Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7509 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

לאחתי יש סיאט אינקה 2001

לאחרונה החלה לשמוע רעשים מוזרים במהלך נסיעה(תיקתוקים)

במוסך שלה אמרו לה שציריית ימין הלכה והחליפו לה.(לא אמרה מה-אני מניח שפעמון).

(ואכן הבחנתי שהגומיה חדשה ומלוכלכת במעט גריז).

 

נסעה שבוע בסדר, ושוב חזרו הרעשים.

היום בעת שביקרתי אותה ירדתי לפשר העניין.

במהלך נסיעה נשמעו כעין תיקתוקים מדי פעם.

עשינו את מבחן ה"סיבוב הגה עד הסוף" ונסיעה שמאל+ ימין אך לא נשמעו תיקתוקים רציניים בסיבוב.

הגומיות על הפעמונים היו שלמות כך שבעיה בפעמונים החיצוניים נשללה.

כמו כן הגומיות הפנימיות היו שלמות.

הרמתי את הגלגלים הקידמיים על ג'ק(כל אחד לחוד).

סובבתי אותם וכן נשמע כעין חופש במרכז הציריות(בחלק המתחבר לגיר).

נשמעו כעין תיקתוקים גם כאשר גלגל שמאל היה מורם וגם כאשר גלגל ימין.

 

מספר שאלות:

1.האם זה בגלל שהרמתי צד אחד וזה נורמלי?

2.האם זהו מקור הרעש בנסיעה?

3.האם זו אינדיקציה לבעיה בגיר,ואם כן האם ניתן למשוך כך?

(דרך אגב במוסך החליפו לה גם שמן גיר).

 

...עוד רעיונות?

 

מצפה לתשובות ממומחי הפורום

 

לילה טוב

ניצן

×
×
  • תוכן חדש...