Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בפשטות, כי גודל התמונה שמקסימלי האפשרי (רזולוציה מקסימלית) הוא יותר גדול..

 

אור.

לא מבין אבל זה עים 7.1 והשני עי5.

נכון אז מה יות טוב?

פורסם

אתה גם קורא את השאלה , או מגיב אוטומטית ?

 

ל-S2 יש 5 מגה פיקסל ,לעומת 7.1 של ה-620.

 

אבל ,וזה אבל גדול - לS2 יש יתרון עצום - הזכוכית.

 

למעשה היא אחת ממצלמות ה-P&S הטובות שיש. עם זום אופטי כפול 12 , ועדשה עדיפה באופן כללי.

 

כמו כן יש לה מייצב (STABILIZER) , שנותן תוצאות נפלאות בזום גבוה.

 

אמנם במחיר שלה כבר הייתי קונה D-SLR (ניקון D50, מספיק לי) - אבל אם הקו הוא P&S , מצלמה מעולה.

פורסם
אתה גם קורא את השאלה , או מגיב אוטומטית ?

 

ל-S2 יש 5 מגה פיקסל ,לעומת 7.1 של ה-620.

 

אבל ,וזה אבל גדול - לS2 יש יתרון עצום - הזכוכית.

 

למעשה היא אחת ממצלמות ה-P&S הטובות שיש. עם זום אופטי כפול 12 , ועדשה עדיפה באופן כללי.

 

כמו כן יש לה מייצב (STABILIZER) , שנותן תוצאות נפלאות בזום גבוה.

 

אמנם במחיר שלה כבר הייתי קונה D-SLR (ניקון D50, מספיק לי) - אבל אם הקו הוא P&S , מצלמה מעולה.

טוב תודה אז מה לקנות?

א בs2 תמונות יותר יפות?

פורסם

לא נוכל לענות על השאלה מלי לדעת את הדרישות ואת השימוש הצפוי במצלמה.

אם אתה שואל, כנראה שאינך מתעסק בתחום. לשימושים 'קלים' תוכל להסתפק אף בפחות מהנ"ל הכוללות אופציות כיוון ידניות שייתכן ולעולם לא תשתמש בהן, כמות פיקסלים שיכבידו על הזיכרון ותו לא וכו'.

dirty old man

need love too

פורסם
לא נוכל לענות על השאלה מלי לדעת את הדרישות ואת השימוש הצפוי במצלמה.

אם אתה שואל, כנראה שאינך מתעסק בתחום. לשימושים 'קלים' תוכל להסתפק אף בפחות מהנ"ל הכוללות אופציות כיוון ידניות שייתכן ולעולם לא תשתמש בהן, כמות פיקסלים שיכבידו על הזיכרון ותו לא וכו'.

נכון צודק יש לי את הדגם Canon ,a80 אני רוצה משוה יותר מיתקדם (מקצועיי)
פורסם
נכון צודק יש לי את הדגם Canon ,a80 אני רוצה משוה יותר מיתקדם (מקצועיי)

לפי התשובות שלך , ה S2 ממש ממש לא בשבילך , אני ממליץ על ה CANON A610 או 620 (תלוי בתקציב שלך) , ה 620 קצת יותר איכותית, אבל ה 610 מספיקה בהחלט.

פורסם
לפי התשובות שלך , ה S2 ממש ממש לא בשבילך , אני ממליץ על ה CANON A610 או 620 (תלוי בתקציב שלך) , ה 620 קצת יותר איכותית, אבל ה 610 מספיקה בהחלט.
למה????
פורסם

כי אתה לא מבין את המושגים הבסיסיים בצילום.

 

ואני מבטיח לך שאתה לא מנצל גם את היכולות של ה-A80.

 

תשקיע בקורס ,או לפחות שב ותלמד לבד (נתתי אתר שיש בו הרבה חומר תיאורטי. חפש בפורום זה).

 

כרגע אתה סתם עומד לזרוק כסף - וזה לא נאמר כדי להעליב.

פורסם
כי אתה לא מבין את המושגים הבסיסיים בצילום.

 

ואני מבטיח לך שאתה לא מנצל גם את היכולות של ה-A80.

 

תשקיע בקורס ,או לפחות שב ותלמד לבד (נתתי אתר שיש בו הרבה חומר תיאורטי. חפש בפורום זה).

 

כרגע אתה סתם עומד לזרוק כסף - וזה לא נאמר כדי להעליב.

למחוקקקקקק

 

תןדה

×
×
  • תוכן חדש...