טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,424 נושאים בפורום הזה
-
הכן רכבך לחורף
מאת kompy-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 5.3 אלף צפיות
להזכירכם: כביש רטוב,ערפיליות וליקויים ברכב הנם מרשם לתאונה אפשרית. לכן,בדוק והכן רכבך לתקופת החורף,למען בטיחותך ובטיחות הנוסעים. רצוי לעשות בדיקת חורף במכון רישוי או במוסך מורשה.בדוק אצל יבואן הרכב לגבי מבצעים,או אולי שירות זה ניתן בחינם. אם אינך רוצה להנות משרות מומחים או שאתה מומחה בעצמך,אנא בצע הבדיקות הבאות למען בטיחותך: בדיקות בטיחות: מע' הבלמים!!! אם אתה מוסיף נוזל בלמים ו/או מצאת שחסר. אם ישנה רטיבות על צנרת הבלמים ו/או על רפידות הבלימה. אם מצאת רטיבות שמנונית מתחת לרכב ליד הגלגלים. אם בזמן לחיצה על הבלמים הרכב נמשך לצד. אם חשת שדרושות לך לחיצות רבות על דוושת הבלם לעצירה. פרוש הדבר שבלמיך זקוקים לטיפול ו/או תיקון,פנה למוסך מיד. …
הודעה אחרונה מאת SubaMan, -
-
איזה יום שמח...
מאת שמר-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
נו ,אז אחרי שחזרנו לעמוד על הרגליים ,החלטתי שהגיע הזמן ,קצת לפני הטסט ,וקצת לפני החורף , לבדוק מה שלום ה-BX. האמת ,מביקור לביקור באוטו אני רואה עוד ועוד תקלות ,אז באמת הגיע הזמן. להלן רשימת המכולת: 2 מגבים שהתפוררו (מוזר,בקושי 6 חודשים,אבל נו) פנס איתות קדמי שמאלי לא עובד. כפתור של החימום הפנימי תקוע. המנוע לא יציב בסרק. משאבה מרכזית של המערכת ההידראולית מוציאה רעש לא סימפטי. חלון נהג תקוע (איתן שומע? ). לפיכך נתכנסנו ,חברי המועצה הזמנית - אה ,רגע ,לא לא , כולה BX ,למרות שיש עבודה בשביל מדינה... התחלתי בחלון. כבר לפני כמה חודשים ראיתי שהמנוע החשמלי כבר מזייף קשות , אז במקרה הכינותי מראש מנוע נוסף , שאכן הצדיק את פירוקו מהדלת ספייר שהייתה לי. 3…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
פלסטלינה+וקס
מאת Taliko-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חומרים מומלצים והוראות ביצוע. תודה.
הודעה אחרונה מאת Taliko, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
יום השישי ויחולו שלושת המכורים על מכוניתם ויעשו לה ווקס ויצחצחו וינקו וישברו כוסות לבעל הבית תוך כדי שתיית פפסי מקס. התוצאות כמו שתיכף תראו, טובות מאוד. בווקס עצמו קל מאוד להישתמש, הוא נמרח בקלות ויורד בקלות, מחיר בקבוק כ 45 שקלים, מספיק ל 2 וחצי מכוניות. אני ממליץ, הנה התוצאות. תודה מיוחדת לגיא על הארוח והעזרה.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
יוצאים לקניות
מאת Boxer- 0 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם ולילה טוב! לכל מי שהספיק לפגוש אותי בגיחה הקצרה (והבלתי ממצה) בר"ג אתמול, אין לי אלא להגיד - תודה. בעקבות המפגש "בדקתי" את מסלול הטיול שלי לספרד, וגיליתי שאני אכן עובר באנדורה!! איזה צירוף מקרים מדהים (אז אני כבר לא אטריד את יגאל) בשאיפה, אני חוזר משם עם בולמים חדשים, אולי איזה פילטר לחבר, וגם ידית ההילוכים שלי מתחילה להתקלף... בקיצור - היו שלום, ולהתראות באמצע אוקטובר! איתן
הודעה אחרונה מאת Boxer, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5 אלף צפיות
כזכור לחלקכם, לפני מספר שבועות פירקתי את הפנל של הדלת ופתאום החלון חזר לעבוד, ללא שנעשתה שום פעולה. בהזדמנות זאת, לפני שאני מחזיר את הפנל, אני אשמן את המסילות. איזה גריז לקנות? קראתי פעם על ספריי גריז . יש דבר כזה בארץ?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
באזור גבעתיים/ר"ג/ת"א. לא, לא ל Evo6, לסופר לנסר של אמא שלי.
