Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8167 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ולסיכום אתה גדול, אתה צודק וכל המוסכים מניאקים. שיכנעת אותי.

מהיום אני תולה שלט מחוץ למוסך: כל הרוכש מנוע לבדו מקבל הרכבה חינם

ואחריות ל- 10 שנים. הבנת :mad::evil::oops:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

בני. אני לא מבין על מה אתה מתרעם כל-כך.

בסה"כ בא בנאדם ומספק לך עבודה בצורה של התקנת חלקים- אני לא רואה בזה שום פסול.

אם אתה לא רוצה את הכסף שלו עבור העבודה זו זכותך בדיוק כמו שזה זכותו לחסוך את פערי התיווך שברכישת החלקים.

אתה לא רוצה לא צריך. אבל תדע שיש הרבה אנשים שמעדיפים לקנות לבד חלקים ולו בגלל העובדה הפשוטה שהם רוצים להבין יותר טוב איך הרכב שלהם עובד וזה גם נותן תחושה טובה יותר של סיפוק.

הנה. רפי לין (שעל פי הבנתי הוא מוסכניק ותיק- ותקנו אותי אם אני טועה) לא מתנגד נחרצות לרעיון.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

שלום קודם כל אני לא מתרעם ולא כועס.

אבל אתה צריך להבין כמה דברים עלות הצדקה של קיום מוסך בימים אלו לא פשוט.

כאשר אתה מכניס טלויזה לתיקון במעבדה והוא גובה ממך למשל 500 שקל

אתה לא יודע מה הוא עשה אתה חושב שתוכל לקנות חלק ולבו למעבדה שירכיב לך?

שתבין ואני יודע מה אני אומר שים לב טוב טוב בדרך כלל עלות תיקון מכשיר אלקטרוני כגון טלויזה מחיר החלקים שואף ל0 לדוגמה נגד או כבל מקסימום 5 ש"ח למה שם אתה לא מתעקש?

אותו דבר לגבי כל המקצועות אני יכול לעשות לך רשימה מי פה עד השמים אז למה התופעה קימת רק במוסכים?

מוסך מרויח כסף גם על החלקים ולא יכול להרשות לעצמו לותר על כסף זה כי מסחר עבודה

בלבד המוסך לא יכול להתקים...

מה עוד שמתוך נסיון עשיר אותו מוסך שמסכים שלקוח יביא את החלקים איתו הוא פשוט

חמור כי יום בהיר הוא ישלם על זה ביוקר ומכל הכיונים לדוגמא אחריות על החלק

קניתה משאבת מים ופניתה למוסך שירכיב את המשאבה שילמתה עבור ההרכבה

עד כאן הכל טוב ויפה אבל!!! יש בעיה המשאבה מקולקלת ונוזל ממנה מים נה תעשה?

למוסך צריך לשלם שוב כי הוא לא מכר לך את משאבת המים אכשו אתה ניגש לחנות אם המשאבה החדשה שפורקה כי היא נוזלת ובחנות יגידו לך מי שהרכיב אותה דפק אותה

מה תעשה אתה עומד אם אותו מפורק ותקוע אז אתה תשלם כפול הבנתה.

ואים אתה רוצה להבין במכונאות אותו מכונאי שיטפל לך ברכב תמיד ישמח לענות ולהסביר

ואתה גם יכול לקנות ספר וללמוד (בשביל כוס חלב לא קונים פרה).

אני מקווה שאתה לא כועס רק תבין :idea:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

ראשית- אני לא בטוח שהעיניין חוקי.

שנית-כמות לא קטנה של עסקים מתנהלת באופן פתוח לדוגמא

א. פחחים/צבעים שעבדתי אתם העדיפו אביא חלק להחלפה במקום להתעסק עם הקיים

( הם לא אמרו תקנה רק ממני...)

ב. אחד מבני מסגר פרוייקטים מבוצעים "עם חומר," או " ללא חומר" אבל על החומר

לא מרויחים! מוסיפים 5% דמי נהול.

ג במפעלי מתכת אני מכיר- המכרזים הם עם או בלי חומר...

ד. אפילו בדירות מגורים אתה יכול לבוא לקבלן עם ריצוף קרמיקה אסלות דלתות פנימיות

והוא ירכיב.

ה. קבלני יפוץ ותקון למנהם- לכולם מבאים חומר עם רוצים!

שלישית- למוסך מורשה מאושר "שעת עבודה".לכל עבודה יש זמן תקן שפורסם על ידי היצרן

והכפלתו בשעת עבודה היא החיוב ללקוח! אז מאיפה שולפים משפט כמו

"כי מסחר עבודה המוסך לא יכול להתקיים"....

רביעית-בעלי המוסכים מגזימים! תראו אין שום סיכוי שבעל רכב עם תקלה מזדמנת

יקבל אצל היבואן מחיר זול כמו בעל מוסך שרוכש עשרות-אלפי פריטים.

אבל למוסך לא מספיק להרוויח אתה 25% שהוא מקבל מהיבואן/מפיץ

הוא רוצה יותר....

