Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם יש לי 6 פלאגים ברכב ושתיים מהם שאני פותח לבדוק מוצפים בשמן מה זה?

 

ומה זה למשל שעובד 5 בוכנה במקום 6?

 

הבעיות האלה לא קרו לי ,

ומקווה שלא יקרו לי.

אבל אני שואל בשביל ידע כללי כי קרה כך לחבר שלי

פורסם

מאד תלוי היכן בדיוק השמן על הפלג?

יכול להיות כלום...אטמי שסתומים ...רינגים...ונזילה חיצונית מאטם ראש מנוע.

:evil:

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
אם יש לי 6 פלאגים ברכב ושתיים מהם שאני פותח לבדוק מוצפים בשמן מה זה?

 

ומה זה למשל שעובד 5 בוכנה במקום 6?

 

הבעיות האלה לא קרו לי ,

ומקווה שלא יקרו לי.

אבל אני שואל בשביל ידע כללי כי קרה כך לחבר שלי

 

לפי התיאור שלך זה מנוע שסיים את תפקידו המועיל. השמן חדר לתא השריפה דרך הרינגים (טבעות בוכנה) והגיע (גם) אל הפלאגים. עקב כך לפחות אחד הפלאגים התכסה במעטה שמן שלא מאפשר לו לזרוק ניצוץ , ומכיוון שאין ניצוץ הבוכנה לא עובדת.

 

סתם להשכלה כללית - מדובר ברכב אמריקקי?

פורסם

שמעתי על מישהו שהייתה לו אותה בעיה -

ששה פלאגים, ושניים מהם מוצפים בשמן.

 

מדובר היה במנוע טווין ספארק, והבחור שכח להכניס את הפלאגים הקטנים בשני צילינדרים...

 

או שלא :roll:

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם
אם יש לי 6 פלאגים ברכב ושתיים מהם שאני פותח לבדוק מוצפים בשמן מה זה?

 

ומה זה למשל שעובד 5 בוכנה במקום 6?

 

הבעיות האלה לא קרו לי ,

ומקווה שלא יקרו לי.

אבל אני שואל בשביל ידע כללי כי קרה כך לחבר שלי

 

תוספת למה שנאמר:

עודף שמן בצורה קיצונית גם כן עלול לגרום לכך (ולעוד נזק חמור למנוע).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
אם יש לי 6 פלאגים ברכב ושתיים מהם שאני פותח לבדוק מוצפים בשמן מה זה?

 

ומה זה למשל שעובד 5 בוכנה במקום 6?

 

הבעיות האלה לא קרו לי ,

ומקווה שלא יקרו לי.

אבל אני שואל בשביל ידע כללי כי קרה כך לחבר שלי

 

לפי התיאור שלך זה מנוע שסיים את תפקידו המועיל. השמן חדר לתא השריפה דרך הרינגים (טבעות בוכנה) והגיע (גם) אל הפלאגים. עקב כך לפחות אחד הפלאגים התכסה במעטה שמן שלא מאפשר לו לזרוק ניצוץ , ומכיוון שאין ניצוץ הבוכנה לא עובדת.

 

סתם להשכלה כללית - מדובר ברכב אמריקקי?

 

 

לא זה מנוע גרמני

פורסם
מאד תלוי היכן בדיוק השמן על הפלג?

יכול להיות כלום...אטמי שסתומים ...רינגים...ונזילה חיצונית מאטם ראש מנוע.

:evil:

 

כן גם אני חשבתי שזה נזילה חיצונית מאטם ראש מנוע.

 

אחרי כמה זמן בערך צריך להחליףף אטמים?

פורסם
אחרי כמה זמן בערך צריך להחליף אטמים?

 

אטמים מחליפים כאשר יש נזילה.

 

עמית

 

טוב תודה לכולם הפנמתי..

עכשיו אני יודע קצת יותר

×
×
  • תוכן חדש...