רכבי אספנות
הכניסה למכוניות מגיל 30 ומעלה בלבד! פורום אספנות מרכז המלצות לבלי מקצוע, פרסום וסיקור מפגשים, פרוייקטים, ותמונות של מכוניות נדירות כמו ש"כבר לא עושים היום".
27,352 נושאים בפורום הזה
-
- 1 תגובות
- 855 צפיות
נפגשים בחניון אם הדרך ביום שישי 2-11 בשעה 15:30 נתראה בשישי!
הודעה אחרונה מאת VW130071, -
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 670 צפיות
מחפש לקנות מד טמפ דיגיטאלי כדי לקבל אימות ואינדיקציה למה שמראה מד הטמפ של הרכב
הודעה אחרונה מאת lulisa, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=zBjlSJf4274 דרך יוטיוב ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
הודעה אחרונה מאת HL4X4, -
תתרשמו מה גודל הנזק שקטיושה מסוגלת לעשות ובמיוחד כשהיא נופלת לתוך בניין סגור, התמונות המוצגות כאן הן ממחסן של סטף ורטהיימר שבו נמצאות מכוניות אספנות לפני ואחרי שיפוץ (לא מהמוזיאון!!!).
הודעה אחרונה מאת 57mmStroke, -
- 1 תגובות
- 664 צפיות
יגיעו אנשים עם חלקים לרנו 12 חוץ מבני ל לשוקעתיק?
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 25 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
ערב טוב. סוגייה שמטרידה / מעניינת אותי זה זמן רב וחשבתי שזה המקום הכי מתאים לשאול לברר וגם להבין (אולי) למה ואיך. במיוחד בפורום הזה, פורום אספנות, ניתן לראות ולהתרשם מהרבה פרוייקטים, שיפוצים, פרוייקטים מקיפים של הפשטת הרכב למכלוליו עד רמת הבורג. יש אפילו פרוייקטים (אני לפחות קורא לזה פרוייקטים) של רכישת והבאת רכבים מחו"ל שלא לדבר על הפרוצדורות במכס והעבודה על הרכב אח"כ. תמיד חשבתי, שזו חתונה קתולית, לפחות במה שקשור לרכבי האספנות, אבל נוכחתי שלא, ושלפעמים (וזה קורה, כך שמתי לב) רכבים שעברו פרוייקטים (מהם מורכבים, יקרים ומסובכים מאוד) - נמכרים לעיתים ועוברים לידיים אחרות. אשמח לדעת ולהבין, איך קורה כזה דבר ? (טוב, אני מניח שיש גם אילוצים כלכליים, פרוייקטים אחרים, הא…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- 0 תגובות
- 857 צפיות
כתבה שהתפרסמה היום בYNET : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4299439,00.html מתברר שהן ממש לא זולות ונעות סביב 100 אלף דולר/יורו במצב נסיעה. הנה לדוגמא זו : http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page/149468/1975-zil-114/
הודעה אחרונה מאת ravivhaik, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בבקשה: http://www.yad2.co.il/Cars/hotPicDetails.php?CatID=1&SubCatID=1&CarID=2c87ae17d6845ddbdb84198cd5f2c876005&Code=806f6abced1c9bd3aa23f232736a91d2
הודעה אחרונה מאת 2pac, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני מחפש מסגר לסיוע בהקמת סככה לרולס רויס אינגליזית מפונקה, כמובן בתשלום. יש לי חומרים, רתכת וכל הציוד שצריך - נדרש בעל מלאכה שיודע לרתך ולהקים סככה. נא לפנות בהודעה פרטית. בברכה, בני ל.
הודעה אחרונה מאת בני ל, -
-
- 4 תגובות
- 688 צפיות
תופע מוזרה שני צילינדר לא עובדים
הודעה אחרונה מאת ofer camaro, -
שוק עתיק בשישי הקרוב 1 2
מאת ozio- 19 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם! חשבתי שאולי כדאי שמי שמגיע לשוק העתיק ומתכוון למכור חלקים שונים יוכל לכתוב זאת כאן, כדי שאנשים יידעו... מקווה שזה מתאים! בכל אופן אני מתכוון להגיע עם ג'נטים מגנזיום 13 אינץ' קלאסיים, פנסים לסוברואים שונים ופיג'ואים עתיקים, ועוד ארגז מלא בחלקים לצרפתיות ישנות (חלק מהחלקים חדשים באריזה ומעולם לא נפתחו!). אשמח אם תגיבו...