הודעה אחרונה מאת kompy, -
שטיפת אוטו
מאת maxim- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מישהו יכול לכתוב כאן איזה מדריך מקוצר לשטיפת אוטו, חלונות. למה נשארים לי כתמים כשמתיבש? איזה חומרים מומלצים? עדיף עם מברשת או מטלית? כל כמה זמן כדאי לעשות וקס? פוליש? איזה חומרים מומלצים? איפה מומלץ לקנות? ACE?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
נוזל לקלאץ'
מאת עומר ב-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בסאאב שלי יש נזילה של נוזל הידראולי מהקלאץ' וכתוצאה מכך הרכב נוסע לפי רצונו החופשי. נסעתי לאוטו דיפו וביקשתי מהדודו המקומי נוזל לקלאץ', אבל הוא לא ידע מה לתת לי. הוא הציע לי נוזל דקסטרון (שמן גיר אוטומטי) אבל אני אמרתי לו שלא, כי הדקסטרון הוא אדום בעוד הנול בקלאץ' הוא שקוף-לבנבן דומה לנוזל ברקס. עכשיו, איזה נוזל אני צריך לקנות? עומר.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מצמד ל 306
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
איזה קלאץ' הייתם ממליצים לי ל306 ? המקורי בימיו האחרונים.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
המתזים של הרכב....נסתמים לי כול הזמן מחדש.... אני יושב..מנקה, פותח.... מה לא... ואחרי יומיים..... עצירות!! יש תרופת פלא?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
ביקרתי באנגליה בחנות גדולה שמייצרת ומשווקת בסיטונאות אביזרים לרודסטרים. לאחר שגמרתי על המוצגים ועל הקטלוג רכשתי מספר דברים. קניתי מנתק מהיר למצבר של הרכב. זה אמור להתלבש על המצבר ובעזרת "ברז" מנתקים/מחברים את המצבר, כאשר האוטו עומד תקופות ארוכות. פעם מישהו כתב שניתוק המצבר עלול לגרום נזק למערכות האלקטרוניות של המנוע- האם זה נכון? דבר נוסף שקניתי הוא בסיס ללוחית הרישוי הקדמית. כניראה שכשתכננו את המיאטה לא חשבו על לוחית קדמית. אצלי (וגם בחדשה) היא מחוברת עם מוטות מתכת לברגים שנמצאים בתחתית הרכב. זה מכוער, יוצר רווח בין גוף המכונית ללוחית , נוטה לכיפוף וכן כבר גרם כבר נזק לפגוש (וגם הלוחית מסתירה מעט מכשור שהשתיקה יפה לו). לכן, קניתי את הבסיס ללוחית הרישו…
הודעה אחרונה מאת איתן_כ, -
-
בעיות של נשים...
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
לאחרונה השתלטתי על הבלאנו המשפחתית ואני נתקלת בבעיה חמורה! אני נוהגת לנקות את השמשה הקדמית בתכיפות וצריכה למלא מים לעיתים קרובות יותר ויותר. אני לא רוצה להיות תלויה באבא ובגלל זה גם למדתי לבדוק שמן ומין וכל מה שצריך. רק בעיה אחת נותרה! אני לא מצליחה לפתוח את המכסה מנוע. אמנם זה נשמע טיפשי אבל אני כל הזמן צריכה לבקש מאחרים. כנראה יש איזה סוויץ' בטחון לילדים/בלונדיניות שאני לא מצליחה להתמודד איתו. יש למישהו פתרון?
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי! יש לי קליאו RSI שנת 94 עם 160K . בטיפול האחרון החליפו גם שמן גיר ,ומאז הגיר לא נכנס חלק במיוחד כשהוא קר. מה ניתן לעשות כשבעל המוסך טוען שזה מה שיש בגלל שזה הסוג שמן שצריך W80. האם צריך להחליף שמן לשמן אחר? יש לציין שהקלאץ' בסדר ולא היתה הבעיה הנ"ל לפני הטיפול. צריך עזרה דחוף...לא יכול כבר עם כל הגז ביניים הזה בנסיעות בפקק.... מרגיש כמו משאית!!! תודה אייל
הודעה אחרונה מאת bmw 320, -
-
כמה שווה הנזק?
