Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האמת שאין לי מושג בקרבורטורים..

אבל לחבר שלי הייתה את אותה בעיה בטרקטורון שלו והחלפת גומייה מסויימת בקרבורטור פתרה את בעיה.

מאחר שגומיות לא עולות הרבה ויש לך ידיים בלי עין הרע תבדוק את האפשרות..

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הלוואי וזה היה כזה פשוט.

בקרבורטור הזה אין גומיות יש רק אטם אחד שהוא בין הכוסית לגוף.

קרבורטור מוזר משהו...

אין מצב שהחלק החשמלי הוא לא צוק?

פשוט נגמרו לי הרעיונות

 

תודה בכל מקרה

פורסם
אני יודע איך מנקים אגזוז אבל הבעיה לא פה פירקתי אותו הוא נקי ונשמע טוב.

משום שיש סל"ד גבוה כאשר הטוסטוס על הרגלית אז נראה לך שהבעיה תהיה פלאג?

גבי אתה אומר שהבוכנה היא צוק מנסיון או כי אתה חושב שהוא צוק?

אם כן זה נהדר כי זה שולל את הקשר שלו לבעיה.

הטוסטוס מניע מעולה כשהוא קר.

אצלי הבוכנה נשלטת ע"י כבל הגז ולא ע"י וואקום כמו בקרבורטורים היותר גדולים ומפותחים!

בנוסף אני שולל אגזוז מאותה סיבה שאני שולל פלאג!

המפצל דלק הוא בעצם כניסה ממיכל הדלק לתוך מסנן שכונתי בצורת רשת ומשם המשך לחיבור הראשי של הדלק בקרבורטור ( כניסה דרך מחט המצוף ) וישנה עוד יציאה שמתחברת בצינור דק לוואקום בקדמת הקרבורטור ( באזור החיבור לסעפת ) הדלק מגיע ע"י כוח הכבידה לקרבורטור ואין צורך לשאוב עם וואקום הוא גם פועל טוב כאשר הוא מחובר ישירות.

אני חושב שהוואקום שיוצא ממפצל הדלק הוא דווקא לפתיחת מעבר לדלק נוסף, זה גם נראה ככה בפירוק האביזר.

רואים כי הוואקום מושך דיסקית עם התנגדות קפיצית ( לא דיפאגרמה ) ופותח עוד את המעבר החופשי אך אני לא זוכר אם גם לצינור הואאקום או רק לצינור הראשי אבל אני מאמין שלשניהם.

 

אגב בנושא הניקוי אגזוז כן צריך להקיש עליו כשהוא חם אך צריך לעשות זאת בנקישות קלות עם אביזר בעל שטח פנים גדול המפזר את הכוח על פני השטח למניעת שקעים.

אחרי זה אפשר להיות יותר אלימים ונקודתיים.

המחט והדיזה נקיים ונוקו היחד עם כל הקרבורטור.

אני מאמין שלא שם הבעיה אלה באביזר האמור לשמש מן משאבת האצה בדרך זו או אחרת.

הבורג כמו שאמרת אך אבדוק זאת שנית.

 

תודה רבה רבה על העזרה!!!!!!

לגבי בבוכנה אני אומר זאת מנסיון של כבעל אופנועים וקטנועים שנים לא מעטות עשיתי הרבה שיפוצי קרבורטור ,זוהי דיזה חשמלית מנוע קר לדעתי אתה בכלל לא חותר לכיוון הנכון אתה אומר שהמנוע נחנק (נהיה מוצף) אז מה עוד יכול להיות בקרבורטור חוץ מהדיזות שבדקת ואמרת שהם בסדר ?

הם המנוע לפעמים תופס טורים גבוהים בסרק לא גבוהים אלא משתנים?

ומתי פעם אחרונה החלפת מחט או עשית ניקוי קרבורטור?

פורסם

אמרת משהו קרוב....

לפעמים יש לו שיגעונות של העלאת הטורים בסרק ואז אני נותן גז וזה משתחרר.

לא הוחלפה מחט הניקוי האחרון היה ביום שישי בבוקר כמו שכבר ציינתי.

המנוע יותר נכון לא מקבל דלק מאשר מוצף פשוט יותר מידי אויר!

ככה זה נשמע ומרגיש.

פורסם
אמרת משהו קרוב....

לפעמים יש לו שיגעונות של העלאת הטורים בסרק ואז אני נותן גז וזה משתחרר.

לא הוחלפה מחט הניקוי האחרון היה ביום שישי בבוקר כמו שכבר ציינתי.

