Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, אתמול הרכב יצא מהמוסך לאחר שגילו שהבוסטר לא היה תקין והוחלף בחדש והבעייה עדיין קיימת.

 

מדובר על דוושה עם תחושה קשה מאוד ורק כאשר רוצים לבלום בלימת חירום יש תגובה סבירה.

 

ביום יום צריך "לנפח" את הברקסים כל פעם ברמזור כדי שתהיה תגובה ל 3 שניות.

 

אשמח לקבל ייעוץ.

 

תודה,

 

גיא

פורסם
טוב, אתמול הרכב יצא מהמוסך לאחר שגילו שהבוסטר לא היה תקין והוחלף בחדש והבעייה עדיין קיימת.

 

מדובר על דוושה עם תחושה קשה מאוד ורק כאשר רוצים לבלום בלימת חירום יש תגובה סבירה.

 

ביום יום צריך "לנפח" את הברקסים כל פעם ברמזור כדי שתהיה תגובה ל 3 שניות.

 

אשמח לקבל ייעוץ.

 

תודה,

 

גיא

 

האם נהגת על 206 אחר שהדגם שלה (שנת ייצור, מנוע וגיר) זהה לשלך והרגשת שמה תחושה שונה בבלמים?!

 

כי ייתכן שאתה מדבר על בעיה הקיימת בכל ה-206ים.

פורסם

יכול להיות שאויר נוקז בצורה לא מקצועית וגם יכול להיות שהבוסטר מושך אוויר מהיכנשהוא.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

האם היה חסר נוזל בלמים?

תבדוק שאין נזילות מכיוון פטמות ניקוז.

כמו כן, תבדוק שאין נזילות מכיוון המשאבות אופן בברקסים האחוריים (במידה ותוף) - זה גם יכול להשפיע על הבלם יד, שיעלה יותר מידי (אינדיקציה נוספת).

פורסם
טוב, אתמול הרכב יצא מהמוסך לאחר שגילו שהבוסטר לא היה תקין והוחלף בחדש והבעייה עדיין קיימת.

 

מדובר על דוושה עם תחושה קשה מאוד ורק כאשר רוצים לבלום בלימת חירום יש תגובה סבירה.

 

ביום יום צריך "לנפח" את הברקסים כל פעם ברמזור כדי שתהיה תגובה ל 3 שניות.

 

אשמח לקבל ייעוץ.

 

תודה,

 

גיא

 

בדקו לך את צלחות הבלימה?

יכול להיות ששרפת את הצלחות כתוצאה ממשהו לא תקין (צריך להיות להם צבע סגלגל),

ולכן אין לך בלימה טובה.

×
×
  • תוכן חדש...