טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,782 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 903 צפיות
שלום לכולם העליתי בעבר בעייה שיש לי בסובארו אימפרה אוטומטית שנת 1999 מנוע 1600. הבעייה הייתה שיש מעין נקישה קלה במעבר בין הילוך שני לשלישי. הבעייה קיימת רק כשהמנוע כבר חם. היום הבחנתי שכשהמנוע קר המעבר בין ההילוך השני לשלישי אינו טוב (יש מעין הרגשה של קלאץ מחליק) אני נותן גז אבל ההילוך אינו מתחלף. האם יש כאן שתי בעיות ואם כן מהם או שזו בעייה אחת וגם אז מהי לדעתכם?
הודעה אחרונה מאת katlani, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 820 צפיות
אוקיי, אז הסיפור הוא כזה... אני גר באזור ירושלים (הרבה עליות וירידות) ויש לי מגאן 5 דלתות שנת 97, מטופלת (ורק מוסכים מורשים)... לפני כחודשיים, החלפתי דיסקים קדמיים, ולצערי (לא היה תקציב למשהו יותר טוב) נאלצתי לקנות דיסקים מקוריים אבל כאלה שעברו השחזה... אחרי ההתקנה שלהם הופיעה תופעה חדשה: כשאני יורד ירידה ב110-130 קמ"ש (ולפעמים גם בנסיעה מהירה במישור - מעל 120), עם לחיצה על הבלמים מתחיל לרעוד לי כל ההגה (ואיתו גם קצת האוטו)... נסעתי למוסך אחרי כשלוש שבועות, והחלפתי שוב דיסקים - הפעם לדיסקים חדשים מקופסא, אבל חלופיים - לא מקוריים (בעל המוסך של רנו - אישר אותם). ועדיין הבעיה לא נפטרה (אם כי נחלשה קצת)... אחרי זה החלפתי צמיגים לחורף, ועשיתי איזון לכל הגלגלי…
הודעה אחרונה מאת paul1, -
- 16 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
הרכב הוא מיצ'ובישי לאנסר שנת 92 ידנית קרבורטור מנוע 1.3 בוקר טוב חברים יום חדש והנה לה הבעיה החדשה אבא שלי הגיע מארה"ב לפהי יומיים ששם הוא התרגל לנהוג באוטומט הבאתי לו את האוטו והוא נסע בו פה ושם היום הוא חוזר הביתה והוא מספר לי שהוא עלה את העליה של גני הבהאיים בחיפה והרגיש חוסר סחיבה מוחלט כאשר הוא חזר הוא אמר שהרגיש רייח חזק של משהו שרוף והאוטו לא סוחב עכשיו ירדתי לאוטו והנה הבדיקה שלי אני לוחץ על קלאץ ,מכניס הילוך , נותן גז וכלום , האוטו בקושי סוחב הכנסתי הילוך שלישי עזבתי קלאץ והאוטו ממסיך לעבוד אני לא ידוע מה הבעיה , תעזרו לי בבקשה אני מעוניין יום ראשון על הבוקר לסדר את זה בברכה דן
הודעה אחרונה מאת 114508534, -
- 2 תגובות
- 783 צפיות
שלום ! רב ברכב של אמא שלי כאשר נוסעים במהירות של כ- 40 קמ"ש ומסובבים את ההגה לצד שמאל ואחר כך במהירות לצד ימין יש מן נקישה כזאת מצד שמאל של האוטו גלגל שמאלי קידמי וזה וזה מן נקישה עמומה כזאת לא ברורה אבל עם יש שקט מוחלט שומעים אותה בבירור שם לכם מושג מה הבעיה וכול להיות כי נסעתי טיפה מהר פס האטה וזה דפק משהו ? ודרך אגב עם מסובבים במצב עמידה את ההגה אין שום נקישות ברקע ואגב יש בעיה במסרק ההגה וההגה גם כבד יותר לתפעול שהבעיה הזו כבר קיימת הרבה זמן... בלי קשר לנקישות כאת בתודה מראש אוהד!
