Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אולי תושבות גיר? ראשון שני לא נכנסים...


ReVisions
שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קרה משהו דומה לחבר שלי עם אונו 91 , לא נכנסו לו הילוכים או משהו , שיחק שיחק שיחק , בום נפל לו המוט מעביר מתחת לאוטו ונגרר על הכביש , לפני זה היה לו חופש מוגזם בתיבת הילוכים , תיקון עלה 90 ש"ח .

 

אין לי מושג מה זה היה .

:shock: :shock: :shock:

 

 

מה זאת אומרת נפל לו המוט מעביר מתחת לאוטו ונגרר על הכביש???

 

לי יש חופש בתיבת ההילוכים. כמו שאמרו כאן, אם אני בהילוך המוט זז כמעט כאילו והוא בניוטרל, לרכבים אחרים יותר חדשים שיצא לי לראות זה באמת מוגזם.

 

ובנסיע איטית יש קשיים להעביר להילוך ראשון (זה קשור בזה? או שגם ככה אסור להחזיר לראשון בנסיעה ואני ככה בעצם הורס את הגיר, זאת אומרת זה מצב נורמלי שזה לא נכנס חלק לראשון בנסיעה איטית?). בעמידה זה מסתדר.

 

צריך להחליף שטאנגות?

 

באופן אישי אני דווקא אוהב שזה ככה רופף, אבל הגיר יכול לההרס לי בלי טיפול?

 

כמה זה יעלה לי? (סובארו לאונה).

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יעלה לך לפחות בחיפוש אחד.

אחרי קריאת איזה 20 נושאים על חיפוש של "שטנגה","שטנגות" ו"שטאנגה" (ואחרי המוןןןן המוןןןןן זיוני שכל של חלק מהמשתתפים בנושא, בעיקר מאזור שנת 2002 :lol: ).

 

הגעתי למסקנה שזה או השטאנגות או התושבת גיר (שעדיין לא הבנתי מה זה תושבת גיר, איכשהו הבנתי ששטאנגה זה קפיץ).

 

אז אולי תוכלו לנווט אותי בקשר לבעיה אצלי.

 

א. קשיים בשילוב לראשון בנסיעה איטית, הבעיה "נפתרה" זה אמור להיות ככה בכל המכוניות הבנתי.

ב. למוט הילוכים יש חופש של בערך 2 ס"מ לצדדים כשהוא בהילוך.

ג. לפעמים כשאני מעביר הילוך אז הוא לא כל הזמן חלק, לפעמים שומעים מין קליק בתחילת הכנסת ההילוך.

ד. בניוטרל ההילוך לא מאוד משוחרר, ז"א אני חושב שהקפיצים בסדר.

 

בזמן האחרון אני בקושי נוהג באוטו 20 ד' ביום, אז קשה לי לאבחן את הבעיה באופן מדויק. אבל מה שרשמתי למעלה הוא מדויק.

 

אז תגידו (לאור מה שראיתי שקרה לאונו, שנפל לה הגיר) זה קריטי שהמוט ככה משוחרר או שזה בסדר והוא יכול לחיות ככה כמו כל גיר שאין לו את הבעיה הזאת?

 

אה וד"א, כשחזרתי מהמפגש בשישי, נסעתי על 100+חימום, המד חום נטה לעלות ל4\3 , זה בסדר? (כשחזרתי ל90 ללא חימום זה חזר למצב נורמלי=אמצע המד חום) המוסכניק יוכל לבדוק את הרדיאטור בדרך(בדרך=כשהאוטו במוסך,במקום לשלם על בדיקה נוספת אחרת 150 ש"ח), ללא 'נסיעת מבחן'?

 

 

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שטאנגה אינה קפיץ. שטאנגות הן הכינוי למוטות מתכת המובילים בין ידית ההילוכים לתיבה.

השטאנגות בדרך כלל לא מתבלות. מה שמתבלה זה הבוקסות. סיבכתי אותך? בוקסות זה הגומיות\פלסטיקים שמשמשים כמיסבים בחיבורי השטאנגות. כשאלו מתבלים ומתפוררים נוצרים חופשים.

 

ולעניינך - חופש לצדדים כשההילוך משולב זה דבר די נפוץ בסובארו מהשנתונים שלך, לפחות מהנסיון שלי. אם אין לך בעיות "למצוא" את ההילוך כשאתה משלב אותו, וההילוך לא קופץ חזרה לניוטראל באמצע נסיעה, אז לא נשמע שיש לך בעיה קריטית.

אם אתה שומע נקישה לפעמים בזמן שילוב ההילוך, וההרגשה אינה חלקה - שים לב, אם זה רק בתחילת הנסיעה, זה רק בגלל שהשמן בתיבה עדיין קר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה :)

 

אז אני מבין שזה לא קריטי. אני יודע טוב מאוד איפה כל ההילוכים ואף פעם לא יצא לי שההילוך חזר לניוטרל בנסיעה או אפילו משהו בסגנון.

 

ההילוכים המשוחררים יותר הם 1 3 5. יכול להיות שאלו רק הם?

 

הרוורס 2 ו-4 יציבים הרבה יותר.

 

וכן הרעש יותר בתחילת הנסיעה. כנראה בגלל שהשמן של הגיר לא התחמם עדיין.

 

תמיד טוב לדעת :)

 

שוב תודה.

 

יוסי.

I should win a fucking AWARD for being me

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 7073 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...