעילות הבלימה. להלן קישור לכתבה: http://195.92.253.5/default.asp?a=news&b=story&makeref=42&modelref=&cat=3&article=1363 ציטוט: Possible brake trouble in extremely cold conditions has sparked a recall of nearly 44,000 Toyota Yaris superminis in the UK. Toyota in Finland found that braking efficiency could be lowered in temperatures below �20C. Ice could build up around the rear drum brake, causing fluid to leak from pipes and a reduction in brakin…
הודעה אחרונה מאת Serpent, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
לפני שבועיים קיבלתי את הספר של היינס על הגולף, ועכשיו הגיע הזמן להמשיך את הטיפול לגולף שלי. אשמח לשמוע את עצתכם, איציק ועמית, וכל מי שהצטרף כאן לפורום בזמן שלא הייתי. שמן גיר - בספר של היינס מומלץ על SAE80 או 80W90. על מה אתם ממליצים? עוד פרט - לפני שבוע עליתי עם האוטו לחרמון, החנתי את האוטו ולמחרת ראיתי שלולית של שמן די רחבה מתחת לחיבור של הגיר והמנוע. זה לא קורה בנסיעות קצרות. בדרך חזרה הביתה שמתי לב שהעברת הילוכים נעשית קשה וממש ממש צריך להתאמץ בשביל להכניס בתחילת נסיעה לראשון ולא לשלישי. כיוון שסתומים - בהתנעה קרה נשמעים תיקים מכיוון השסתומים (תרתי משמע), כנראה שצריך לכוון אותם. בספר של היינס זה נראה די פשוט בתיאוריה, יש לי את כל הכלים בשביל לבצע את …
הודעה אחרונה מאת ג'רמי, -
-
שלום חברה , טיפול ה - 120 שלי מתקרב והבנתי מהמון אנשים שמוסך ליטל בת"א הכי מומלץ לטיפול בפג'ו, הבעיה זה שהוא רחוק לי ולא נוח ( כי אני יכול רק יום שישי ) ... האם הוא באמת שווה את זה ? נ,ב :הייתי עושה עד עכשיו במוסך חוצה ישראל בראש העין ולאחר שראיתי כמה הם גרועים ושקרנים אני מחפש מוסך אחר , אני מתכוון לבעלי המוסך ולא לעובדים שלו .
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום ברצוני לדעת לאחר שקניתי רכב יד שניה, איזה טיפולים כדאי לבצע כדי לשמור על המנוע וכלל המערכות ברכב, כדי שיעבוד הכי טוב שאפשר . אני חשבתי על ניקיון המערכות רק שאיני יודע איזה מערכות ניתן לנקות ובאיזה צורה.
הודעה אחרונה מאת taos, -
-
דחוף דחוף דחוף!!!
מאת R.C-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי 205 GTI 1600 אני רוצה לדעת מהו חום עבודה של המנוע בנסיעה רגילה 90 100 110 האוטו נוסע במהירות של 80 קמ"ש והחום מגיע ל93 האם זה נורמלי?? הוחלפה משאבת מים ורדיאטור אני חושש שהמאוורר נכנס לעבודה קצת מאוחר מדי אודה לתשובה מהירה זה די דחוף תודה!!
