Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הבדלים בין הגולף GTI לפולו GTI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי פולו GTI כבר יותר משנה, הרכב מצויין לא מצריך הוצאות מוגזמות ובאמת משרת אותי נאמנה, עם זאת חשבתי להחיליף לגולף GTI (יותר חזק, איכות אולי יותר גבוהה,) עם זאת אני חושש שהגולף תצריך עלויות אחזקה גבוהות יותר , הפולו לוגמת 1/12.5 בנסיעה משולבת, אז אם יש למשהו גולף GTGI ןמוכן לומר מה צריכת הדלק שלה, האם היא הרבה יותר חזקה? ופרטים נוספים שכדאי שאדע לפני שאחליט סופית למכור את רכבי, תודה עמיחי

נ.ב

אם משהו מוכר גולף GTI שיצור קשר

פורסם

גולף gti ופולו gti שני עולמות שונים .

אחד מוגדש עם מנוע 2000 ואחד לא מוגדש עם מנוע 1600 אם אני לא טועה .

אני לא מוצא שום קשר חוץ מהשלוש אותיות האלה .

גולף תדרוש הרבה הרבה יותר השקעה כספית אם מבחינת טיפולים ומבחינת דלק שלא נדבר על ביטוחים וכאלה ופולו זה אוטו הרבה יותר רחמן מהבחינה הזאת .

וזאת רק ההתחלה .

ים long time no

פורסם

כמו שנאמר פה

הGTI היא בעלת מנוע 1800 מוגדש - 150 סוסים בגדישה נמוכה

 

תיסע רגוע רגוע רגוע היא תעשה 1 ל 11 - 12

 

תיסע אגרסיבי (בלי צ'יפ) 1 ל 8

 

עם צ'יפ 1 ל 6-7

 

ביטוח - 6200 מקיף לנהג חדש כולל חובה

 

טיפולים - אני מטפל אצל בן דוד שלי עם חלפים מקוריים , ככה שהעלות שלי היא לא כמו בצ'מפיון שהם שוחטים אותך.

 

אם יש לך כמה אלפים בצד.. לך על זה, לא תתאכזב!

עולם אחר מהפולו.

Greddy Type S - טעם החיים 8)

פורסם

תשאיר את הפולו gti (השילדה של הפולו gti היא אותה שלדה של גולף mk2 אתה בטח כבר יודע את זה ), אתה פשוט תתאכזב מהגולף, ההתנהגות שלה מאכזבת

 

ועוד משהו אולי הגולף 150 כ"ס אבל על משקל עצמי הרבה יותר גבוה

הפולו קלה בהרבה , ועם יחס הספק/משקל דומה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם
תשאיר את הפולו gti (השילדה של הפולו gti היא אותה שלדה של גולף mk2 אתה בטח כבר יודע את זה ), אתה פשוט תתאכזב מהגולף, ההתנהגות שלה מאכזבת

 

ועוד משהו אולי הגולף 150 כ"ס אבל על משקל עצמי הרבה יותר גבוה

הפולו קלה בהרבה , ועם יחס הספק/משקל דומה

בובלה על מה אתה מדבר?

חלאס עם הסטיגמות של השילדה הגרועה ובלה בלה בלה

 

יש לך גולף GTI? הייתה לך גולף GTI?

 

אתה משווה פולו GTI לגולף GTI?

 

ועכשיו ברצינות, איפה למען השדים והרוחות אתה רוצה לנצל בארצינו הקטנטנה את ה"שילדה"

 

בחייאת , אם אנשים היו קונים רכבים על פי ההמלצות האלה, המצב במדינה היה נראה כל כך רע

כי כל שני שלישי רביעי וחמישי היית רואה מכוניות מרוחות בכל פינה

למה? כי יש להם אחלה שילדה והסיבובים איתם פשוט תענוג.

 

בכל מקרה, בבעלותי GTI שנתון 01 ולפניה הייתה לי GTI שנתון 00

 

כרגע אני עם ג'אנטים 18 וצמיגים 235 על 40

ההתנהגות שונה לגמרי, האוטו יושב בצורה נפלאה על הכביש! בקרוב אני מקווה להנמיך את האוטו

אבל לא כמו חאפר, אלא קפיצים ובולמים חדשים, ואז האוטו בכלל יתנהג אחרת לגמרי.

 

אז חלאס, צאו מהסטיגמות של כתבי רכב, צאו מהסרט עם השילדה

כי אתם גם לא תנצלו 30 אחוז מהרכב הזה בסיבובים!

 

אגב הGTI קופצת ל 190 + - כח סוס, בעזרת צ'יפ קטנטן (העלאת גדישה +דלק)

השינוי מורגש , האוטו משתנה לגמרי בהילוכים שלישי ומעלה (לאחר בדיקות עם GTI סטנדרט)

 

בוא נגיד שרכבת משא יכולה להיות בינינו :-P

 

הגולף תיתן, ותיתן הרבה!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...