טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,356 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מאוד רוצה לדעת היכן ממוקם הפילטר דלק בסובארו ג'סטי שלי (מנוע 1200 יצור 92, ידנית, קרבורטור), תודה רבה, ושבת שלום...
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום ידידי המלומדים , מהו המדד לבדיקת תקינותו של בלם היד הפורמלית והקבילה על כל עדות העולם ? האם לפי רגש ? האם ישנן מספר שיניים עד לנעילה ממשית ? האם יש למשוך בפראות ? בעדינות ? בכח מתון ? יש סיבה שאני שואל את כל זה , לאחר מס. תשובות אני אסביר מדוע אני שואל . אני פשוט רוצה לשמור על רמת אובייקטביות של התגובות כאן .
הודעה אחרונה מאת QuickSilver, -
-
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם מדובר בסובארו אימפרזה שנת 1995 ידנית אשמח לקבל עזרה בבעייה חשמלית שהתעוררה לאחר תאונה קלה ברוך ה' שעברתי היום בחלק שמאלי של הרכב הנזקים: כנף שמאלית, פנס שמאלי צדדי וראשי סדוק, פגוש קרוע במיקצת הבעייה היא כזאת כרגע לא נכבים לי פנס ימני צדדי וגם פנס אחורי צדדי אני לא יודע למה דווקא הצד השני התעורר אני מאזור הקריות אשמח לקבל ממכם המלצות או עצות איך לגשת לבעייה אם לא המלצה למוסך או חשמלאי רכב.... תודה לכולם
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
- 1 תגובות
- 630 צפיות
שלום לכולם...... לפני שבוע היתה לי בעיה בראלי של עמידה בטורים יציבים כשהרכב בהילוך סרק...... ישר עליתי על הבעיה ! מנוע צעדים!...... וכמובן הזמנתי והחלפתי ....והבעיה נפתרה..... כיום כשאני נוסע על הרכב הכל בסדר הכל יציב ומתפקד כמו שצריך.... אבל מידי פעם בלי קשר למשך הנסיעה חום מנוע או שום גורם אחר .... הטורים נופלים בהילוך סרק כשאני יורד מהילוך! והרכב מתכבה (רק מידי פעם).... ולאחר שזה קורה ...נדלקת לי מנורה כתומה עם האות "K" ... ודבר חדש ומוזר קרה לי אתמול.. הרכב לא עמד על טורים בהילוך סרק...והתכבה . (כאילו הלך מנוע צעדים שוב פעם) לאחר שתי הנעות הכל הסתדר והנסיעה היתה חלקה מהנה ורגילה לחלוטין הטורים היו יציבים הכל עבד כמו שצריך....... בטח לכמ…
הודעה אחרונה מאת Shahaf, -
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אז ככה. מכיוון שלי אכפת מהאוטו שלי כמו רבים רציתי לדעת מה כדאי פה ושם לעשות לאוטו כדי לשמור עליו חוץ מטיפולים בזמן !! הבנתי ששווה לנסוע בו מידי חודש כמה קילומטרים על טור גבוה בהיוך שני שזה איכשהו מנקה את החיישן למדא ואת הממיר ! מה חוץ מזה בריא לעשות ? יש לי גולף 200 ג'נריישן ואיכשהו המנוע עובד פיקס רק שאני ,חושב, שהוא לא כל כך שקט! ואני אומר עוד פעם, אני חושב - כי אולי כל הגולפים ככה לא ממש שקטים... מה אפשר להחליף ככה כדי לראות אם זה מזה ! פלאגים ? האוטו אחרי החלת שמנים ופילטר שמן אמרו לי לנסות פילטר דלק !! זה גם עוזר טיפה למנוע לעבוד יותר חלק !!! נכון? לא נכון ? אשמח לקבל תשובה !
הודעה אחרונה מאת shayy, -
-
- 3 תגובות
- 833 צפיות
שלום! יש לי 106 98' שעבר 125K. בזמן האחרון התחילה תופעה בהילוך רביעי, כשאני נותן גז טיפה אגרסיבי, במקום להאיץ האוטו ממשיך לנסוע כרגיל, המד סל"ד מזנק והמנוע צועק כאילו לחצתי גז בנוטראל. אחרי כמה זמן זה עבר גם לשאר ההילוכים. בקיצור, אני לוקח אותו שבוע הבא למוסך כי זה נהיה די גרוע וקשה להאיץ. מישהו אמר לי שזה קלאץ' מחליק, זה נכון? מה זה יכול להיות וכמה זה אמור לעלות?