ודוחף אותי בכח ללכת לבד ליבואן!

:evil:וולו הנאה אחורית 6 צילינדר 164 960 .
פורסם
ראשית- אני לא בטוח שהעיניין חוקי.

שנית-כמות לא קטנה של עסקים מתנהלת באופן פתוח לדוגמא

א. פחחים/צבעים שעבדתי אתם העדיפו אביא חלק להחלפה במקום להתעסק עם הקיים

( הם לא אמרו תקנה רק ממני...)

ב. אחד מבני מסגר פרוייקטים מבוצעים "עם חומר," או " ללא חומר" אבל על החומר

לא מרויחים! מוסיפים 5% דמי נהול.

ג במפעלי מתכת אני מכיר- המכרזים הם עם או בלי חומר...

ד. אפילו בדירות מגורים אתה יכול לבוא לקבלן עם ריצוף קרמיקה אסלות דלתות פנימיות

והוא ירכיב.

ה. קבלני יפוץ ותקון למנהם- לכולם מבאים חומר עם רוצים!

שלישית- למוסך מורשה מאושר "שעת עבודה".לכל עבודה יש זמן תקן שפורסם על ידי היצרן

והכפלתו בשעת עבודה היא החיוב ללקוח! אז מאיפה שולפים משפט כמו

"כי מסחר עבודה המוסך לא יכול להתקיים"....

רביעית-בעלי המוסכים מגזימים! תראו אין שום סיכוי שבעל רכב עם תקלה מזדמנת

יקבל אצל היבואן מחיר זול כמו בעל מוסך שרוכש עשרות-אלפי פריטים.

אבל למוסך לא מספיק להרוויח אתה 25% שהוא מקבל מהיבואן/מפיץ

הוא רוצה יותר....

ודוחף אותי בכח ללכת לבד ליבואן!

 

 

כמו שאמרתי קודם בלי כעס אתה צדיק אתה צודק ואתה החכם והגדול מכולם!!!

וטוב שאין לי לקוחות כאלה כי הייתי ששתגע מהם ואני מת עלי לא רוצה להישתגע!!!

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

מוסכניק עושה בר מצווה לבן שלו ומזמין את כל החברים והמשפחה

בקיצור ארוע ממש מפואר כל המוזמנים הגיעו היה ריקודים וגם לינדה לינדה ואז התחילו להגיש את המנות . כל האורחים היו המומים מאחר ועל השולחן הגישו קוויאר ,פילה בקר,דג חרב בקיצור לא חסכו בשקל הכי מפואר שיש מעולם היה בארוע.

ניגשו אליו חברים שלו ואמרו לו " שמעון אתה בסדר מאיפה ייהיה לך כסף לשלם עבור כל הארוע המפואר הזה ???????

ענה המוסכניק עם חיוך על פניו " אל תדאגו ידיד הטובים ,הלקוח הראשון שיכנס מחר ישלם על הכל !!!!!! :twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:

פורסם
אתה לא יודע מה הוא עשה

 

וזו בעיה אחרת שרווחת בין נותני שירות בארץ הזו- הידיעה שהלקוח בדר"כ לא מבין מהחיים שלו בבעיות במכשירי חשמל או ברכבים, מאפשר להם להכניס את ה"אלמנט" על חשבון הלקוח ובוא לא ניתמם שזה לא קורה. וכאן אני רוצה להדגיש שאני חס וחלילה לא טוען שאתה לא מוסכניק הוגן רק שלצערי יצא כזה שם לכל נותני השרות באשר הם בכלל, ולמוסכניקים בפרט.

חוצמיזה שהאנלוגיה לתיקון מכשיר חשמלי הוא לא נכון משום שבמכשיר חשמלי לרוב אתה לא יודע מה הבעיה וברכב תקלה כמו משאבת מים תקולה היא ברורה ומידית...

 

בכל אופן, כמו שציינתי לפני כן, זו זכותך לא לקבל על עצמך עבודה כזו.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

שלום.

אולי אתה באמת מתמצא, אין לי בעיה עם זה. אבל זה לא אומר שכולם מתמצאים.

בנוסף כאשר אתה מכניס את הרכב לתיקון אתה שואל מה צריך, כמה עולים החלקים ומה מחיר העבודה. תמיד אתה יכול לבדוק!!!

זה נכון שלמוסכים יש תדמית לא טובה, מה לעשות . רופאי שינים לא גנבים בני גנבים, עורכי דין לא מניאקים כולם . רופאים לא מושחתים, אז על מה אתה מדבר?

אפילו הכט מהתוכנית בטלויזה התלכלך על המוסכים, אז תהרהר קצת!

כי מספיק תפוח אחד רקוב בסל שכל הסל ירקב וזה עדין לא עושה את כל המוסכים גנבים. בעל מיקצוע טוב עולה כסף מה לעשות.

