טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,356 נושאים בפורום הזה
-
- 18 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום , היום הבחנתי בנזילה מצינור הדלק , הנזילה נמצאת 10ס"מ לפני הכניסה למע ההזרקה. יש לציין כי הנזילה איננה מחיבורים אלא מדפנות הצינור(אחד מהם) ומטפטפת רק כאשר הרכב מונע - כשיש לחץ. קצב של טיפה ל-7-8 שניות על סל"ד של 2000... הגעתי למוסך מורשה ברחובות שם המחסנאי טען שאף פעם לא הזמינו כזה בישראל וצריך לפנות לחו"ל.שם בסוף הפנו אותי למורשה אחר באשדוד שם הזמנתי זוג שעולה שימו לב : 409 ש"ח לזוג חדש (צינורות). לשאלותיי : - האם הביצועים נפגעו קשות עקב כך ? כי לא הרגשתי בבעיה חוץ מטיפטוף... -האם המחיר נראה מוגזם מדיי? כמובן שללא הרכבה , את זה אני הולך לעשות.... משהו שקצת פחות קשור ,אם אני רוצה לחבר ווסת דלק , איפה הוא אמור לבוא? יש 2 צינורות כל אחד הולך לפינה אחר…
הודעה אחרונה מאת Opel Astra GSI, -
- 11 תגובות
- 12.6 אלף צפיות
כשיש אדים על החלון צריך חימום או קירור? בתודה לעזרים
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום הבעיה שלי כזאת כשאני עומד בניוטרל אז הטוריםשל האוטו יחסית גבוהים בערך 2000RPM ולפעמים זה בסדר עלחצי אלף וזה משחק עם הטורים יש למישהו מושג למה זה ככה תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 4 תגובות
- 679 צפיות
שלום לכולם יש לי פונטו טורבו GT שנת 95 ולאחרונה יש לי רעשים מוזרים בזמן נהיגה איטית מכיוון מכסה המנוע. האם יש למישהוא רעיון לסיבה? ובעיה נוספת היא שיש רעש נוסף של חריקות בכל פעם שאני מסובבת את ההגה שמאלה לפניה חדה . ושאלה אחרונה בקשר להחלפת ה -Timing .... כל כמה ק"מ צריך להחליף והאם לעשות זאת במוסך מורשה בלבד? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש רכבים שהמד הוא דיגיטלי וניתן לראות רק עם התנעת הרכב. כידוע, מד רגיל שאינו דיגיטלי ניתן לזיוף ולמשחק ע"י בעלי מקצוע שעוסקים בתחום. השאלה אם למשל מצאתי רכב בן 7 שנים עם קילומטראז' 26 אלף ק"מ ומד דיגיטלי אבל הנהג אדם מבוגר עם פירוט טיפולים ממוסך מורשה האם יש סכנה פה שמישהו שיחק בקילומטרים ?
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 7 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
בבעלותי 106 ראלי דור ראשון שנת 96 יפה ואופה, קיבלתי הצעה לריקון מוחלט של הדוד מבלי להסירו אבל רציתי יעוץ לפני המעשה כגון מהן ההשלכות של המעשה (חסרונות יתרונות) בנוסף לכך בחלק מהרכבים החיישן למדה נימצא בממיר האם גם אצלי? דבר אחרון הבנתי שיש שינויים בקומפרסיה של האוטו זה נכון? אם כן לטובה רעה?
הודעה אחרונה מאת roy_tong_tong, -
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
ברשותי גולף 92 1.8 אוטומטית+הגה כוח בדרך חזרה הייתי עם חברים ושמתי לב שהאוטו נוטה לי לימין , אני רגיל להחזיק את ההגה ולהחזיק תאוטו (תאוטו = את האוטו) ישר אז הפעם עזבתי וממש האוטו משך ימינה תוך זמן קצר כבר הייתי בנתיב השני (הייתי בשמאלי) ולא לא היו מכוניות בכביש ממה יכולה לנבוע הבעיה ? , לפני שלושה שבועות ככה אמא שלי נכנסה במדרכה ועיקמה תג'נט (תג'אנט = את הג'אנט)הקדמי ימיני אבל הלכתי וסידרו אותו בדקתי אוויר בגלגלים והכל בסדר מה יכולה להיות הבעייה ? תודה לעונים !