הודעה אחרונה מאת BMW_10, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 974 צפיות
פירקתי את הפנס ב205 שלי כדי לבדוק איזה נורה מותקנת וכדי לנקות שם כדי שהמראה תהיה שקופה ולא צהובה ויהיה לי תאורה ברורה יותר... עכשיו כשפירקתי אותו הזכוכית יצאה מהמקום וכמו שהצלחתי להבין הזכוכית מתחברת שם ע"י לחץ של הגומיות. אצלי... נראה לי שהן בלויות כלומר קשות כאלו ולא גמישות...עכשיו מה שעשיתי זה לשים סיליקון שיתפוס את הזכוכית... השאלה היא האם כשאני יפרק את הפנס (מחר...כנראה..) אני אצטרך לפתוח מהזכוכית או שאני אוציא את הנורות מאחורי הפנס??? רוב תודות. בברכה.
הודעה אחרונה מאת Punkmobile205, -
-
- 5 תגובות
- 843 צפיות
יש לי בפונטו כפתור (גלגל קטן) מצד שמאל להגה. לכפתור יש 3 או 4 מצבים, כאשר מסובבים אותו, שמתי לב שהאורות (הפנסים הקדמיים) עולים או יורדים. (רואים שקרן האור עולה או יורדת). יש למישהו מושג למה זה משמש?
הודעה אחרונה מאת niger21, -
פורק לחץ
מאת איתיRallye- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אם ברכב מורכב פוקר לחץ חיצוני (שעושה רעש) שוטר יכול להוריד לי את הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 4 תגובות
- 3 אלף צפיות
מישהו יכול להגיד לי מה היתרון בהורדת יחס דחיסה ומה היתרון בההלעת יחס דחיסה? למה גורם כל אחד מהשינויים??? ומה החסרונות של כל אחד מהם אם יש???
הודעה אחרונה מאת ירון פ, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, ונעים מאוד, הסיפור: לפניי כחודש הייתה נזילה ברכב אז התברר שיש להחליף רדיאטור פנימי ברכב(נזילה מהמזגן), אח"כ התחילו הבעיות, בעיות בהנעה לא רק בבקר, לא רק בימים קרים אלא גם בימים חמים. עשיתי ניקוי קרבורטור והחלפתי צוק, עדיין יש בעיית הנעה. משאבת דלק ופילטר דלק הוחלפו לפניי כחצי שנה. עשיתי חיפוש בפורום וראיתי את כל הבעיות שהועלו בנושא בעיית הנעה, העניין שלפניי החלפת הרדיאטור הפנימי לא היה צריך לתת 2 לחיצת דוושות דלק לפניי ההנעה, ועכשיו גם זה לא תמיד עוזר, מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
רציתי לדעת, מה גודל טנק הדלק שלי (במדויק) ? איזה שמן גיר אני צריך ? ומתי להחליף ? אין לי ספר טיפולים ולכן אני שואל. תודה, דניאל.
הודעה אחרונה מאת דניאל, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 908 צפיות
מישהו יודע אולי היכן אפשר לקנות בארץ כאלה לוקרים? מיועד למכסה מנוע
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 1 תגובות
- 753 צפיות
אני אמור להחליף מחר שמן גיר בברלינגו , הרכב מודל 01 ידני כמובן . מישהו יודע איזה צמיגות שמן מומלצת לפי הוראות יצרן ? בתודה , בני550 .
הודעה אחרונה מאת kompy, -
אזעקה cobra
מאת semik- 7 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום! ברשותי קליאו בי 99 עם אזעקה של cobra. היום היא התחילה כל הזמן לצפצף. אני נועל את הרכב ואחרי כמה דקות זה נדרך ומצפצף. השאלה אמ אני יכול לעשות לבד או ללכת למוסך? איזה מוסכים באזור בת-ים או תל-אביב מתפלים באזעקות מסוג זה? תודה!
הודעה אחרונה מאת semik, -
- 0 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום חברים. יש לי רנו מגאן קופה והצמיגים הקדמיים במצב ירוד יחסית. המידה 185/60 R15 של מישלין דגם אנרגי'. איפה אני יכול לקנות צמיגים כאלה במחיר זול יחסית באזור כפר-סבא ? עד עכשיו הצעות מחיר נעו בין 100 ל- 700 ש"ח בגלל מידה לא סטנדרטית. ואם הג'נט מגנזיום אפשר אולי להגדיל את רוחב הסולייה ?