מאת Guest Anonymous- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היום שיחקתי עם המוט הילוכי שטח של טנדר מאזדה 96.. בטעות הם נשארו לא במקומם ונסענו ככה על הכביש האוטו התחמם לאללה והלכה הרצועה והתחיל להעלות עשן.. האוטו לא שייך לי אלא לחבר רציתי לדעת מה הנזק בשקלים, והאם הביטוח מכסה את זה או חלק מזה או את הגרר? תודה!
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אמרו לי שהגלגלים סגורים והכיוון על הפנים. אחרי שעשו כיוון, בהנחה שהחאפרים שם עשו כיוון כמו שצריך, מה זה אמור לשנות בהתנהגות הרכב?
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
אנשים אני בבעיה!
מאת Aדי- 3 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
איך אני מוריד אבנית מ: 1. צבע מטאלי 2. מחלון הקליאו שלי פגועה וצריכה עזרה ראשונה
הודעה אחרונה מאת שי, -
אי התאמה בתדרים ברדיו סידי לאוטו שנקנה בקנדה
מאת Guest Anonymous- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, לפני כשבוע קניתי רדיו בקנדה(בגלל המחירים הזולים שם) לאחר ההתקנה שומעים מצויין, והרדיו בסדר גמור אבל התדרים כמו שהזהירו אותי מראש הם רק אי זוגיים בהפרש של 0.2 בעוד בארץ משתמשים ב 0.05 הלכתי למעבדה שם הציעו לי בשביל 150 שקל לחייל אותו. עכשיו לפני שאני מבזבז את הסכום רציתי לדעת אם יש אפשרות לשנות זאת ללא עזרת מעבדה, ה דגם הוא kenwood kdc-319 וראיתי בהגדרות המצור באתר כי רשום european tuner selectable אך אין לכך שום סימן בספר ההוראות שקיבלתי איתו, תודה רבה מראש על כל עזרה עומר
הודעה אחרונה מאת trunck, -
- 6 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום אבא שלי אמר לי שלא כדאי לי לרחוץ את האוטו גם מחר (בערך כל שבוע אני עושה לו הברקה) כי אני יהרוס את הצבע.. זה נכון??? הצבע הוא ירוק מטאלי כהה אם זה משנה... ועוד משהו, באיזה חומרים אתם משתמשים בשטיפה של האוטו? Thanks אהה, עוד משהו.. האוטו יכנס לפחחות בקרוב וכנראה שהצבע יתחדש קצת במקומות שיש בו בעיות... מומלץ לעשות אח"כ פוליש + ווקס? זה צבע מטאלי כהה.. תודה עוד פעם
הודעה אחרונה מאת TheNightDevil, -
סטרטר בעייתי
מאת Guest Anonymous- 3 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אהלן, הסטרטר בפורד פיאסטה 2000 עושה רעשים בהתנעות ראשונות (אחרי כמה שעות שהאוטו לא נוסע). זה נשמע כאילו נותנים "סוויץ'" יותר מדי. בדרך כלל אחרי ניסיון שני זה מניע. האם זה מסמן את סיום חייו הקרב של הסטרטר? האם אני יכול לטפל בזה במסגרת אחראיות יצרן?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
בעיה ברנו אקספרס שלי
מאת Guest Anonymous- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
ברשותי רנו אקספרס מודל 94 ועברה 140,000 קמ' לאחרונה נתקעתי איתה ובמוסך אמרו לי שהבק אקס הלך וצריך להחליף את כל הגיר שאלתי היא האם אפשר להחליף רק את הבק אקס (במוסך אמרולי שאי אפשר) כי החלפתי קלצ' וגיר בסביבות ה100,000 קמ' . תודה על כל תשובה.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
יש לי כמה שאלות בנושא טיפול לאוטו כללי (לא ספיציפי) : א. כאשר מנקים קרבורטור הבנתי שמטבילים אותו בנוזל כלשהו , איזה נוזל זה , וכמה זמן צריך להטביל ואת מה... ב. מה הטיפול המומלץ לאחזקה שוטפת של: ציריות, בלמי דיסק, בלמי תוף, מע' חשמל, מע' קירור. בתודה - יותם .