הודעה אחרונה מאת Moti - Miata R, -
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
בשעה טובה רכשתי פיג'ו 206 xt 1600 אוט'.. אני רוצה לעשות מספר שינויים ואיבזור : 1. אני רוצה להוסיף ספויילר אורגינל של פיג'ו 2.להחליף בקליות לשקופות (פנסים שקופים) 3.האם אני יכול לצבוע את הפגוש והפנלים של הדלתות באותו צבע? (האוטו כסוף הפנלים והפגוש שחורים) ואם כן, איפה אני יכול לעשות את זה וכמה זה עולה.. והשאלה העיקרית שלי היא האם למישהו יש מושג האם אני יכול לעשות את כל אלה במוסך המרכזי של פיג'ו בבני ברק? תודה על העזרה
הודעה אחרונה מאת Psycho Puncko, -
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2 אלף צפיות
*** הכותרת נערכה. זה שהפיאט שייכת לשכנה לא ממש קשור לדיון *** היום בבוקר היא לא הצליחה להניעה וביקשה את עזרתי ,כמו שאמרו החברה באחד השרשורים על שלוליות כנראה שגם לה קרה אותו דבר ובאמת אחרי יבוש הפלאגים והמפלג וניקוי עם ספריי מגעים הבעיה נפתרה. עכשיו בערב הנעתי את הרכב לבדוק שהכל בסדר וגיליתי בעיה חדשה ,כאשר המנוע קר ומניעים אותו אז כשעוזבים את הגז והטורים יורדים ל800 סיבובים בערך המנוע נכבה. הבעיה לדעתי בקרבורטור אך לא עליתי בדיוק מהי. עם יש למישהו רעיון אשמח לקבל עצות.
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
שקע דיאגנוזה
מאת punto_S- 4 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני יודע שכבר דיברתי על זה אבל אני לא בטוח שנתנו לי את התשובה הנכונה, האם מישהו יודע היכן נמצא שקע הדיאגנוזה בפיאט פונטו???
הודעה אחרונה מאת kompy, -
- 1 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
התפוצץ לי מנוע ב 90,000 ק"מ. מישהו שמע על בעיה דומה? הרכב אוטומטי יד ראשונה, בנסיעה שיגרתית מהירות של כ 70 קמ"ש. טלטל עף החוצה.
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שאלה למומחים הבנתי שזה עוזר בצריכת דלק אבל לא הבנתי את אופן הפעולה נלקח מכאן: http://www.ecotekplc.com הרמן
הודעה אחרונה מאת lev_p, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זקוק להמלצה למכון אמין ואיכותי שיעשה את עבודתו נאמנה באיזור ירושלים (ערכתי כבר חיפוש בפורום ולא מצאתי את מבוקשי). הרכב (סובארו ג'אסטי) מתקשה קצת בהנעה בזמן האחרון, ונחנק בדקות הראשונות של הנסיעה וצורך דלק יותר מהרגיל. אני מאמין שניקוי טוב יסדר את העניין, וחוצמזה לא יזיק ניקוי.
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם ברשותי בראבו 97 ידנית. לפני מספר ימים (חמישה) בעת אימוני לגימיקאנה אשר נערכה בשפיצרינג (ואליה לא הגעתי בסופו של דבר...) תרגלתי הרמת אמברקס לעצירה צידית (ההגדרה הצה"לת נראה לי. מאז אותו מקרה אני מרגיש שהאוטו לא סוחב - עצור כאילו, עולה ל2800 סיבובים במאה קמ"ש (אני לא זוכר כמה יה קודם האם מישהוא יודע את הנתון הנ"ל?) בעיות ביציאה מהמקום- מעין רעש מוזר ואינו מתדרדר בירידה למרות שהוא בניוטרל או קלאצ' לחוץ, כמו כן מאוד קשה לדחוף אותו במישור כאשר הוא בניוטרל... הרעיון היחיד שאני מצליח לחשוב עליו הוא שהאמברקס עדיין נועל מעט את הגלגלים, הנורה אינה דולקת אך זהו הרעיון היחידי שלי. האם יש עוד רעיונות או דרך לפתור ו\או לגלות את מקור הבעיה??? תודה מראש אדם
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
כן, שבתי אחרי שיפוץ המנוע (בת'ראד המתואר כאן), לא נסעתי עליו שבוע והוא עדיין בהרצה (300~ ק"מ מהשיפוץ) אבל מה שהיה עכשיו בילתי מתקבל על הדעת ולא נעבור עליו בשתיקה! האוטו בלתי נסיע, בלתי רכיב אפילו יש לומר (שכן הנסיעה עליו כרכיבת רודאו). נסעתי עכשיו מביתי כ-30 ק"מ, לא עובר את ה 80 (כנאמר לי בהרצה), ודבר ראשון ששמתי לב אליו זה תקתוקים מדי פעם בפניה שמאלה. חשבתי שזו הציריה ונטפל בכך בהקדם, כלומר לי קשר למנוע. אולם, המשכתי בדרכי ופתאום, ללא כל אזהרה הההגה התחיל לרעוד בפרעות עד כדי סטיית חצי נתיב לימין ולשמאל ללא יכולת השתלטות. מכיוון שהייתי בכביש מהיר המשכתי עוד כ- 5 ק"מ למחלף, במהירות 50-60 קמ"ש, ונכנסתי לתחנת דלק. חשבתי שזה אולי פנצ'ר, אך משנוכחתי שלא כך חשבתי…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 5 תגובות
- 924 צפיות
האוטו היה במוסך שבועה (לאחר תאונה). ועכשיו שעשיתי עליו סיבוב קצר, הבלמים מאוד קשים, ומגיבים מאוד לא טוב, וגם כשניסיתי לנעול גלגלים, הם לא ננעלו. מה יכולה להיות הבעיה? קשה לי להאמין שבמוסך אם נגעו ב מערכת הבלמים, אז לא ניקזו אויר! יכול להיות שזה בגלל שהאוטו לא היה יותר משבועה בשימוש, אז יקח כמה לחיצות עד שזה יסתדר? כי אחרי איזה 5 לחיצוץ הם הגיבו קצת יותר טוב, אבל עדיין רחוק מהאופטימי.