הודעה אחרונה מאת ezl280, -
Buick Apollo (וונדי) 1 2
מאת מרכוס- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
וונדי נסיכתי, מגיע לך עקבים ספורטיביות!
הודעה אחרונה מאת מרכוס, -
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
איפה ניתן להשיג את הקפיץ הזה ?? קפיץ פשוט אבל אין לי כיוון איפה ניתן להשיג תודה מראש לעוזרים אגב זה קפיץ של הקלאצ 054-6780310 אלירן
הודעה אחרונה מאת אלירן שוורץ, -
פתח דבר-בשנים האחרונות,נחשפתי לא מעט לתוכניות TV בנושא שיפורים ועיצובים לרכב ודו גלגלי,וצברתי לא מעט שעות כורסא .התוצאה של פירוק,שיפוץ,והרכבה של רכב היתה מדהימה בעיני.הסדנאות המעוצבות,המכונות משוכללות,וכלי העבודה,מדהים,,,.הכוונה היא בעיקר לרכב בהתאמה אישית.לקחת גרוטאה משנת 1932 ולבנות הוטרוד.או רכב משנים מאוחרות יותר,אספנות או מודרני,ולבנות את הרכב כך שרק הקליפה במקרה הטוב,דומה למקור,וכל השאר לפי דימיונו,או כשרונו של המעצב(צ'יפ פוס,וכו')בא לידי ביטוי בתוצאה הסופית.ועם הצפייה בתוכניות השיפוץ,בא הרצון לנסות לגעת בקצה יכולתם של הסדנאות.וללא תנאים מתאימים,כמו בסדנאות,אך עם רצון רב,עבר טכני בתחום הרכב שנים רבות,כגון מכונאות,חשיפה של שעות מול פחחים,וצבעים,החלטתי שהגיע הזמן גם ל…
הודעה אחרונה מאת Tatra, -
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
כתבה של רועי צוקרמן בידיעות אחרונות, בכדי להביא גאולה לעולם אני מביאה בשמו: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4297973,00.html מי שולף ארנק? - רן
הודעה אחרונה מאת Luffield, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 918 צפיות
מערכת האיתות מד חום מנוע ושעון הדלק אינם עובדים הנתיך בתא המנוע תקין, לפני מספר ימים הנ"ל הפסיקו לעבוד, בדקתי את הנתיך בתא המנוע ונמצא תקין, לאחר שלושה ימים שהרכב לא נסע הנעתי והכל עבד רגיל, שהפעלתי את האיתות שאלה לאחר כדקה נשמע צליל כאילו נתיך נשרף [בדקתי שוב את הנתיך בתא המנוע והיה תקין]. האם קיים נתיך נוסף פרט לנתיך שבתא המנוע [אולי נתיך אוטומטי] או ממסר כלשהו? אשמח לעצתכם תודה שמעון
הודעה אחרונה מאת N.Y, -
- 32 תגובות
- 6.7 אלף צפיות
חברים שלום קצרה היריעה מלתאר את המתרחש ביריד החלפים המתקיים בווטרמה (ליד מנהיים) - גרמניה חגיגה לעיניים, חלפים לאופנועים ולמכוניות, מכוניות קלאסיות למכירה במצב פנטאסטי ועוד הרבה. אבל מה שרציתי לספר זה על שני מוזיאונים בנושאי תחבורה שבהם מוצגים מכוניות, קטרים, כלי שייט, מטוסים ומה לא. המוזיאונים הם מאד קרובים למנהיים : האחד נקרא Sinshien ליד עיירה בשם זה דר'- מז' למנהיים במרחק של כ- 55 ק"מ מהעיר. השני נקרא Speyer ליד עיירה בשם זה דר'-מע' למנהיים במרחק של כ- 35 ק"מ מהעיר. מוזיאונים מדהימים כשכל הפריטים משוחזרים לרמת תצוגה הגבוהה ביותר וכל המוצגים נמצאים בסביבה הטבעית להם בתקופתם. ממולץ בחום לבקר בהם, צריך כוח ברגליים, נחישות והתמדה לעבור ולהציץ בכל המוצ…
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
- 2 תגובות
- 710 צפיות
חבר שלח תמונות. להנאתכם
