Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Buick Apollo (וונדי)


מרכוס
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4984 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפי הכינוי שלך הייתי בטוח שאתה מה - זה מסודר..:lol:

בכל מקרה מקווה שתסתדר בקטע הזה ואם לא תמיד תוכל לקפוץ לצד השני :sissies:

 

צחוק בצד, הרכב נראה מדהים, תתחדש וסע בדרכים טובות ובטוחות.

 

חחחח לפי הכינוי שלך אני חושב שהשם הפרטי שלך זה נאור ושם המשפחה מתחיל ב"נ"

 

לעבור צד? אני אוהב ציצי אחי סורי

 

צחוק בצד, תודה רבה ושבוע טוב!

הוא היא והם יוצרים את האני

פורסם
תודה רבה :)

 

הגדלתי המידה מ 195 70 14

ל 205 75 15

 

ניסיתי לאשר את המידה דרך UMI ללא הצלחה, אין להם מידע על האפולו.

 

אישה? הלוואי!

 

מלאו לי 24, לא שזה לא גיל לאישה אך מה לעשות לא זכיתי עדיין בעונג הזה :evil:

 

 

הצמיג גדול מדי. ראשית המידה הבסיסית גדולה יותר ב כ- 5% ובנוסף גובה הצמיג גבוהה ב עוד 7% לערך .

כשאתה מסובב את ההגה, הצמיג לא מגרד את הכנף?

שלמה דן גדרון

פורסם
הצמיג גדול מדי. ראשית המידה הבסיסית גדולה יותר ב כ- 5% ובנוסף גובה הצמיג גבוהה ב עוד 7% לערך .

כשאתה מסובב את ההגה, הצמיג לא מגרד את הכנף?

 

תודה על חישוב האחוזים.

 

הצמיג אכן היה נוגע בכנף כשהרכב היה עמוס, שמתי לב שהיה חסר בורג בכנף, הבאתי כיפוף עם פלאייר - עכשיו זה בסדר

הוא היא והם יוצרים את האני

×
×
  • תוכן חדש...