הודעה אחרונה מאת the_player, -
- 2 תגובות
- 868 צפיות
ברשותי קליאו RSI,ויש לי נזילת מים מהסאנרוף. קראתי בפורום שקיימת אפשרות להתקין גומייה של פג'ו XSI . אמרו לי שהגומייה תאומת.. הגיוני ? אשמח לקבל תגובות דודו !
הודעה אחרונה מאת DUDUSL1, -
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
מד הטמפרטורה החיצונית ברכב (2001 , סיגנו, בקרת אקלים אלק') מזייף חמורות ומצביע על טמפ' גבוהה בכ20 מעלות מעל הנכון. זה דופק גם את התיפקוד של בקרת האקלים. היכן נמצא החיישן? האם יש דרך לעשות משהו לבד ? (יש לי ידע טכני סביר). האם יכול להיות שהוא מלוכלך, שצריך RESET למערכת, שזה קשור ביוניט כלשהו? התקשרתי למוסך והמנהל הטכני שם רוצה את הרכב ל3-4 שעות! לדבריו צריך להחליף חיישן. לא נראה לי שכ"כ מהר צריך להחליף חיישן בלי בדיקה בכלל ובוודאי שזה לא אמור לקחת 3 שעות ויותר. נראה לי ששוב המוסך מחפש לעשות כסף קל. כל עצה ועזרה תתקבל בברכה.
הודעה אחרונה מאת eyaln, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לי זה נראה או ווקס או פוליש או משהו כזה.
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- 5 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
אני מתכוון למושג ,אני יודע מה זה קרבורטור יש לי אוטו על שלט שעובד על דלק . אבל אני מבין שיש גם שיטה אחרת שקוראים לה הזרקה ,אם מישהו יכול להסביר לי מה הכוונה אני ישמח
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הרכב: מזדה 6 צמיגים: בריג'סטון טורנזה (לא זכורה המידה) מקדימה יש צורך בהחלפת צמיגים בגלל שחיקה בכתף (דרוש כיוון פרונט), בפנצ'ריה הציעו רעיון בשביל לחסוך עלויות. אפשרות 1. להרכיב את הגלגל הרזרבי שהוא חדש ולקנות בנוסף לו צמיג בודד מאותו הסוג (טורנזה) המחיר 700 ש"ח אצל אנטון, ליד הבית 750 ש"ח. ואז את אחד השחוקים להעביר לרזרבי. אפשרות 2. להחליף מקדימה זוג לפירמה אחרת כמו חברת GT (לא מכיר איך הם?) או גודייר (לא זוכר דגמים) במחיר של 900 ש"ח לזוג. האמת אני אהבתי את הבריג'סטון המקוריים, הבעיה היא המחיר המופקע שלהם שהוא כמעט מחיר של זוג של חברה אחרת. המחיר משחק תפקיד גדול מאוד כי קצת לחוץ עכשיו. יש לכם עוד המלצות או רעיונות?
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 1 תגובות
- 873 צפיות
מישהו מכיר תרכב (תרכב = את הרכב) הזה? צריכת דלק שלו......ואולי גם יכול לתת קצת עצות לשיפור אשמח לקבל חוות דעת על הרכב
הודעה אחרונה מאת Bear, -
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. האם ניתן להרכיב ג'אנט של וולקן על 205 פוראבר.? מה לגבי חריגה ממידות רוחב וכדומה..? כמו כן מישהו יכול לתת קישור לתמונה של ג'אנטים מהסוג הזה? תודה ובברכה.