הודעה אחרונה מאת HeadSpiN, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אחרי שבחודשיים האחרונים חיפשתי לעצמי וולקן במצב נורמלי והתייאשתי (חלק עברו תאונה, חלק הבעלים השתגע ורצה 10 מעל המחירון-קצת מוגזם, חלק צריכות לעבור תיקונים יקרים מידי, חלק עברו התעללות קשה, חלק פשוט נראות זוועה, וחלק נראות מאוד יפות אך עם היסטוריה מפוקפקת ולא כ"כ אמינה) החלטתי, (נכון לעכשיו) להישאר עם הפונטו 90 שלי, שמסתבר שבדיוק כמו סיטרואן סובלת אולי משם לא כ"כ אמין אך למעשה צוחקת למוסכים בפרצוף ולמעט טיפולים סטנדטים (טפו, טפו, טפו) לא עברה שום טראומה. ולכן אני מעדיף להישאר עם רכב שאני מכיר טוב ויודע מה ההיסטוריה המדוייקת שלו (אני מחזיק אותו כבר שלוש שנים) ושלא מחכות לי איתו שום הפתעות. שאלתי היא: האם יש דרך,רצוי זולה לשדרג את הפונטו כדי שאוכל להנות ממנה קצת יותר…
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לפני יומים שמת לב לסדק במניפולד,ממש כזה קרוב קרוב לסעת בעצם ממש ליד הברגים אבל לא בדיוק עליהם,עכשיו חשבתי על מניפולד חדש חדש=2600-3000 ש"ח,ואני רוצה בקרוב להתקין טורבו אז כנראה שלא בדיוק מניפולד סטנדרט יעזור לי פה. הדבר היחיד שחשבתי עליו הוא אפוקסי שחור שהוא שני חומרים אפור ושחור פלסטלינה ולסתום עם זה את הסדק הבעיה היא שהסדק מפריע לי יש רעש מעצבן של בריחת גזים מהסדק וזה נשמע כמו ככה טקטקטקטק...,מה אתם אומרים יעזור האפוקסי? שכן שלי אמר שהיה לו חור באגזוז ושנה היה לו אפוקסי עליו והכל עבד כמו שצריך,לחבר שלי אחר היה בבלוק של האופנוע אפוקסי שהחזיק את כל המנוע כנראה נגד נזילות וסדק בבלוק זה היה בגיל טיפשעשרה עם TSX50 אין כסף יש קומבינות .
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2 אלף צפיות
האוטו VW BORA 1.6 2002 היום אמא שלי הגיע לעבודה עם האוטו, ואחרי כמה זמן היתה שלולית גדולה של שמן. גרר לקח את האוטו למוסך המרכזי של צ'מפיון, משם נמסר לנו שיש סדק במיכל של השמן מנוע ושעולה 2000 שקל לתקן/להחליף(אמא שלי דיברה איתם אבל לפי המחיר אני מעריך שזה להחליף). השאלה שלי האם בכלל יכול להיות סדק בדבר הזה? איך יכול להיות סדק בברזל, או שממה זה עשוי? האם אין אפשרות לתקן את החלק ולא להחליף אותו וכך זה יהיה יותר זול? האם המחיר סביר? בנוסף, כשאמא שלי התקשרה לסוכן ביטוח, הוא שאל עם יש ביטוח צעיר, היא אמרה שכן, והוא אמר שזה השתתפות עצמית של 2400 ש"ח, כלומר יותר מהעלות במוסך. אז מישהו מוכן להסביר לי מה הרעיון של הביטוח?!?! אני גם משלם יותר בגלל שאני נהג צעיר, וגם…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי מאזדה 323 מנוע 1800 . במוט ההילוכים יש את הכפתור הרגיל הדרוש לשם העברת ההילוכים ויש עוד כפתור למטה , אשר לחיצה עליו גורמת למנורה בשם HOLD להידלק בלוח השעונים . כפתור זה אמור למשוך הילוכים נכון זה לפחות מה שאני מבין ממנו ... ( צריך לציין שהייתי נוהג בהילוכים ורק עכשיו עברתי לאוטומט ) הייתי מעוניין לדעת מה הכפתור עושה ? ולמה הוא עושה בדיוק את ההיפך ממה שאני מצפה ממנו לעשות ( הוא מעביר הילוכים מהר יותר ) והאם יש איזשהי דרך לשלב את הכפתור באמצע הנהיגה אשמח לתגובת ..
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
צמיגים
מאת Guest Anonymous- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
אתמול, לאחר גילוי מסמר תקוע באחד הצמיגים , הוחלט סופית להחליף את 4 הצמיגים הנוראיים שמורכבים על הפיג'ו 405 שלי (kleber???) . לאחר שיטוט בפורום הבנתי שהפאלקן טובים ומתאימים לבעלי ממון מצומצם (כמוני). הבנתי גם ש"צמיגי אנטון" הוא המקום הממולץ בגלל מחירו הזול. כמה שאלות: 1. איזה דגם מומלץ לרכבי? המידות: 175/70/14. השימוש: נהיגה נמרצת עם משחקי היגוי פה ושם (אני יודע שזה לא בדיוק הרכב לזה, אבל זה מה שיש...). 2. מישהו יכול להעלות את הטלפון והכתובת של אנטון? לא מצאתי בדפי זהב. 3. האם בשבת מומלץ ללכת? תודה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
מחפס 106 ראלי בפרוקים\חלפים
מאת Guest Anonymous- 0 תגובות
- 1 אלף צפיות
קשה למצוא חלקים משומשים פח\פלסטיק חישנים וכו ושאלה חישנים של ראלי וxsi אותו דבר תודה!!! שי [email protected]
-
- 2 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם. ברשותי רכב מסוג ביואיק ריגל 2 דלתות מודל 82', ואני מחפש גומיות שילדה. שכן בעת גשמים ניתן לחוש נטיה של גוף הרכב לזוז לכל מני כיוונים בזמן פניות. כמו כן ראיתי בעצמי שהגומיות קרועות. ולא, אני לא מתכוון להחליף לרכב חדש לכל מי שתהה בעניין , תקראו לי משוגע !