הודעה אחרונה מאת odr87, -
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני צריך עזרה בלהחליף מנורת חירום בפולקסווגן פולו חדשה (דגם 2003) - בתמונה המצורפת סימנתי את הפנס שבו נשרפה המנורה. הייתי היום בauto dipo והם לא ידעו איך להחליף את המנורה - נאמר לי שצריך לפרק את הפגוש ואת הפנסים ורק אז (!) אפשר להחליף אותה וזה יעלה לי רק 400 ש"ח. האם זה נכון? כלומר, אם זה נכון, אני רוצה לראות את המהנדס שתכנן אוטו בצורה כזאת. עודה מאוד על העזרה, רומן
הודעה אחרונה מאת cool_car, -
- 3 תגובות
- 843 צפיות
מלאתי דלק מיכל מלא והנהג שהיה מאחורי בתחנה הודיע לי שנוזל לי דלק מאחורי הרכב הסתכלתי מאחורה ונזל די הרבה (יש לציין שלפני שהגעתי לתחנה האוטו עמד כל השבת מחוץ לבית ולא נזל כלום) וזה בטוח לא יצה מהפיה כי ממש ראו שזה נוזל מתחת לאוטו. כעבור עשר דקות פשוט התחלתי שוב לנסוע והדלק הפסיק לנזול, עכשיו האוטו כבר חונה מעל לשעתיים מחוץ לבית ולא נוזל כלום. יש לכם אולי השערה למה זה קרה? ומה עלי לעשות עכשיו? אולי זה היה חד פעמי? אודה לכם מאוד על תשובתכם
הודעה אחרונה מאת bellboy, -
- 3 תגובות
- 941 צפיות
הבנתי מחבר שיש אפשרות לתכנת את האופציה הזאת באזעקה שנותנת צפצוף כחיווי על דריכה או ניטרול האזעקה. מישהו יודע איך מפעילים את האופציה הזאת ? אגב, מדובר בA3 שנת 2002.
הודעה אחרונה מאת The stinger, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, לצורך מימוש של איזה רעיון אני צריך מיכל עיבוי בעל שני פתחים - כניסה ויציאה. כדי שאוכל לצאת למסע פירוקיות איכותי אני מעוניין לדעת לאיזה רכבים יש בכלל מיכל עיבוי עם שני פתחים. [אגב, לא לכל הרכבים יש מיכלי עיבוי \ עודפים בעלי שני פתחים - לדוג' - רנו 9 ]
הודעה אחרונה מאת הנסיך., -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מכיוון שאני אשם בכתיבת כמה שרשורים בפורום הזה בנושא כבלי OBD וסביבתם הקרובה, אני מקבל מדי כמה שבועות / חודשים ה.פ. מאנשים שהנושא מעניין אותם וגם טרחו והשקיעו מזמנם לחפש בארכיוני הפורום (שהוא הדבר הנכון לעשות). בדרך כלל מבקשים עזרה בבניית / השגת כבל כזה. זה המקום לציין שאני שמח לקבל כל ה.פ. ומעבר לזה אני משתדל לעזור לכל מי שפונה במה שאני יכול. אבל לשם היעילות ועל מנת לחסוך את הזמן שדרוש לי כל פעם לכתיבת הדברים, אני מפרסם פה את "מצב האומה" בנושא כבלי OBD כפי שהוא ידוע לי כרגע. האמת היא שהמצב די טוב, ובוודאי טוב בהרבה ממה שהיה כשכתבתי את אותם דברים בנוגע לבניית הכבל שלי. לא שזה אומר שאפשר להשיג היום כבלים כאלה בהום סנטר או באוטו דיפו, אבל בהחלט צריך להתאמץ הרבה פחות ממה שא…
הודעה אחרונה מאת עתיד, -
-
- 1 תגובות
- 887 צפיות
לאחרונה נודע לי על בעיה שכיחה בגיר של דגם זה. לפי מה שהבנתי המחשב גיר מתקלקל והחלפתו יקרה מאוד. יתכן שמדובר רק על פס ייצור של שנה מסוימת? איך ניתן לבדוק ולהבחין בתקלה (במידה ואני מעוניין ברכב כזה)? מישהו יכול לשפוך אור בנושא...? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת YavinR, -