הודעה אחרונה מאת oldcar, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שבוע טוב, אני כל הזמן רואה את הידע שלך ונהנה לקרוא ולדעת לגבי הרכבים השונים. אשמח אם תפרט את הידע שלך לגבי BMW E30 ו E36 בדגש על מנועי M40 318 רשמתי זאת לא בהודעה פרטית כי אשמח שעוד אנשים ישכילו, בעיקר מפורום BMW השכן תודה
הודעה אחרונה מאת E-man, -
-
- 1 תגובות
- 656 צפיות
http://www.youtube.com/watch?v=LhhDVf4ZvE4&feature=related
הודעה אחרונה מאת Simply Nuts, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
אודה לכל עזרה \ המלצה לסוכן ביטוח לרכב אספנות תודה מראש בנדר
הודעה אחרונה מאת ILAN2CV, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הסיפור הוא כזה, כבר הרבה הרבה זמן אני חושק ברכב אמריקאי 2 דלתות. לצורך העיניין זה ביואיק GN לפני חצי שנה קניתי את הרכב הראשון שלי רכב יפני לא חדיש במיוחד, אימפרזה שנת 96, נוסע, ועושה את העבודה, מספק את הסחורה. כמה חודשים אחרי זה חבר קנה ביואיק לסייבר. אחרי הסיבוב ברכב הזה הבנתי מה אני באמת צריך, וזה רכב אמריקאי. מה האפשרויות העומדות בפניי בארצינו בסדר גודל של ביואיק GN/ריגל? הבנתי שביואיק גראנד נאשיונל זה דבר נדיר מאוד בארץ. או שאולי לא חיפשתי טוב, כנ'ל גם לגבי ריגל. כמובן בעל 2 דלתות,הנעה אחורית. התקציב המשוער יעמוד על 20K לרכב, וכל חודש יופרשו כ 3 אלף לצורך שיפוץ/שיפור הרכב.
הודעה אחרונה מאת Big_White, -
- 1 תגובות
- 792 צפיות
מרצדס CE מנוע 2000 קרוב ל 300000 ק"מ במצב נסיעה סביר - עוד לא אספנות. ברצוני לקנות ולהחזיק עד הפיכתה לאספנות. מה מחיר ראויי ??
הודעה אחרונה מאת orenuchx, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
רק בגלל שכמעט ולא רואים אותם, ועד שיגיעו לגיל אספנות רוב הסיכויים שלא יהיו איתנו, אני מעלה בחיוך מסויים את תמונות הסופר סלון.
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- 2 תגובות
- 744 צפיות
שלום לכולם האם מוצר זה יכול לשמש אותי בכיוון 4 קרבורטירים כאשר לא ניתן לכוון אותם ע'י שעון וואקום? יש סיכוי להשיג דבר כזה בארץ?
הודעה אחרונה מאת דורוןא, -
restaurering av 1978 Husqvarna 390 (בתרגום משוודית - פרויקט שיפוץ הוסקוורנה 390 1978) 1 2 3 4 6
מאת lior_baruch- 3 עוקבים
- 82 תגובות
- 24 אלף צפיות
Hej (היי בשוודית... ) אני מעלה כאן תהליך שיפוץ שרץ כבר זמן מה ולבקשת מספר חברים שראו אותו בפייסבוק או שמעו עליו, אני מעלה אותו גם כאן. אז........ שיפוץ ובנייה של הוסקוורנה 390CR שנת 1978. רוב החלקים נמצאים אך רובם ככולם דורשים חידוש ושיפוץ, מה שהופך את הפרויקט למעניין עוד יותר למי שלא מכיר... מדובר באופנוע שוודי, מהתקופה שהוסקוורנה היה בבעלות ובייצור שוודי בלבד (כיום חלק מקבוצת BMW), ייצרו בזמנו (וגם כיום) אופנועי מוטוקרוס ואנדורו וגם מכסחות דשא, ציוד למטבחים ועוד כל מיני דברים שעושים שוודים... ספציפית מדובר באופנוע שתי פעימות בנפח 390 סמ"ק, גיר אוטומטי (!!), גבוה, גס, מרושע, עם זיפים וגריז על הגריפים. בעוד התמונות של "לפני" נראות נו…
הודעה אחרונה מאת yuvaltoth, -
בדיקת גזים
מאת כרמל טוכמן-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, האם רכב משנת ייצור 1971 חייב בבדיקת גזים בטסט? תודה,
