Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מסלול קארטינג חדש בחיפה!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עברתי בקניון חיפה אתמול בערב וראיתי את המסלול...

 

נראה משהו ממש יפה, הרבה פיתולים אין כמעט ישורות לצבור מהירות.

 

הבעיה היחידה זה שהמסלול הוקם בחניון משמע יש עמודים, יחסית הרבה עמודי בטון

אז אמרנם הם בשוליים, אבל הם הרבה פחות נעימים מאשר כמה צמיגים כשניתקעים בהם...

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

:mm_yeah: מזל טוב וכן יירבו :!:

מזכיר לי מעט את המסלול ז"ל בחדרה.

נתראה אחרי ההשקה :?::wink:

אולי אני אצליח להעלות את חברתי על קארט... או שלא. :roll:

:lol:

MCS 2008

פורסם

חדשה נוספת מעולם הקארטינג/מרוצים הישראלי-

 

טימו הירבי, מייסד קארטינג נתניה, עזב את המסלול הנתנייתי לטובת פרוייקט קצת יותר גדול בתחום המירוצים. בנתיים הוא ישמש כאחראי על הצד המקצועי בעמותת הקארטינג הישראלית, שמחזיקה כיום בכלים הדו-מנועיים מ'ספורט קארטינג נתניה' (המגרש שהיה בנתניה צפון ונסגר לפני מספר שנים), הכלים, בעלי 11 כ"ס משני מנועים יכולים להגיע ל-120-130 קמ"ש והנהיגה בהם דורשת התרגלות בשל המשקל הרב על הציר האחורי (מי אמר 911?).

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

עכשיו לא יהיה כאב ראש לנסוע לנתניה...

נראה לי אני אבוא לשם לפחות פעם בשבוע.

סוף סוף קארטינג בצפון.

 

והכי מצחיק רק אתמול דיברתי עם תומר על כך שמי שירים קארטינג בחיפה הולך לעשות עסק מעולה. 8)

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
הכלים, בעלי 11 כ"ס משני מנועים יכולים להגיע ל-120-130 קמ"ש והנהיגה בהם דורשת התרגלות בשל המשקל הרב על הציר האחורי (מי אמר 911?).

 

:drinking::screwy:

 

ללא מילים .

פורסם

יש :!:

סוף סוף נראה קצת ספורט מוטורי קרוב לביית.

איזה כיף.

איך לא חשבו על זה קודם? קארט ומגרש חניה של קניון

אולי יעשו גם בגרנד קניון?

פורסם
גם בנתניה יש עמודי בטון, אז מה?

 

קשקשן.

 

קשקשן תגיד לחברים שלך, לא לי.

 

"אז מה ?"

שאלה פשוטה, במה היית מעדיף להיכנס : עמוד בטון או ערמת צמיגים ?

משום מה נראה לי שתענה ערמת צמיגים... אז פעם הבאה אל תקפוץ ישר...

שששששששששירוקו אדומה

פורסם

לפני שתפגע בבטון תפגע בצמיגים.

לא מאמין שהם יתנו לך להמרח על סט עמודים. (מה אמא שלך תגיד על זה?! ) :D

תמיד יהיו מקדמי הגנה בדברים מהסוג הזה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לגבי הדו-מנועיים של העמותה, שלשום באימונים לפני המרוץ, טימו עלה על דו-מנועי וישב יפה מאוד על קארט 2 פעימות ואף בפניות הצליח לסגור עליו.

הדו-הזה פשוט אכזרי. :twisted: טימו אף הצליח לבצע דונטס איתו :shock:

×
×
  • תוכן חדש...