אני בדיוק מתלבט אם להחליף את נוזל הקירור(ב 205) ממים רגילים ומעופשים לפרסון ירוק(שקניתי כבר). אבל קראתי כאן בארכיון מספר הודעות של אנשים ,שכתבו שאם נוצרה חלודה וקורוזיה אז הפרסטון ינקה אותם ויצור חורים , לכן במידה ונוצרו קורוזיה וחלודה(סביר להניח שזה מה שקורה אצלי) יש לתת לרדיאטור למות או למשהו אחר (אטם ראש ...)לקרות ואז לטפל. מישהו נתקל במקרים דומים? חשוב לציין שהרכב אצלי חצי שנה עשה 20000 K ועוד לא מילאתי לו טיפה של מים(כי לא היה צריך(טפו טפו טפו)) אז מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת מרק10, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אהלן, יש למישהו לינק לאתר כול שהוא שמראה את תהליך החלפת נוזל הבלמים? איזה כלים דרושים למשימה? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת SkyLiner, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, אני מתכוון להתחיל לטפל ברכב החדש במוסך מורשה בלבד הרכב פגו 206 .cc עברתי כבר בכמה מוסכים מורשים כגון: הדקל= הרצליה פיתוח ב.ב= יד אליהו איך הם בכלל והאם יש מוסכים לפגו שאתם ממליצים בתחום השירות והמחיר וכו?(באיזור המרכז) בברכה,
הודעה אחרונה מאת dkny2, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
כמה שאלות : איך אני יודע איפה למצוא אותו הוא מתחבר לדוושה ולאן עוד איך אני מזזה אותו איפה הוא ממוקם? אני רוצה לבדוק אם הוא נקרע או השתחרר בבקשה תעזרו
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
האם יש קשר בין זה שהווקום של הגיר לא מחובר לזה שהמשאבת שמן של הגיר לא עושה סירקולציה של השמן גיר לרדיאטור וחזרה(הגיר עובד) תודה רבה מראש לכל מי שיכול לעזור בעיניין!!!!!!!!!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
שבוע טוב אנשים יש לי אונו 93 1100 והייתי רוצה להחליף לה בבית מסרק הגה + תפוחים האמת שכבר קניתי את החלקים ו.... מתלבט כדאי להחליף לבד או שלא ? ? ? עוד שאלה קטנה האוטו התחיל לקרטע לי אין לי מושג למה אז עשיתי טיפול 10000 למה לא היה לי מושג מתי עשו ( שמנים + פלאגים + ברקסים וכו...) את הטיפול עשיתי אתמול לבד בבית ללא בעיות הניע מצויין ופתאום היום כשהנעתי בבוקר יצא עשן לבן האוטו קרטע ואז אחרי כמה פעמים זה הסתדר ולא בדקתי שוב מאז מה נראה לכם ? דרך אגב אין מים בשמן \ שמן במים והכול תקין רק קצת מוזר :?
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום. לבן אחי יש אופל אסטרה 1600 אקו-טק 1998 . הילד חזר מבילוי בים נכנס לרכב הניע את הרכב ושם לב ששתי נורות אזהרה נידלקו. האחת נורה של מצב שלג ,והשניה נורה של תקלת מנוע, (הצהובה) הבחור התחיל לינסוע ואז שם לב שהמנוע מיתחממם והמאוררים לא ניכנסים לפעולה. כמו כן יש שריקה חרשית מהגיר. הרכב ניגרר אלי ועדיין לא יצע לי לבדוק את מהוט התקלה. על כול פנים אם מישהוא יש לו שמץ של מושג על מהות התקלה אשמח לקבל אינפורמציה. """ אני מבקש רק מחברה המתמצעים בתחום""". בברכה בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 17 תגובות
- 3 אלף צפיות
היי. אני לוקח על עצמי פרויקט של צביעת הקאליפרים בטיגרה. בוהו. אז קראתי וייעצו לי על הצבע של OMP שעמיד לחום, ואני מחפש לקנות את הצבע הזה. איפה בחיפה והקריות והסביבה (תנסו כמה שיותר בסביבת חיפה) אני יכול לקנות את הצבע? והאם אתם ממליצים על צבע אחר שאולי יהיה יותר זמין אבל ייתן תוצאות דומות. תודה רבה על העזרה. יונתן
הודעה אחרונה מאת מקלארן F1, -
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
יש לי מנוע שתי פעימות והיום ניסיתי לכוון את הסיכה כדי להוציא הספק מקסימלי. סגרתי ואז פתאום יצא לי חלק מהבורג החוצה וחלק נשאר בפנים(נשבר הבורג) אני ממש לא יודע איך להוציא את החלק שנשאר בפנים וגם אז מאיפה אפשר להשיג בורג שיתאים לי ?