למה אתה לא מתוכח עם רופא או עו"ד . אני כמכונאי בכיר למדתי בדיוק מספר שנים כמותם אם לא יותר.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
רופאי שינים לא גנבים בני גנבים, עורכי דין לא מניאקים כולם . רופאים לא מושחתים, אז על מה אתה מדבר?

בגלל זה אני משתדל לפגוש אותם כמה שפחות :wink:

אפילו הכט מהתוכנית בטלויזה התלכלך על המוסכים

ועל טכנאי טלביזיה/ מכונות כביסה/ מזגנים ועוד ורק אחוז קטן מהם יצאו "צדיקים". וזה רק מחזק את הטענה שלי שנותני שירות למיניהם מאפשרים לעצמם 'לעגל' פינות על חשבון הקליינט.

כי מספיק תפוח אחד רקוב בסל שכל הסל ירקב וזה עדין לא עושה את כל המוסכים גנבים.

אבל הבעיה היא שיש כלכך הרבה תפוחים רקובים עד שההרגשה היא שכל מוסך באוש באופן מחריד ואין שום קשר לכך שבעל מקצוע טוב עולה כסף- לפעמים הגרועים ביותר עולים הכי הרבה...

תראה, אני מדבר מניסיון- לקח לי הרבה זמן למצוא מוסך שאני סומך עליו וזה אחרי הרבה תלאות ויסורים.

בכל אופן בוא נשאיר את זה ככה- מה לעשות, לא נצליח לשכנע אחד את השני ההפך.

אני רק יכול לציין לטובה שעצם העובדה שאתה, כאיש מקצוע, עוזר לחברי הפורום עם הידע הרב שלך משפר את ההרגשה שלי (ואני מאמין שגם של אחרים) ביחס למוסכניקים.

פיאסטה MK1 שנת 79 בשלבי שיפוץ ->[thread=41214]כאן[/thread]

מנוע:1L, ממוזגת+ תוספות.

פורסם

שלא יבינו אותי לא נכון בכותרת הראשית שכתבתי

אני מחפש מוסכניק טוב ואמין לא כי אין בשוק ולא כי כולם חרא

יש פה בפורום מספיק אנשים טובים שיקפצו לכל פיפס שמשהו יוציא

לגבי כל בעיה שתהיה להם .

מאחר ואני מכיר המון מוסכים וכשאני אומר המון זה המון אני עדיין לא הכרתי מוסך שבמבחן הזמן לא נכשל וניסה לזיין/לתפור (אני לא מתכוון להרוויח בכבוד) אותי בגדול.

אז נכון היום אין לי מוסך אישי מאחר ובמקצוע שלי כולם מנסים להיתחבב עלי כדי שאני יעבוד איתם ואז עושים לי מחיר וטיפולים במחיר מצחיק אם בכלל גובים כסף אבל כמו שציינתי בסוף מנסים לחליפה כאשר אני הייתי צריך ונטיל.

ונחזור לשאלה שהתחילה הכל ....מי מכיר מוסכניק אמין ,טוב וישר שיש לו מוסך ולא בחצר

שאני יכול ללכת אליו מאיזור המרכז??

פורסם

סיאט איביזה 94 1600

העיניין הוא שכבר רכשתי בולמי זעזועים קידמי + תושבת מנוע אחורית

ואני מחפש רק מוסך שירכיב את החלקים

פורסם
רופאי שינים לא גנבים בני גנבים, עורכי דין לא מניאקים כולם . רופאים לא מושחתים, אז על מה אתה מדבר?

בגלל זה אני משתדל לפגוש אותם כמה שפחות :wink:

אפילו הכט מהתוכנית בטלויזה התלכלך על המוסכים

ועל טכנאי טלביזיה/ מכונות כביסה/ מזגנים ועוד ורק אחוז קטן מהם יצאו "צדיקים". וזה רק מחזק את הטענה שלי שנותני שירות למיניהם מאפשרים לעצמם 'לעגל' פינות על חשבון הקליינט.

כי מספיק תפוח אחד רקוב בסל שכל הסל ירקב וזה עדין לא עושה את כל המוסכים גנבים.

אבל הבעיה היא שיש כלכך הרבה תפוחים רקובים עד שההרגשה היא שכל מוסך באוש באופן מחריד ואין שום קשר לכך שבעל מקצוע טוב עולה כסף- לפעמים הגרועים ביותר עולים הכי הרבה...

תראה, אני מדבר מניסיון- לקח לי הרבה זמן למצוא מוסך שאני סומך עליו וזה אחרי הרבה תלאות ויסורים.

בכל אופן בוא נשאיר את זה ככה- מה לעשות, לא נצליח לשכנע אחד את השני ההפך.

אני רק יכול לציין לטובה שעצם העובדה שאתה, כאיש מקצוע, עוזר לחברי הפורום עם הידע הרב שלך משפר את ההרגשה שלי (ואני מאמין שגם של אחרים) ביחס למוסכניקים.

 

 

 

 

 

תודה וסחטן כל אחד רואה דרך המשקפים שלו :roll::lol:

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...