Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

*לידיעה כללית - תאורה זו אינה תיקנית.

ומכוערת רצח.

 

דיי כבר עם נורות "יענו קסנון" שמסנוורות מאוד ולדים שלא רואים (חוץ מבעלי הרכבים).

הלדים האלו באמת שווים להסתכן בדוח ?

 

סתם כד"א (אני בטוח שזה לא ממש מעניין אותך) את האיתות הזה לא רואים למרחק כמו שרואים את האיתות הצהוב\לבן\אדום.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

שים לב על מה אני מדבר.

לדים בתאורת חניה פשוט לא רואה שהתאורת הדרך דולקת, יפה יפה, אבל לא רואים את זה = מיותר.

מנורות כחול "יענו קסנון" מסנוורות ולרוב גם לא מאפשרות ראיה כמו שצריך אלא מעוותות דברים, מניסיון.

לדים כחול לאיתותים, מכוער ולא רואים למרחק כמו הצבעים שציינתי.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

תנוחו כולכם !!

 

לא חיפשתי אור קסנון מדומה. תפסיקו עם ההתלהמות המיותרת . תקראו את תוכן ההודעה .

כל מה שאני מנסה לעשות זה להחליף נורה של 5W שנותנת אור צהבהב, בנורה יותר בהירה בעלת אור לבן. זה הכל.

פורסם

עמית נתן לך קישורים למכירה של הלדים האלו, הוא גם ציין שזה לא חוקי.

אני אמרתי את דעתי שזה מכוער ושתאורה כחולה פחות רואים באיתותים ושאף אחד לא רואה את הלדים בתאורת חניה.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

הנורות האלה, הציפוי שלהן ירד בערך אחרי כמה שעות או אם יהיה לך מזל אחרי כמה ימים, ויהפוך למשהו ממש לא יפה.

בכל חנות חלפים מוכרים את זה.

תקנה לדים לאורות חנייה.

הבעייה כשתדליק אור גבוה בקושי יראו את הלד, תלוי בצורה של הרפלקטור.

 

והנורות עם הציפוי הכחול בעוצמה של 55-60W לא מסנוורות, הן באותה עוצמה כמו הרגילות.

רק מה מקרינות אור לבן יותר.

ולא מסנוורות בכלל.

 

הנורות שעושות את הבעיות גם למערכת החשמל וגם לנהגים בכביש, הן הנורות עם הצבעים המתחלפים, שחזקות בהרבה יותר, ומסנוורות.

פורסם

כל ההודעות פה נערכו וחלקן אף נמחקו.

לאף אחד אין פה מונופול על כללי הנימוס.

תשאירו את הניהול למנהלים/אחראים, חוסר תגובה על התגרות זה המעשה הבוגר, הנכון והרצוי ביותר מבחינתינו ולטובתכם.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...