הודעה אחרונה מאת כרמל טוכמן, -
-
מועדון החמש ישתתף בערב לזכרו של גידי אשכנזי ז"ל ולמען הקהילה בחסות עיריית נתניה-28.10
מאת מועדון החמש-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
ערב לזכרו של גידי אשכנזי ז"ל ולמען הקהילה בחסות עיריית נתניה והיכל התרבות בעיר ובשיתוף מועדון החמש ההכנסות קודש לעמותת רחשי לב- לילדים חולי סרטן ביום א' 28.10 , במלאת שנה לפטירתו של גידי אשכנזי ז"ל יתקיים בנתניה ערב לזכרו . גידי ז"ל היה צייר ומאייר, וכחבר מועדון החמש תרם רבות למועדון ולקהילה. להלן לוחות הזמנים של הערב: 16:00-21:00 : תצוגה של כ-30 רכבי אספנות של חברי מועדון החמש ברחבת היכל התרבות נתניה. על הרכבים תהיה שמירה של פקחי העירייה. 17:30-19:00: בהיכל התרבות נתניה ההצגה 'דוד חיים'. השחקן הנו חבר של גידי שתורם את ההצגה והכנסותיה לעמותת רחשי לב. מחיר כרטיס- 35 ש"ח בקופות ההיכל או ביום האירו…
הודעה אחרונה מאת נחום קדמיאל, -
-
- 6 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
חברי מועדון החמש מוזמנים להשתתף באירוע העשור של מועדון אלפא רומאו ישראל האירוע יתקיים במוצ"ש 27.10.2012, באולם אירועים URBAN , רח' המלאכה 11 א.ת.פולג, נתניה . בתוכנית: הגרלות רבות, בר עשיר, מוזיקה איטלקית חיה, תצוגת רכבים ועוד. פרטים מלאים ישלחו בהמשך. לפרטים ולהרשמה יש לפנות אל זלמן שניידר - מזכיר המועדון במייל [email protected] . בברכה, סמדר- מועדון החמש.
הודעה אחרונה מאת IAROC, -
- 1 תגובות
- 845 צפיות
פעמים רבות רושמים כאן נושאים שונים, חשובים יותר או חשובים פחות, מבלי לדעת "יותר מידי" על קנקנו של הרכב. מכאן סברתי כי יהא זה נכון לפתוח שרשור שבו כל המעוניין ירשום תקציר (5 עד 6 משפטים) אודות חברה מסוימת. המטרה: העשרת ההשכלה וההבנה. לצורך כך אני אתחיל ואתם מוזמנים להמשיך... סובארו > חטיבה לייצור כלי תחבורה השייכת ל"פוג'י תעשיות כבדות בע״מ". פירוש המילה סובארו ביפנית הוא איחוד, וכן היא מתארת את צביר הכוכבים פליאדות (בעברית: "כימה"), ומכאן הסמל הידוע. הדגם הראשון של החברה החל להימכר בשנת 58' ונקרא "360" ע"ש נפחו. רכב נדיר, עם מנוע אחורי, שממנו נשארו אחדים בארץ. בשנת 1966 הציגה סובארו את הדגם "1000" שהיה ביפן למכונית הראשונה בייצור המוני שהציעה הנעה קדמ…
הודעה אחרונה מאת YHS,
-
מי מחובר 52 משתמשים רשומים, 13 אנונימיים, 255 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- Paprika-Metuka
- Shay Shd Dave
- DareDevil
- nglancer
- EliC25
- Be roo
- Style
- asix
- ג. שלג
- Aviady001
- axSupreme
- פיזיקאי שימושי
- Yoyo770
- דובצע
- Step
- TheArcane
- danbr
- Avia
- quizlette85117701
- srool
- רוברטמלכין
- Eli vahaba
- zvit
- Mech Morphix
- nisimdbd
- om2
- meir_gi
- ניקו פ.
- Tal7
- פריג'י
- סידן
- hs10480
- mottis
- עדי-אל
- הרקוליטו
- flytomars
- שביט
- גולדן191
- Rongaflugen
- Spongebob
- amital4
- unreliablebazooka
- mcshmupi
- david3692
- Or05230
- SurfHigh
- פאר האורה
- wee~man acuna
- barak5915
- מיץ פטל
- סולל הדרך
- נעם101