הודעה אחרונה מאת kompy, -
משהו מוזר...
מאת Aדי-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
עד לפני שבוע וחצי הייתי ממלא דלק אך ורק בשתי תחנות מקומיות של סונול ( 99 ) ושל פז ( 98 ), וכל פעם שהייתי מניע את האוטו בבוקר או אחרי כמה שעות שהוא לא עבד, הייתי צריך לתת שני סטארטרים בנסיון השני תמיד הוא היה מניע. לפני כשבוע וחצי מלאתי דלק (98 ) בתחנת פז ליד גני יהושוע, ומאז האוטו מניע לי בפעם הראשונה (כמו מכונית יפנית ), ולפני כ-4 ימים נכנסתי לתחנת הדלק המקומית של סונול והאידיוט שם עוד לפני שהספקתי למצמץ מילא לי 95 (ולא משנה שכתוב בגדול 98 על המכסה מבפנים), וגם כאן אחרי ה-95 האוטו מניע לי בנסיון הראשון (כבר ציינתי שכמו מכונית יפנית? ). למישהו יש מושג על מה ולמה? התערובת בתחנות הדלק של "סונול" לא אותו הדבר? ולגבי "פז"? יכול להיות שבתחנת דלק אחת של…
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן איציק. כבר פעם שניה שהמצבר שאוטו שלי עושה לאח שלי את אותו הטריק. הוא מתניע את האוטו והמצבר "מתפוצץ". בפעם הראשונה זה היה האלטרנטור שנדפק וממש פוצץ את העסק מטעינת יתר, ככה שחלק פלסטיק ממנו עף, ויש לי את הדפיקה בפח להראות על זה. בדיוק עכשיו זה קרה שוב, רק שהפעם המצבר לא ממש התפוצץ, אלא רק המכסה של תאי המים עף, והם היו יבשים לגמרי. מספיק למלא מים ואפשר לנסוע? או שזה שוב האלטרנטור? (מכיוון שעכשיו שילמתי על האוטו 3000 ש"ח תיקונים למערכת קירור, תנסה לעשות שזה לא יהיה האלטרנטור). תודה בכל מקרה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
בעיות במערכת
מאת RedR-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם , יש לי בעיה מאד מעצבנת : שאני שומע רדיו במערכת ( רק רדיו , בדיסק הכל בסדר ) ואני מדליק מזגן או כל משהו אחר שצורך הרבה חשמל ( ח"ח וכו' ) אני מקבל הפרעות ... חשבתי שזאת בעיה במערכת אבל אפילו שנסיתי להתקין מערכת אחרת זה עדיין קרה ורק ברדיו עוד פעם , האם יש למישהו מושג ? , תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת RedR, -
-
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחר הפירוק הגדול הקודם ,החלטתי להתעלל בגוויה שוב (או ,בלשון אופטימית יותר ,לתקן את האוטו) ,והדש בורד נבחר כקורבן הפעם. היו שתי בעיות- א. אין תאורת לוח שעונים,אוורור,שעון וכו' (ב-BX הכל קשור ועל הסוויץ' ,לא על האורות). ב. ספידומטר משתגע , מראה את המהירויות 30,70,115 בלבד ,בלי קשר למהירות הנסיעה (חושב שהוא ממל"ז במתנ"א ).כמו כן הדש מרעיש בטירוף בזמן הנסיעה מכיוון הספידומטר. פתחתי , הפעם החלטתי ללכת על פירוק הגה , למרות שכבר מצאתי קומבינה להוציא דש בלי ההגה. אם כבר פירקנו ,למה שלא נבדוק מה קורה עם החוטים בצמה הזאת?ובצמה ההיא?ורגע מה החוט הזה? והפיוז? ולא זכור לי שהיו פה ממסרים, והנה עוד חוט... בקיצור , כל המתקינים החארות האלה עשו לי סלט שלם מכל מערכת החשמל…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מידי פעם בקאדט השנייה (לא הGLS) לפעמים בהצמדה של הדוושה היא נתפסת ולא משתחררת איך אני יכול לגרום לה לא להתפס ? אם זה עוזר הדם אופל קאדט 88 1.6 S אוטו'
