Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7486 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מערכת פיוניר 7600 + מגבר 4 ערוצים JBL + סאבוופר רוקפורד + קומפוננט מגנאט

 

בקיצקץ, המערכת דיי חדשה והיום יצא לי להגביר אותה כמעט עד הסוף עד שזה הגיע למצב שבווליום גבוה הרבה פחות (40 מתוך 62) הרמקולים השמאליים נעלמים ולא שומעים אותם... לאחר איזה חצי דקה או דקה זה חוזר ואח"כ שוב נעלם...

יש לציין שהרמקולים מחוברים למגבר וגם הסאבוופר מחובר למגבר

 

האם יש בעיה במגבר, במערכת או ברמקולים לדעתכם?

תודה מראש מהההללללבבבב, עידן

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

נשמע כאילו והעמסת על המגבר יותר מידי - והוא פשוט נכנס לפרוטקשיין

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

היה לי בעיה דומה עם מגבר ה JBL

תנסה להוריד קצת את הגיין בערוץ של הרמקולים ולבדוק

או לחלופין תכוון את הגיין לכל הערוצים במגבר

תחבר את ה RCA של הרמקולים בלבד תוריד את הגיין עד הסוף - תעלה ווליום ברדיו דיסק ל 3\4 ותעלה את הגיין עד שיישמע עיוות ואז תוריד קצת

אחרי זה תעשה את אותה פעולה עם הערוץ של הסב

זה אמור לפתור את הבעיה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

בכלל - נראה כאילו ולא כוונת נכון את המערכת מראש

 

אתה מתחיל כשכל הגיינים - גם במערכת גם במגברים מכוונים לחצי המטרה שלך היא להגיע לגיין כמעט מקסימלי במערכת לעומת גיין מינימלי במגבר - ככל שהאות שנכנס למגבר יותר חזקה - ככה המגבר יגביר יותר בקלות, יצרוך פחות זרם, יתחמם יותר לאט וגם לא יעוות ולא יהרוס את הרמקולים שלך...

 

אתה צריך להגיע למצב כזה שהגיין המקסימלי במערכת חסום ע"י המגבר שלא יעוות - ברגע שאתה פותח את הגיין במגבר יותר מידי אתה מאפשר למערכת שלך להתעלל בו!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אתם לא מכירים אותי ולכן אין לכם מושג כמה אני מודה לכם, אתם ממש אנשים טובים, אני אנסה את זה ואודיע לכם מה נסגר

תודה רבה מהההההההההההההההההההללללללללללללללללללבבבבבבבבבבבבבבבבבבבב

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

איך הצלחת לשרוף אותם אחי?

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

איך הצלחתי לשרוף אותם? כנראה בגלל שהגברתי יותר מידי (למרות שהייתי רחוק מהמקסימום) כמובן שגם המתקין שכיוון לי את המגבר שגה...

 

אפשר לתקן טוויטרים שנשרפו?!

אמונה, מזל ויכולת = כח החיים!

פורסם

תגיע למפגש. ונראה איך הוא כיוון לך את המערכת. כיעם הוא כיוון לך בצורה שיכולה לגרום לטוויטרים להשרף.

זה בעיה שלו.

ואז תחזור למתקין שלך.

שיסדר לך את הבעיה, ואת הטוויטרים גם. (פיצוי מלא . או חצי חצי.) תסתדרו.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

נשמע באמת שהמתקין שלך כיוון לך את המערכת לא כמו שצריך,

אצלי באוטו המתקין כיוון לי את המערכת ככה שאני יכול להגיע למקסימום של הפנל (לא שאני יכול לשמוע בכאלה ווליומים) ועדיין אין עיוותים בסאונד והוא נשמע נקי.

ברגע שאתה מרים ווליום והגיינים במגבר גבוהיים מדי ככה שנוצרים רעשים זאת אומרת שעברת כנראה את הגבול הפיזי או הכימיקלי של הרמקול ואתה מעתה והלאה מתעלל בו כפי שנאמר.

 

אם המתקין כיוון לך את המערכת ואתה לא נגעת בכיוונים הייתי הולך אליו לדרוש פיצוי על האלמנטים שנשרפו בעקבות הכיוון הלקוי אם זה 50 50 כמו שנאמר פה או פיצוי מלא על החלק(אני הייתי מתעקש על זה בכלאופן.)

 

שבת שלום,

אבי.

פורסם

אני באותה דעה כמו כולם המתקין שלך לא יודע לכוון מערכת לי יש גם מערכת שלמה של רוקפורד שאני מגביר מהפאנל עד הסוף אני שומע ברור המגברים גם לא על עוצמה גבוהה אחרי חצי שנה שהיתה לי את המערכת הקומפוננט עשו לי רעש הלכתי למתקין שלי הוא החליף לי אותם לסרווין וגא ועוד דגם שעולה יותר ממה שהיה לי בחינם לך למתקין שלך תגיד לו שיחליף לך את הרמקולים ושזה על אחריותו כי הוא כיוון את המערכת

פורסם

לתקן את הטויטר לא יהיה משתלם, עדיף לקנות חדש עם אחריות. ואחרי שתקנה חדש אני מציע שתילך למתקין רציני שיתקין לך את הכל מההתחלה אם אתה מחפש אחד כזה רק תגיד איזור ונמליץ לך על מתקין טוב

פורסם

עזוב, תקנה טוויטרים חדשים

 

וכמו שהמתקין הזה נשמע לי, הוא מהסוג שישלוף עליך סכין אם תבקש כלשהו פיצוי

 

תחליף מתקין!!! הפעם תלך למישהו מקצועי ומוכר ותנסה את ההבדל.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

יתכן שהמתקין שהתקין לך את המערכת לא מיקצועי, אבל ישר לבוא וליתקוף אותו זה לא נכון. המגבר ניכנס למצב של הגנה רק כאשר הוא כבר מעוות את הקול שהוא מוציא בצורה רצחנית. הכיוון של הגיין במגבר בהתאם ל - HU הוא כיוון גס בילבד ואינו מדוייק, מכיוון שיש הבדל בעוצמה שכל דיסק מוקלט, וכמו כן יש הבדל בעוצמה בין תחנת רדיו אחת לשנייה, כך שכיוון הגיין במגבר הוא כיוון גס בילבד. כאשר מגבירים עוצמה צריך להקשיב מתי המערכת מתחילה לעוות ושם לעצור, ולא להמשיך להישתולל. האוזן שלנו היא הכיוון הטוב ביותר למערכת.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

×
×
  • תוכן חדש...