הודעה אחרונה מאת צביקה., -
- 2 תגובות
- 834 צפיות
יש לי בעיה של מנוע רועד בסל"ד סרק ופעולה לא עגולה שגורמת בעצם לרעידות ומהאגזוז יוצא כאילו פלוצים חלשים (שריפת תערובת לא נכונה?) הסל"ד סרק יציב למהדרין (צרפתיה). האוטו עמד תקופה והמצבר החליט לעשות בעיות והנעתי עם כבלים. מיד הורגש שוני בפעולת המנוע, הסל"ד עלה טיפה בבוקר ל 1100 סל"ד בערך (מה שלא קורה כמעט) כי המנוע כמובן היה קר. המנוע עבד כמעט עגול לגמרי ורק כשהוא ירד ל 900 סל"ד סרק אחרי החימום אז חזרו הרעידות. כשחזרתי בדיוק בכניסה לחניה הטורים ירדו בסרק לאיזור 700 סל"ד (צריך להיות 900) והמנוע עבד עגול כמו מנוע חדש מהחברה וגם הוא כמעט ולא נשמע עובד (חשבתי לרגע שנכבה)! אצל פרילינג קיבלתי חוות דעת שאומרת שיש בעיה ב2 חיישנים, למדה וחיישן קרנק. מדובר ב10…
הודעה אחרונה מאת אור .ס., -
- 2 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב טוב לכולם, נדלקה לי המנורת כריות אויר ברכב (כמו שרשום בכותרת - שברולט אוואו 1400 שנת 2004). רציתי לדעת אם יש למישהו הצעות לבדיקה / קרה לו דבר כזה, לפני שאני הולך למוסך. בדקתי את הפיוז והוא תקין, לפני ההערות של "אל תתעסק עם זה" אני אקדים תרופה למכה - אין לי כוונה להתעסק בזה יותר מדי ולפרק דברים (לא הייתי רוצה להפעיל את הכריות). אני רק רוצה לדעת אם יש דברים פשוטים כמו עוד פיוז או משהו בסגנון. תודה מראש. יוחאי
הודעה אחרונה מאת beresford, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם איפה נמצאת ומה שם החנות של הפרסי שמוכר חלקי חילוף בזול ?
הודעה אחרונה מאת amitt, -
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, יש לי כמה שריטות/קילופים על החישוקים הקדמיים שלי שכנראה נבעו מחניות לקויות של אמא שלי...בכל מקרה החישוק כסוף ואיפה שיש פגיעה יש אזורים מושחרים כאלה, יש דרך לסדר את זה שזה יראה כמו חדש (מבלי לקנות חישוק חדש..)?
הודעה אחרונה מאת Tom_22, -
- 0 תגובות
- 857 צפיות
אהלן,בימים האחרונים יש בעיה ברנו שלי,כאשר הרכב מגיע ל4000 סל"ד בדיוק הוא מתנהג כאילו יש ניתוק הצתה (הרכב קרבוטור),ז"א הסל"ד נבלם ולא ממשיך לטפס מעל ל4000 בדיוק. החשד שלי כבלי הצתה ו/או פלאגים,אם זה באמת כבלי הצתה ופלאגים למה זה קורה רק ב4000 סל"ד? ד"א ניסיתי עם ובלי טורבו וזה אותו הדבר,אז אין קשר לטורבו. אני אשמח לשמוע עוד דעות. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת itzik901, -
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכם, יש לי בעיה בקליאו שלי... (שנת 95, אם זה משנה למישהו) בכל מקרה.. כל פעם אחרי שיורד גשם, המים ככל הנראה חודרים לתוך הגג ואז כל פעם שאני לוחץ על הברקס, הם עפים קדימה ונוזלים עלי דרך המנורות שמעל הנהג. ניסיתי לראות מאיפה המים נוזלים, אבל אני לא מצליח למצוא שום חור בגג. ליתר בטחון שמתי סיליקון שחור מסביב לאנטנה ולגומיות בצדדי הגג. יש לכם אולי רעיון מאיפה המים מגיעים? ובנוסף, אתם אולי יודעים איזה סוג של מוסך מטפל בזה? (אולי פחח? או מישהו שמטפל באנטנות?) עוד דבר שמעניין אותי זה האם מעבר ללהציק לי זה גם יכול לעשות לי בעיות אחרות לאוטו, וכמה יעלה לתקן את זה בתודה מראש, ארז.