המנוע יותר נכון לא מקבל דלק מאשר מוצף פשוט יותר מידי אויר!

ככה זה נשמע ומרגיש.

תנסה להחליף מחט וקפיץ מחזיר של המחט אם אני לא טועה מחט עולה בסביבות ה 50 שקל והקפיץ עוד כמה שקלים בודדים אז שווה לנסות גם אצלי הייתה אותה בעיה וכך היא נפתרה.

 

תראה שאין יניקת אוויר מיותרת מאיזור של היניקה שבין סוף הקרבורטור לסעפת (שבאמצע נמצא השרוול הגומי שמחבר את הסעפת אם הקרבורטור ) לעיתים הוא נסדק או מתיבש וגורם לחדירת אוויר מיותרת.

 

האם יש אצלך צינורית למעלה בקרבורטור שמחוברת לאטמוספרה ( כולמר לבחוץ לאוויר) לא מחוברת לכלום?

 

איך כיונת את בורג התערובת כמה סיבובים אם אפשר לדעת?

כי יש לי נתונים מדוייקים אם אתה צריך ותעשה בדיקה אם הכול נכון?

פורסם

הבורג היא בערך 2 מהסוף.

יש אצלי פתח שמגיע ישירות לאטמוספירה מהכוסית ללא שום צינור.

טוב אין מנוס מלפתוח עוד פעם.

אשמח לקבל נתונים מדוייקים אפילו איזה קישור רק לתמונה של קרבורטור תקין אז נוכל לראות בבירור אם משהו לא במקומו.

עכשיו ראיתי שה - של הקויל רופף אך אני לא מאמין שזאת הבעיה וכנראה שזה היה שם תמיד לכן עדיין זה נשמע כמו קרבורטור.

 

תודה רבה.

פורסם

ברוך השם נפתרה הבעיה!

את כל הניסויים והכיוונים ביצעתי ללא פילטר אויר.

למה לא?

כי הייתי בטוח שהמכסה של הפילטר ריק ממסנן והוא סתם שם, זה היה נראה ככה כי שמסתכלים פנימה לא רואים כלום.

היום לקחתי אותו וראיתי שיש פילטר והוא בעצם שחור ממש ספוג שחור ולכן לא ראיתי אותו כשהוצאתי אותו ( בחושך ).

אם כבר אז אז כבר....פירקתי את כל הקרבורטור וניקיתי בשנית והרכבתי את המסנן.

חיזקתי את המינוס של הקויל וניקיתי את המגעים של המודול.

בJOG הכניסה לפילטר צרה מאוד ולכן הפילטר משפיע מאוד מאוד על כניסת האויר למנוע.

כמו מקודם 1 ושולשת רבעי סיבוב של הבורג.

והכל חזר על מקומו בשלום והקטנוע סוחב נ-ה-ד-ר פשוט מעולה.

 

כמו האבחנה הראשונית שלי הבעיה היא חוסר דלק במצערת פתוחה!

 

 

תודה רבה לכל מי שעזר!

חג חנוכה שמח!

פורסם
ברוך השם נפתרה הבעיה!

את כל הניסויים והכיוונים ביצעתי ללא פילטר אויר.

למה לא?

כי הייתי בטוח שהמכסה של הפילטר ריק ממסנן והוא סתם שם, זה היה נראה ככה כי שמסתכלים פנימה לא רואים כלום.

היום לקחתי אותו וראיתי שיש פילטר והוא בעצם שחור ממש ספוג שחור ולכן לא ראיתי אותו כשהוצאתי אותו ( בחושך ).

אם כבר אז אז כבר....פירקתי את כל הקרבורטור וניקיתי בשנית והרכבתי את המסנן.

חיזקתי את המינוס של הקויל וניקיתי את המגעים של המודול.

בJOG הכניסה לפילטר צרה מאוד ולכן הפילטר משפיע מאוד מאוד על כניסת האויר למנוע.

כמו מקודם 1 ושולשת רבעי סיבוב של הבורג.

והכל חזר על מקומו בשלום והקטנוע סוחב נ-ה-ד-ר פשוט מעולה.

 

כמו האבחנה הראשונית שלי הבעיה היא חוסר דלק במצערת פתוחה!

 

 

תודה רבה לכל מי שעזר!

חג חנוכה שמח!

אני שמח מאוד שהבעיה נפתרה אך דבר חשוב נוסף כול חוט במערכת ה CDI ?(הצתה) ובמיוחד שני חוטי הכוהל כאשר הם רופפים הם בקלות יכולים לשרוף את יחידת ה CDI אז רצוי להשים לב שהכל מחוזק ובמקום.

