Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7827 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 30 אלף?? לא הגיע הזמן להחליף?
אני לא יודע

אני אחליף בכך אופן - חשבתי שזה עניין יקר מתברר שלא

 

ועוד משהו לגבי המשפט הזה

אז התשובה לשאלתך אם פלאגים יסדרו את הבעיה - לא. הבעיה יכולה להיות או במצתים, בחוטים, או בתזמון. יש לבדוק העניין במוסך.

 

אמרת שפלאגים זה מצתים - ופה אתה אומר אם אחלפיף פלאגים זה לא יעזור ושאבדוק מצתים :S

התבלבלת נכון ?

:silly: Cx5 - 2012

פורסם
המלצה אישית,בזמן החלפת השמן(שיהיה חצי סינטטי רצוי),תוסיף טפלון של qmi ביחס של אחד לארבע עם השמן,הטפלון אמור להוות סיכוך תמידי והוא מחזיק 80 אלף קילומטרים ,גם אחרי החלפה נוספת של שמנים,שווה את ההשקעה לדעתי
שלא תעז אפילו לחשוב על זה!!!!!!!!!!

 

הטפלון לא עמיד בלחצים וטמפרטורות גבוהות שיש בתאי השריפה הוא יהפוך לגבישים מוצקים שעלולים לסתום לך את מעברי השמן-הוא בטח לא ידבק לדפנות.

 

וההמשך ידוע....

 

אתה רוצה שיפור???

 

שמן 10-40 חצי סינטטי של LM מתוסף MOS2 -בצע חיפוש ליותר פרטים

 

שמן סינטטי מלא של אותה חברה 5-40

 

אל תוסיף שום דבר לשמן=זה מיותר למעט הMOS2 כתוסף"אל שחק" או כשמן מתוסף(עדיף).

אם אתה שם סינטטי, גם הMOS2 יהיה מיותר, לא יזיק אך גם לא יועיל במיוחד.

פורסם

אכן טעיתי בניסוח.

והכוונה:

אז התשובה לשאלתך האם פלאגים יסדרו את הבעיה - לא בהכרח.

יכול להיות שהבעיה אכן נעוצה במצתים, אך גם יכול להיות שגם החוטים תקולים או שתזמון ההצתה פגום.

לכן יש לבדוק את שלושתם.

מומלץ להחליף את המצתים ואת חוטי ההצתה בכל מקרה.

 

שבת שלום,

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

אמיר, האמן לי שאני מאוד רוצה לעזור לך!

אך לצערי הרב, הידע שלי בנושא מועט ואיני רוצה להטעותך ולדבר בעלמא.

 

אגיד את מה שאני יודע, קח זאת בערבון מוגבל.

לכל הידוע לי ישנן שתי שיטות של תזמון הצתה. האחת מכאנית, ע"י מפלג, והשניה אלקטרונית, ע"י מודול מתוכנת או מחשב המנוע.

תזמון ההצתה המכנית מתבצע כך: במפלג המחובר למנוע, ישנו מוט המסתובב בהתאמה, אשר מוליך את הזרם אל כל מצת בתורו.

במע' ההצתה האלקטרונית, הזרם מתחלק אל כל מצת ע"י הצורך, לפי התכנית המוגדרת למערכת.

עם הזמן, עקב בלאי המנוע, תזמון ההצתה שנקבע במפעל כבר לא רלוונטי וגורם לתופעות כגון דטונציות וצלצולים. לכן יש לקדם/לאחר ההצתה, וזה מתבצע ע"י כיוון המוט על צירו. במע' ההצתה האלק', קידום/איחור ההצתה מחושב ע"י המודול ונעשה אוטומטית.

 

אשמח אם ידעני הפורום יוכלו לשפוך קצת ידע ולהסביר לנו טוב וביתר פירוט על הנושא.

בדוק גם איך האתר HowStuffWorks מסביר את הנושא, עבר הרבה זמן מאז הפעם האחרונה שקראתי עליו.

שבת שלום!

שחף בן צבי.

בברכה,

שחף בן צבי.

פורסם

בהמשך לתשובת NIT ZAN - בספר הרכב מצויין בצורה מפורשת שאין להשתמש בתוספי שמן!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

×
×
  • תוכן חדש...