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
האוטו מאזדה 626 שנת 2001 האוטו עבר טיפול 60 אלף לפני חודש וחצי 1.5K עברו מאז הטיפול נעשה במוסך מורשה של המשפחה ככה שאין פחד מקומבינות או דברים כאלה הבקשה שלי היא שתגידו לי דברים חשובים שצריך לבדוק לפני נסיעה ארוכה(נתניה-אילת) תודה מראש
הודעה אחרונה מאת TT, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
יש לי מגאן קופה 1.6 שנת 98 ידני הבעיה שלי היא כך... קודם כול בתחילת נסיעה הרכב מקפץ מקרטע לי בצורה מוגזמת ויש מן דפיקות חזקות מכות מכיוון המנוע אולי משהו משוחרר... חשבתי תושבות מנוע, במוסך בדקו יצא נקי. בשביל למנוע זאת אני נותן טיפה גז בהתחלת נסיעה, ופה מתחילה הבעיה השניה, הרכב מתחיל יפה אך כשאני מחליף ל 2 יש מכה חזקה שוב מכיוון המנוע(אותה מכה) ויש לציין שזה נוצר אך ורק כשאני לוחץ על המצמד מהר. אני מנוע זאת כאשר אני משחרר את דוושת הגז ונותן לטורים לרדת טיפה ואז אני לוחץ לאט על המצמד להחלפת ההילוך ל 2, אותו הדבר לגבי החלפת הילוך מ 2 ל 3 . ומשום מה הדבר לא חוזר על עצמו כשאני מחליף מ 3 ל 4 וגם לא מ 4 ל 5 . אני לא יודע עם זה קשור אבל בדרך כלל הטורים יציבים אבל קר…
הודעה אחרונה מאת zvi.doc, -
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
נוזלי בלמים - מדריך נבוכים: http://www.classiccar.co.il/articles/article.asp?A_ID=387 ליאור. (פורסם במקור בפורום אספנות וגם כאן בשביל אלו שלא מבקרים שם.... לכן אם יש תגובות/הערות, אנא, שם...בכדי למנוע כפילות )
הודעה אחרונה מאת K&N, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
עשיתי חיפושים בפורום אבל יש חי כמה שאלות שלא מצאתי עליהם תשובות: היום קניתי את כל החומרים יצא לא ממש יקר השאלה אין לא בהום סנטר ולא בACE בונדו האם יש חומר דומה שאני אוכל להשתמש בוא בצורה דומה? הפוליאסטר קניתי אותו אבל החומר המקשה כמה צריך לשים וגם חלק מהחומר טיפה נשפך לי על היד האם זה נורא ומה צריך לעשות? כמה זמן צריך לתת לפוליאסטר להתיייבש לאחר סיום העבודה איתו ? תודה !
הודעה אחרונה מאת blind29, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בזמן האחרון שאני שומע מעין "ציקצוקים" מתחתית הרכב לאחר בדיקה התגלה כי מדובר באגזוז. יש איזהשהוא חלק העשוי מגומי כשיח,נמצא במרכז הרכב. כנראה שהגומי השחור הזה עיבד את התכונות שלו והתחיל להיות קצת רופף וכתוצעה מזה יש הרעשים הנ"ל. כנראה שהסעפת חופשיה מידי. השאלה איך נקרא חלק הגומי הזה?האם ניתן להשיג אותו בחנויות חלפים?
הודעה אחרונה מאת rgunv, -
-
מי מחובר 82 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 570 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yogev_b17
- benny62
- DubelBoom
- menir1
- u_mimi
- teyal
- לירון .ה.
- גור אדם
- yuvk
- yd b-4
- קורן בן אשר
- נהג מירוצים ותיק
- לב טוב
- SlowRide
- hans
- slavai
- tamir3000
- 98civic
- mikk
- Shmulik_Miata
- ch28566
- nelo62
- aviaviavi
- guccii800
- ishayk
- סולל הדרך
- moord
- TomerP
- Itzik-b
- vladclar
- Gosser1860
- Matan1515
- Night Driver
- WideFocus
- איציק נ.
- AmitGo
- טיראן
- Nemesis
- Boltik
- Potato
- itamar_by
- ברונקו
- rottomer
- Roycohen1979
- Ooga
- uniti2233
- discoTD5
- avargel
- יבגניפ
- Dudo
- rolling_stony
- DJI
- WE988244
- חולגי
- sperial
- stx
- מיץ פטל
- אופק 160
- Igalz
- של
- URI_L
- chrono
- om2
- TZR84
- רפי לין
- Ben1111
- שחר 1
- Renaultrap
- f31
- פינדר
- BoazB11
- zvigolden
- srool
- shakedi
- רועי84
- Avi132
- yoav911gt2
- mikyl
- Tzurnoa
- Shay Shd Dave
- יובל .מ.
- Ragnar