Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7467 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

היום חבר התקין לי את הרדיו דיסק החדש (פיוניר 7700 )

 

שומעים פשוט מדהים ,רק הבעיה היא שיש רעשי רקע (טססססססס) .

 

אני בטוח במאה אחוז שזה מהחוטים שבאים מהמצבר ,כול החוטים שמחוברים באוטו הם חוטים שלא מתאימים למערכת בכלל .

 

אפשר לקבל המצלה על קיט התקנה למגבר?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

כמה אתה מוכן להשקיע?? יש כל מני קיטים,הנה כך לדוגמא אחד:SK48CAPBlister.jpg

המחיר שלו בארץ יכול לעבור את ה 1000 ש"ח.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם
ערב טוב.

 

היום חבר התקין לי את הרדיו דיסק החדש (פיוניר 7700 )

 

שומעים פשוט מדהים ,רק הבעיה היא שיש רעשי רקע (טססססססס) .

 

אני בטוח במאה אחוז שזה מהחוטים שבאים מהמצבר ,כול החוטים שמחוברים באוטו הם חוטים שלא מתאימים למערכת בכלל .

 

אפשר לקבל המצלה על קיט התקנה למגבר?

איך אתה קובע חד משמעית שאותם רעשי רקע-מקורם בחיווט מהמצבר להגברה[להזכירך מדובר על חיווט של מתח ולא סיגנל!]

 

נוסף על כך לפיוניר יש את ה"מחלה " של הרעשי רקע ביציאות מהHU .

באיזה חיווט סיגנל אתה משתמש ?

איזה רכב זה?

האם העברת מתח עם סיגנל באותו הצד?

האם מישהו מנוסה כיוון גיין אצלייך במגבר?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

הבעיה של הרעש של הטססססססס זה עוד היה קיים מהרדיו דיסק הקודם .

 

המתח לא הועבר עם הכבל RCA עם זה מה שאתה שואל .

 

מה שכן כול החוטים באוטו הם ברמה של שוק שממש לא מתאימים לרמה של המערכת .

 

אני מוכן להשקיע 400 שקל בקיט.

 

אולי עדיף לי לקנות רק חוטי מתח? כי הרעשים נראה לי באים מהחוטים של המצבר ,מדובר בחוטים ממש אבל ממש זולים.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

 

אולי עדיף לי לקנות רק חוטי מתח? כי הרעשים נראה לי באים מהחוטים של המצבר ,מדובר בחוטים ממש אבל ממש זולים. :loco::screwy::drinking:

עיצה שלי תפסיק לאכול סרטים.

הרעשים האילו לא באו ,לא באים ולא יבואו בחיים מהחיווט מתח מהמצבר שלך !!!

אין צורך לקנות קיט של 400 שח .האמן לי שבכך אתה לא תפתור את הבעיה שלך .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לא צריך להשקיע מאות ואלפי שקלים בחיווט במערכת בסיסית.

לא צריך RCA עם בידוד משולש, לא צריך כבלי רמקולים עבים ולא צריך כבל 0 גייג' מהמצבר.

גש לאוטודיפו, קנה ערכת התקנה 8 גייג' סטנדרטית ב 100 ש"ח וסגור עניין.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גש לאוטודיפו, קנה ערכת התקנה 8 גייג' סטנדרטית ב 100 ש"ח וסגור עניין.

 

איתמר.

12345...

P9232534.JPG

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
לא צריך להשקיע מאות ואלפי שקלים בחיווט במערכת בסיסית.

לא צריך RCA עם בידוד משולש, לא צריך כבלי רמקולים עבים ולא צריך כבל 0 גייג' מהמצבר.

גש לאוטודיפו, קנה ערכת התקנה 8 גייג' סטנדרטית ב 100 ש"ח וסגור עניין.

 

איתמר.

אולי אז הרעשים באים מהחוטים של הרמקולים ? החוטים שיוצאים מהמגבר לקומפוננט זה חוטים של שקל למטר ,העובי שלהם זה בערך כמו עובי של נמלה.

 

אני לא צריך קיט התקנה עם חוטים RCA כי יש לי מספיק כבר אני צריך לקנות למערכת חוטי מתח נורמלים וחוטים נורמלים לרמקולים

 

וד.א

 

איך מורידים סרטים לפיוניר 7700?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
אולי אז הרעשים באים מהחוטים של הרמקולים ?[לא הרעשים לא באים מהחוטים הללו גם אם הם בעובי של "רגל נמלה"] החוטים שיוצאים מהמגבר לקומפוננט זה חוטים של שקל למטר [אז מה..],העובי שלהם זה בערך כמו עובי של נמלה[הדבר היחידי שזה יכול לגרוע זה ליצור"צוואר בקבוק" ולהגביל את ההספק המקסימלי מהיציאות במגבר ועד לדרייברים ולא יותר]
די לאכול סרטים...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תשמע אני רק מנסה להעלות נקודות שיכולות להיות אולי פתרון לבעיה אז אולי במקום לקטול כול מה שאני אומר בוא ננסה לחשוב ביחד מה צריך לעשות בשביל לגרום לרעש המטריד הזה להפסק.

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

תעביר חיווט של 8G אם לא יפסיקו לך הבעיות פשוט תאריק את היציאות של ההגברה..

זה בעיה מוכרת בפיוניר..

אתה לא חייב לבזבז על ערכת התקנה 400 ש"ח בשביל זה..

תתחיל מהפשוט אם לא יעזור תעבור הלאה

פורסם

מה-זה?

259 ש"ח על ערכת התקנה פשוטה של אקספלושיין? איפה קנית את זה? בהרצליה פיתוח?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
תעביר חיווט של 8G אם לא יפסיקו לך הבעיות פשוט תאריק את היציאות של ההגברה..

זה בעיה מוכרת בפיוניר..

אתה לא חייב לבזבז על ערכת התקנה 400 ש"ח בשביל זה..

תתחיל מהפשוט אם לא יעזור תעבור הלאה

מה זה ערכת חיווט 8G ?

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם

8 ג'ייג זה עובי החיווט והערכה זה חבילה שכוללת בתוכה מספר כבלים של העברת מתח פיוזים וכו, בשביל להתקין הגברה.

יש כל מיני

0G

2G

4G

וכן הלאה וכל כבל מתאים למתחים שונים.

×
×
  • תוכן חדש...