Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי פאנל של פיוניר 3 יציאות למגברים

הוא מחובר למגבר של אלפיין mrv-f504 שאליו מתחברים קומפננט של רוקפורד 75 אר אמס

וסאב של רוקפורד פאנצ' 200 אר אמ אס

האחורים שלי הם קנווד 240 וואט מחוברים למגבר פשוט של רד בוקס

החיווט של הרמקולים האחורים הוא די פשוט קיט התקנה של ה100 שקל שאר הר סי אי הם הרבה יותר טובים! הקבל מתח הוא 8 גייג'.

השינוים שחשבתי עליהם:

קבל 4 גייג' +מפצל +אר סי איי חדש לרמקולים האחורים

העברת הקומפננט הקדמי של הרוקפורד למגש האחורי ולהחליפו בסט אחר או להביא 6*9 חדשים אכותים

יש לי כמה אפשרויות: לקומפננט

דוטק,אנפנטי רפרנס,פוקאל וי1

אני מעדיף להעביר את הקומפננט של רוקפורד אחורה ולשים את אחד הסטים שהצעתי קדימה

השינוי במגברים הוא להחליף את המגבר של הרד בוקס במונו של ליטניג אודיו

וכך האלפין יגביר את 2 זוגות קומ' והמונו את הסאב

מה אתם חושבים על השינוים

אשמח לקבל עצות לקומפננטים אחרים או מונו אחר

אך העצות שלכם צריכות להיות בטווח מחירים של מה שהצעתי !

תודה רבה שמוליק!

פורסם

אם תמצא את המגבר הבא Ghoenix GoldR2.0 , לדעתי הוא יעשה עבודה יותר טובה מהבולט.

 

לגבי הקומפוננט שוב כתמיד, אני אישית הכי אוהב את הסאונד של הדוטק מכל המוזכרים , אבל ישנם שיגידו

שהפוקל יותר טוב וישנם שיגידו אחרת, כל אחד וטעמו, תנסה מקום שתוכל לשמוע את הסטים ולבחור את הסט שאתה

הכי אוהב את הסאונד שלו.

×
×
  • תוכן חדש...