הודעה אחרונה מאת מושיקו הנהג, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
הרכב שלי (פיז'ו 405) עבר כ-203000 ק"מ, שנת 90 - קרבורטור אמרת שבק"מ כזה הטיפול בעזרת התוסף עלול לקרב את המנוע לקיצו 1. האם מומלץ לי לנסות את הטיפול או שאני לוקח סיכון? 2. מצאתי את התוסף באוטו דיפו אשדוד במחיר 84 ש"ח, זה מחיר הגיוני? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 2 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי חבר שנכשל בטסט של הרכב היום (פיגו' 106 XS ) בטופס של הטסט רשום תפוח סרן ציר מרכזי פגום . מה זה לעזאזל ? תודה
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אני צריך להחליף שמן מנוע בונטו (גולף סדאן). יש למכונית את המנוע 1.6 ה"משופר" עם 100 כ"ס שעוד נמכר כיום בגולף ובבורה. אני לא יודע איזה שמן לקנות, אני לא מוצא את הספר רכב ובחוברת טיפולים לא מוזכר סוג השמן המומלץ למנוע זה. מישהו יודע ויכול לעזור? שאלה שניה: דיי נמאס לי מאוטו-דיפו ומוצריהם. מישהו מכיר חנות אחרת באיזור חיפה, קריות, יקנעם וכו' שאוכל לקנות בה אביזרים לרכב - שמנים, פילטרים וכו'? עומר.
הודעה אחרונה מאת WebWizard, -
בעיית צ'נג'ר 1 2
מאת SubaMan-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
יש לי באוטו רדיו טייפ עם צנגר פיוניר 6 דיסקים. הרדיו עובד רגיל, הטייפ מן הסתם תקין....... אבל כשאני מעביר לצ'נג'ר אני מקבל הודעת שגיאה 11E יש למישהו כוון?????????????
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
מה הדרך הטובה ביותר לנקות את מד זרימת האוויר? יש לי בעיה בסיבובי סרק כאשר המזגן לא פועל וניתוק תקע החשמל של ה-MAF פותר את הבעיה, כך שכנראה הוא הגורם. חלל ה-MAF עצמו נקי יחסית ושני חוטי הלהט מעט מלוכלכים. במה עדיף לנקות את החוטים, ספריי קרב' או חומר לניקוי מגעים? מותר לרסס ישירות על החוטים או שהם עדינים מדי? עם מה למרוח/לנגב, מברשת צבע דקה תתאים או שיש המלצה אחרת? בתודה מראש, שי
הודעה אחרונה מאת שי,
-
מי מחובר 77 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 496 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- לירון .ה.
- bxgti
- gadik6
- matan_mil
- IsraelR
- צוק
- Itzik-b
- יבגניפ
- mikk
- Be roo
- avish200
- garicho
- D_D
- Ragnar
- VromVrom
- ProMeR
- yisraelpi
- TZR84
- SurfHigh
- A_lex
- Shmelov
- פינדר
- orankohn
- Moshe c
- dorsht
- Olegis
- Ravita
- AUDIO KING
- yottco
- WE988244
- iluxxxa
- guy.a
- חולגי
- Ozal100
- sperial
- Coro
- rottomer
- amosbmw
- שחר 1
- SlowRide
- mitsugli
- TheArcane
- D.A
- rondvir
- misterb
- Night Driver
- mottis
- orenbr
- Avi132
- אלעדיקו
- WideFocus
- David32
- ALX
- ציקציק
- blackpolo
- YPV
- Shmulik_Miata
- yor2
- דניאל.
- דניאל2369
- Derish
- Eli vahaba
- דני זומרשטיין
- pooh-bear
- RK
- עדי-אל
- חיים יוד
- yuvalsa
- Gadiko
- gango1982
- Shaike.Zam
- Mech Morphix
- אייל_ברנס
- Stav132
- hunter22
- Roycohen1979