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
מדי פעם השעון לחץ שמן מגלה רצונות משל עצמו ומתחיל "לרקוד" לעלות ולרדת עד שהוא נשאר למטה, בהמשך הנסיעה הוא חוזר לעצמו. שכחתי לציין האוטו הוא וולקן 96. האם זה קריטי או שאפשר להמשיך לנסוע בשקט ? שמעתי שזה אחת המחלות של הדגם הזה.
הודעה אחרונה מאת kobyiso, -
-
שפשוף נעים
מאת בטאמן 16V-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
ת'אמת - ממש לא. אני כבר סוחב את הבעיה הזו כמה ימים, מתוך החלטה שבשבת (אמממ... היום) אני אתקן אותה. העניין הוא שבפנייה שמאלה במהירויות מאוד ספציפיות נשמע רעש חזק של שפשוף מכיוון גלגל ימין. הטלתי את את האשם בפאנלים של בית הגלגל שאינם מחוברים כמו שצריך, ובזאת התפניתי לעסוק היום. אחרי 10 דקות של עבודה קלה יחסית הצלחתי להצמיד את הפאנלים ולחברם ע"י דיבל שהתאים נפלאות. שמח וטוב לב, יצאתי לי לדרכי. נסעתי למשטח הניסויים הרגיל שלי: מתחם ובו 2 מגרשי חנייה, ישורת, כיכר ופניית 90 נדיבת רדיוס (ומהנה ביותר, אבל זה לא קשור). תחילה לא נהגתי מהר, נתתי לשמן להגיע לטמפ' עבודה. נסעתי פעמיים שלוש מסביב לכיכר, וכל פעם הגברתי מהירות. בפעם השלישית או הרביעית נשמע קול. ירדתי, הס…
הודעה אחרונה מאת sronis, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שבזכותם יש לי עכשיו סאן רוף פעיל!! לרועי תודה על החלקים הנחוצים, וליוסי התודה הגדולה ביותר על השקעה של שעות רבות בתיקון הסאן רוף (הוצאת כולו החוצה, תיקון והכנסה שוב). רוני, שהיום נכנס לאוטו, התיישב במושב הנהג וסידר את האנטנה עם יד ימין
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
רציתי לשאול....איך ממלאים אוויר בגלגלים? רצוי למלא שהצמיג חם? קר? האם שהוא חם צריך למלא יותר? פחות? האם שהצמיג נראה כאילו חסר לו קצת אוויר, אבל הלחץ תקין זה נורמלי? ואם יש לכם עוד כול מיני טיפים... תודה מראש...
הודעה אחרונה מאת DanyG, -
-
גם דחיפה כבר אין לי! 1 2
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
טוב, איכשהו המכונית הצליחה בסופ"ש (מאז שישי בבוקר) לפרוק את עצמה מכל גרם חשמל שהיה עליה. סיבוב המפתח בדלת לא הפעיל את הנעילה החשמלית, הנורה של האימובילייזר לא פעלה, סיבוב המפתח בסוויץ' הותיר אותי ללא דבר. נסיון התנעה בעזרת כבלים (שחוברו לסוזוקי סוויפט עם מצבר קטן משהו) הניב את התוצאות הבאות: 1. בעת חיבור הכבלים (פלוס לפלוס, מינוס למינוס) היה ניצוץ קטן שגרם לי לשקול אם להמשיך בחיבור או לא. לאחר שוידאתי פלוס לפלוס ומינוס למינוס חיברתי - אללה איסתור, גם ככה אין חשמל. 2. לאחר החיבור, האזעקה השמיעה צליל (שזה החלק החיובי היחידי בסיפור, כי תהיתי אם היא באמת עובדת) והאימובילייזר הראה סימני עבודה. יש טעינה. 3. סיבוב של הסוויץ' הדליק נורות בדיקה ואת האור בלוח המחוונים. נסיו…
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
תיקון אזעקה
מאת אייל-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