הודעה אחרונה מאת Lythos, -
- 5 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אני מחפש כמה דברים נחמדים בשביל היופי של הרכב מבפנים - בין השאר ריפודים, כיסוי לבלם-היד, משענת יד לבין הכסאות(משהו כזה אבל עדיף עם המשך עד לאיזור הרדיו) ועוד... השאלה שלי איפה ניתן למצוא את הדברים האלה בזול? בכל פעם שאני רואה את זה באייס קנה-ובנה, או באוטו-דיפו המחירים הם יקרים רצח... איפה יש מקום זול וטוב (עדיף באיזור ירושלים) לקנות את הדברים האלה? שאלה נוספת היא שלפעמים המבצעים של אוטו-דיפו משתלמים ולפעמים לא - ורציתי לדעת אם כדאי המבצעים הבאים: 1)סט שטיחים דמוי ניקל (אלומיניום?) לרכב - 100 ש"ח ? 2)סט ריפודים לרכב - 120 ש"ח ? תודה, צביקה
הודעה אחרונה מאת asafay1, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום, יש לי רובר 216 אוטומטי (יותר נכון לאישתי). בשבוע שעבר היא נכנסה לשלולית די עמוקה והרכב כבה לה,מאז החל איזו שהיא בעיה שלא מובנת. 1.שמשלבים בין Parkinig ל - Drive הרכב לפעמים מתחיל לגמגם ונכבה. 2.כאשר עומדים הרכב (קשה להסביר) כאילו מרים ומוריד קצת את הטורים ונותן מאין מכות 3.בנסיעה לפעמים ישנם חיתוכים. האם יכול להיות שנדפק איזשהו חיישן? בדקתי מנוע צעדים(ניקו וזה לא עזר). בבקשה עזרה מישהו מכיר תופעה שכזאת ? תודה
הודעה אחרונה מאת רובר216, -
- 1 תגובות
- 963 צפיות
שלום לכולם אני בעל 106 ראלי MK1 ליפני החלפת קלאצ', הוצע לי להתקין ברכבי קלאצ ' קירמי . רציתי לדעת מה היתרונות של העיניין,מחירים,וחסרונות. כל מידע יתקבל בברכה. נ.ב- מקומות מומלצים לקניית חלקים לרכב (אני מאיזור ראשל"צ),עדיפות למקומות זולים שעושים הנחות לסטודנטים(זה קצת בעייתי כי אני עושה גם טיימינג ,רדיאטור, מנוע צעדים וכ'ו-"ישור קו").
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 3 תגובות
- 917 צפיות
מנורת הSTOP עושה בעיות. (המנורה שדבוקה לשמשה האחורית) הפיוז בסדר, קניתי מתג בלם (שמתחבר למטה בדוושה) חדש, הנורות בסדר, אין נתק בחוטים מה יכולה להיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 2 תגובות
- 620 צפיות
הבעיה היא שלא מגיע + לפנס. פיוז היה שרוף והחלפתי אותו, אבל זה לא פתר בעיה (כנראה החוט נחתך על גוף הרכב). השאלה היא מאיפה אפשר להביא + קבוע לפנס? אין ל כוח לפרק את כל הריפודים ולעביר חוט מקופסת פיוזים לחלק אחורי. האם יש עוד פנסים בחלק אחורי עם + קבוע?
הודעה אחרונה מאת Mouse, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רציתי לדעת קצת איך פועל העסק ברכב אזרחי האם זה מסובך? או קשה לביצוע? יש לי את הידע אבל אני מעדיף לאסוף חומר ולבדוק את הנושא לפני שאני פועל על מנת לראות האם שווה ללכת למוסך או לבצע לבדי ולכל הצדקנים: כבר החלפתי ברקסים עשרות פעמים, יש לי את הידע הנדרש ומכיוון שזאת הפעם הראשונה על רכב אזרחי אני רוצה לדעת יותר פרטים בשביל לדעת בדיוק למה אני ניכנס שלא יהיו סיבוכים
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
- 4 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
היום שרציתי לצפור הצופר לא עבד לי,בדקתי פיוזים, פתחתי את הפאנל מתחת להגה ונגעתי בחוטים הוא התחיל לעבוד, לפעמים עובד לפעמים לא...מה יכולה ליהיות הבעיה?
הודעה אחרונה מאת Jeka,
-
מי מחובר 51 משתמשים רשומים, 7 אנונימיים, 387 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Maccabist
- yaniv572
- ofer.c
- אורי מ.
- baer
- davemustaine87
- iEminem
- SlowRide
- EliC25
- farkash7
- פיני לב
- sperial
- Boris
- gilcom
- maibach
- mitsugli
- santiago
- matroox
- viper83
- DareDevil
- carsgo
- Omri_J
- צוק
- vladclar
- Gosser1860
- Rami Tanel
- Itzik-b
- לירון .ה.
- ניקו פ.
- Liviur
- לב טוב
- maxth
- amosbmw
- pasat04
- waterman
- - XM -
- tinoki
- Shay_u
- Yondalar
- oxblood
- israric
- yahaga
- zvigolden
- mottis
- phpclub
- חיים יוד
- dorosen
- Super_T
- blackpolo
- שחר 1
- איצו