הודעה אחרונה מאת Wiking, -
- 16 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
יש לי נזילה באוטו שלי. פתחתי את כל הפלסטיק וראיתי שזה לא מגיע מהאנטנה. חשבתי אולי מאיזור הסאן רוף ראיתי גם שיש המון מים באיזור המנוע שלו מאיפה זה יכול להיות?!!?!?! תודה לעוזרים..
הודעה אחרונה מאת DUDUSL1, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
איך אני יכול לדעת עם הרנו היא טורבו או לא מה ההבדל??? ולמי שיש חלקים כגון:פנסי חזית וינקרים וטמבון קדמי נא להשאיר טלפוןןןן.. תודה ודרך אגב אני חדש באתרר וקוראים לי מתןן...
הודעה אחרונה מאת matan231086, -
-
פירוק מכוניות
מאת GIMELY- 8 תגובות
- 10.8 אלף צפיות
איפה יש מגרש לפירוק מכוניות באיזור המרכז שיש שם מכוניות חדשות יחסית(הונדה סיויק 99) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת GIMELY, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום ברשותי פיאט אונו מודל 88 היום נסעתי בעיר שכנה ליד בית של חבר עצרתי בתמרור עצור באתי להוריד הילוך משני לראשון פתאום לא נכנס לי ההילוך, ניסיתי לתת דאבל קלאץ' ולשחק עם הגיר וזה לא עזר נלחצתי קצת אני מודה, אמרתי אני ישים שני ינסה לנסוע עד הבית לפחות ככה אני בא להכניס שני, גם לא נכנס שוב פעם דאבל קלאץ' משחק עם הגיר לא עזר בדקתי הילוכים שלישי רביעי חמישי וואלה נכנסו יפה חלק... בסדר אמרתי אני ינסה עוד פעם להכניס שני בסוף עם קצת (קצת הרבה הרבה) כוח הצלחתי להכניס שני אז התחלתי את הנסיעה שלי הביתה על שני לא היתה לי ברירה...... בסדר במשך הנסיעה שלי הביתה שמתי לב שבזמן נסיעה למשל מהירות 30 הילוך שני נכנס חלק פתאום אמרתי נבדוק מה עם הראשון באתי האטתי למהירות 10 וואל…
הודעה אחרונה מאת mcyossi, -
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם הגומי של השמשה הקדמית ברכב שלי חצי תלוש בדופן. האם הדבר עלול לגרום במשך הזמן לחדירת מים לפנים הרכב? האם כדאי להדביק את הגומי הרופף בעזרת סיליקון ? או שמומלץ להחליף את כולו במוסך?.. {החיצים בתמונה מצביעים על הגומי הרופף}
הודעה אחרונה מאת FIAT9, -
- 1 תגובות
- 831 צפיות
היי לכולם, רציתי לשאול מי יודע היכן ניתן לרכוש בקליות שקופות לקליאו B וכמו כן פנסים קדמיים שקופים כדוגמת סדרה 2 או אם יש פנסים שקופים קדמיים שונים אז בכלל עדיף... תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת רפי לין, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 797 צפיות
תשמעו קטע מוזר. אף אחד לא נגע ברכב או בהזרקה, למען האמת, לשימחתי (טפו,טפו,טפו) האוטו לא ראה מוסך כבר איזה חודשיים. בימים האחרונים יש לי תופעת טורים ביזארית לחלוטין. עם ההתנעה (קרה) האוטו מתיצב מיד על 1000 סל"ד ועובד חלק ויפה כמו שעון שוויצרי. אפילו שהוא קר ובחוץ קור כלבים. 1000 מדויק על השעון. איך שהוא מגיע לטמפ' עבודה, הוא נעמד על 1700 סל"ד ולא מוכן לרדת. בהתנעה חמה,כנ"ל,1700. כל זאת להזכירכם בלי שאף אחד נגע במנוע או בהזרקה. יש רעיונות? פיתרונות? בברכה,יניב
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
- 2 תגובות
- 736 צפיות
הנעתי את הרכב [פג'ו 205] ושמתי לב לרעש מוזר.. מין חריק-שפשוף. הרמתי מכסה מנוע והרעש בא מאיזור החגורה-אלטרנטור. לא שמתי לב לחופש בחגורה והאלטרנטור פועל בצורה תקינה... מה לדעתכם יכול להיות הרעש?