במסגרת הפינה החודשית שלי , עשה זאת בעצמך היום אני אביא לפניכם תיקון אזעקה מסוג FLASHPOINT. שהיתה מותקנת בפולו 16V שבבעלותי. הבעיות : א) שלטים לא דורכים ומשחררים את האזעקה. ב) חלון ימני של הנוסע לא נסגר אוטומטית. ג) כפתורי דלתות לא עולים ויורדים בפתיחה ונעילה. איתור הבעיה : (השערות) א) חדירת מים למערכת האזעקה / דלתות (אחרי רחיצה) ב) סוללת גיבוי נפרקה לחלוטין ולא נטענת יותר. העבודה : א) פירוק האזעקה והבאתה לסביבה מקוררת (מזגן, חם בחוץ...) ב) הדבקת הגומיות המשוחררות למניעה כניסת מים, וניקוי המעגל ע"י קונטקט. ג) בדיקת הסוללה עם רב מודד (וידוי הריגה) ד) חיפוש סוללה חדשה (ניקל קדמיום) ברחבי המחסן ה) הסוללה גדולה מדי ולכן נבצע חיבור של פ…
הודעה אחרונה מאת אייל, -
-
העברתי את השאלה לפורום הזה כי פה היא יותר רלוונטית. כידוע החלפתי רביעיית צמיגים אצל אנטון לפני כשבוע. מאז כבר הייתי אצלו 3 פעמים לאיזון חוזר. ההגה רעד ועדיין רועד. מה שקורה זה שבגלל שמדובר בגלגל מגנזיום , מודבקת עליו משקולת נדבקת ואין מסילה עליה דופקים את המשקולת עם פטיש. כנראה בשל החום שנוצר בגלגל ותנאי הנסיעה, המשקולות נופלות. אנטון , או יותר נכון מישהו אחר אצל אנטון הציע לי לעשות על חשבונם איזון דינמי על מכונה שבה האוטו נוסע איזה 100 קמ"ש ומאזנים תוך כדי. שאלתי היא איך מתבצע האיזון הזה והאם יש סיבה לעשות אותו. אם אחרי כל האיזון הזה , נעשה שימוש באותן משקולות אז אולי אין סיבה לעשות אותו... כמו כן אם יכולות להיות סיבות אחרות לרעידות בהגה…
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
האם במוסכים הם משתמשים בחומרים שונים/חזקים יותר ממה שאנחנו משתמשים? האם התהליך הנ"ל והתוצאה שונים מהותית מווקס רגיל שעושים לבד? והאם זה שווה לשלם 300 ש"ח עבור זה? ד"א האוטו יצא מפחחות היום(אוטו פיקס). תוצאה לא רעה בהתחשב בזה שהאוטו כסוף ומאוד מאוד קשה להגיע לתוצאה טובה ברכב בן כמה שנים. גימור לא רע, למרות שלא נפלתי ממנו בכלל. הם אמרו שכדאי מאוד לבוא עוד שלושה שבועות ולעשות פוליש/ווקס טפלון. נראה לי קצת יקר ואני לא יודע עד כמה זה שונה ממה שאני עושה לבד...
הודעה אחרונה מאת Oshri, -
-
מי מחובר 76 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 395 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- SurfHigh
- לירון .ה.
- yaniv572
- benny62
- iEminem
- gadik6
- דובצע
- discoTD5
- פינדר
- itaysamurai
- chilcom
- גור אדם
- flytomars
- shakedi
- לב טוב
- Pika007
- high way
- maor23
- DrorZi
- שחר 1
- עידו כ.
- malcishua
- Night Driver
- razabc
- omerkot
- חיזקי
- stx
- יוסף2234578
- zvit
- vladclar
- כוכב השחר
- daniel.asu
- osheri
- חיים יוד
- ליסינג בצער
- ארנב 87
- מיץ פטל
- menir1
- TZR84
- MostlyWicked
- Ragnar
- Shaike.Zam
- slavai
- rondvir
- waterman
- blackpolo
- Sahar1996
- עדי-אל
- איציק נ.
- Nadav_funcky_Cat
- davemustaine87
- davidevenhaim
- Igalz
- wee~man acuna
- Fazer
- Rשף
- hans
- יובל .מ.
- YULI1
- קורן בן אשר
- eladts
- Shay Shd Dave
- IAmWildSir
- duduav
- falou
- zvikas
- RedLabel
- llaavvii
- mikyl
- ofralon
- fishmanl
- oryo
- levy
- פטרזר
- GOODSKY
- haimbinya