 

עד עכשיו אני לא מבין למה ישר ניגשת לקרבורטור ולא התחלת בהתחלת המערכת מהפילטר?

 

לגבי סיבובי הבורג של התערובת אני יבדוק ואחזור עם תשובה?

 

לפחות החלפת פילטר אוויר?

פורסם

לא, לא החלפתי הוא ממש חדש גם הברגים שלו חדשים מאוד אז כנראה החליפו אותו וגם את הברגים לא מזמן.

דווקא בהתחלה הורדתי אותו וניסיתי והגעתי למסקנה שחייבים ניקוי קרבורטור.

לאחר מכן נסיסיתי בלעדיו כי

אני רגיל ברכב שניתן לבדוק גם בלי מסנן והשינויים קטנים. אמנם במקרה הזה זה משמעותי ( עקב הפילטר וכניסת האויר הצרה של התיבה שלו ).

התערובת נראת ומרגישה בסדר אני יחליף פלאג בימים הקרובים ועליו נראה האם התערובת עשירה מידי.

בכל מקרה אשמח למידע לגבי הכיוון הנכון של היצרן.

קישור נחמד מאד תודה לך.

 

יש לי עוד שאלה

היום באמצע נסיעה לאחר האטה וסיבוב ראיתי טיפות על הכביש ומיד עצרתי.

מסתבר שצינור שמן התנתק ושמן התחיל לזרום החוצה.

מכיוון שהקצב היה די איטי בגלל הצמיגות של השמן חזרתי הביתה והחזרתי אותו למקומו עם באנג והכל מהודק.

אבל........

ראיתי שהצינור נכנס לפתח בבית הארכובה?

מה פשר הדבר?

שימון ישיר למיסבים?

עוד "ביטוח" ששמן יגיע למנוע לא דרך הקרב'?

פורסם
לא, לא החלפתי הוא ממש חדש גם הברגים שלו חדשים מאוד אז כנראה החליפו אותו וגם את הברגים לא מזמן.

דווקא בהתחלה הורדתי אותו וניסיתי והגעתי למסקנה שחייבים ניקוי קרבורטור.

לאחר מכן נסיסיתי בלעדיו כי

אני רגיל ברכב שניתן לבדוק גם בלי מסנן והשינויים קטנים. אמנם במקרה הזה זה משמעותי ( עקב הפילטר וכניסת האויר הצרה של התיבה שלו ).

התערובת נראת ומרגישה בסדר אני יחליף פלאג בימים הקרובים ועליו נראה האם התערובת עשירה מידי.

בכל מקרה אשמח למידע לגבי הכיוון הנכון של היצרן.

קישור נחמד מאד תודה לך.

 

יש לי עוד שאלה

היום באמצע נסיעה לאחר האטה וסיבוב ראיתי טיפות על הכביש ומיד עצרתי.

מסתבר שצינור שמן התנתק ושמן התחיל לזרום החוצה.

מכיוון שהקצב היה די איטי בגלל הצמיגות של השמן חזרתי הביתה והחזרתי אותו למקומו עם באנג והכל מהודק.

אבל........

ראיתי שהצינור נכנס לפתח בבית הארכובה?

מה פשר הדבר?

שימון ישיר למיסבים?

עוד "ביטוח" ששמן יגיע למנוע לא דרך הקרב'?

המידה של בורג כיוון התערובת היא 2 סיבובים (כלומר כאשר הבורג סגור לפתוח 2 סיבובים)

רצוי שתחליף פלאג כי המרווח שם הוא קטן 8 מ"מ והמרווח הזה נסתם מהר כאשר התערובת עשירה והוא עושה הרבה בעיות במיוחד בהענה כאשר המנוע קר.

ולגבי הנזילה תנסה לראות במדויק מהיכן להיכן מתחבר הצינור ?

פורסם

הצינור מתחבר לבית הארכובה כבר אמרתי את זה....

אני יחליף פלאג מחר...הקוד שהבאת לי מקודם מדוייק?

תודה רבה על העזרה!

פורסם

חפשתי את הפלאג המתאים לזה שהוצאתי מה שהוצאתי היה BR6HSA הייתי במוסך של אופנועים וטרקטורונים והוא אומר ש"כבר לא מייצרים".......ב-ס-ד-ר.

הייתי גם בכמה חנויות חלפים ולאף אחד אין כזה או משהו דומה לזה.

האנשים פה בדרום לא מפותחים או שמה?


×
×
  • תוכן חדש...