הודעה אחרונה מאת מיואש!, -
מישהוא יודע איך לפתור בעית עשן שחור בסזוקי סמוראי,
הודעה אחרונה מאת עינב, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
ערב טוב לחברי הפורום.. אתם בטח כבר דיי מכירים אותי.. בעל דייהו רייסר 94 אוטומטית 1500 סמ"ק 140 אלף ק"מ האוטו עבר.. על פקק מילוי השמן שעל ראש המנוע רשום שמן 10W-40 יש לי נזילות שמן רבות.. מהאטם באגן שמן, מהבורג ריקון בתחתית האגן, מהצינורות קירור של הגיר, היה גם מהמפלג אבל כשהוא הלך והחליפו אותו שמו סיליקון שחור וזה טיפה עזר.. ובנוסף הזעות שמן מסביב לראש מנוע וכו וכו' מעולם לא היה רק אחרי שהלך ראש מנוע.. בכל אופן היה לי שמן 20W-50 בבית והמצב של השמן באוטו לא היה בשמיים (פשוט נגמר) אז מילאת את ה- 20W-50 שהיה לי ... הכל היה תקין המנוע נהיה הרבה יותר שקט!!! **אני סובל מרעש מנוע מוגבר במצב של השמן הרגיל.. (זה לא בעיה במערכת גלגלים כי אם אני שם ניו…
הודעה אחרונה מאת Dragon Red, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
בחורף ישנם הרבה תקלות בהם רכב נכנס לשלולית ויוצא ממנה , כאשר לא ניתן להניע אותו רציתי לשאול מה צריך לעשות ע"מ להניע את הרכב ( ולא רק לחכות עד שהרכב יתיבש ) מה צריך לעשות ומה לא צריך לעשות .
הודעה אחרונה מאת shai_oziel, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
השאלה שלי היא כזו, כאשר צירייה הולכת לעולמה לא עקב כך שהיא נשברה, אלא היא נהיית חלקה (העברת הילוך בסל"ד גבוהה ע"ג כביש משובש). הרי הרכב לא יכול לנוע - מן הסתם. השאלה היא כזו - באותו הרגע יתכן מצב שבו אפשרי להחליף את ההילוכים ללא קלאצ'. (למרות שהרכב לא זז וכו', פשוט מעבירים את ההילוכים ללא קלאצ' ולוחצים על גז) האם כאשר מבצעים כזה דבר גורמים נזק למנוע \ גיר \ קלאצ' , או שמה בגלל הנתק שנוצר אין שחיקה של הרכיבים הללו ?
הודעה אחרונה מאת joker2k, -
-
- 4 תגובות
- 816 צפיות
יש לי נזילה דרך השמשה הקידמית אני מעוניין בחומר מקצועי שיפתור את הבעיה תודה מראש יוסי
הודעה אחרונה מאת yossivarman, -
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאור ההיתענינות בפורום על טורבו החלטתי להראות לכם משהו שתאורתית לדעתי צריך לעבוד כך. מדחס כדוגמת מדחס של מזגן דוחס אויר למיכל לחץ ובונה לחץ של 8bar כדוגמת קומפרסור לריסוס צבע ביציאה ישנו שסתום לחץ חשמלי שבהפעלת כפתור ע"י הנהג לחץ אויר שבמיכל יזרום לכיוון הקרבורטור. כמובן שבשלב מסוים הלחץ ירד ואז צרכים לסגור את השסתום עד לקבלת לחץ נוסף בכדי להפעיל שוב צרפתי מסמך של word שיש בו איור כללי על הרעיון Doc2.doc
הודעה אחרונה מאת שמר,
-
מי מחובר 64 משתמשים רשומים, 9 אנונימיים, 485 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- orankohn
- malcishua
- Aviady001
- sperial
- cohen motor 377
- Gosser1860
- עדי-אל
- parnuk
- Mr 44
- dani666
- רועי5
- neorus
- Maccabist
- baer
- RedRobin
- Ragnar
- guy.a
- לייבי ש
- amosbmw
- om2
- chrono
- פולו,גולף
- scott12
- אביחי י
- oxblood
- davemustaine87
- חייםש
- natco
- yaniv572
- farkash7
- waterman
- שוקון
- dorosen
- SlowRide
- לירון .ה.
- Jeka88
- menir1
- הרקוליטו
- ArikB
- כוכב השחר
- mcaspi
- DRcarLEd
- Shay Shd Dave
- tinoki
- mitsugli
- Vitaly90
- Dani Cohen
- YULI1
- green
- lm007
- ik3
- דניאל1983
- שביט
- אורח לרגע
- אורי מ.
- nisim91
- שחר 1
- Itzik-b
- DareDevil
- Ash1
- קורן בן אשר
- יבגניפ
- The FixTrics
- phpclub