Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7507 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לאחר שבדקתי במספר חנויות רלוונטיות ולא הצלחתי למצוא, אשמח אם יש למישהו רעיון היכן ניתן למצוא שפריצרים מקוריים לסופר לנסר.

 

רצוי באזור המרכז (ת"א, פ"ת, רחובות והסביבה).

פורסם

אכן, זו אפשרות שראוי לקחת אותה בחשבון.

 

מצד שני, מנסיוני האחרון (שהיה גם הראשון) עם פירוקיות, מדובר בחיפוש נלאה שלא מניב תוצאות )-:

פורסם
זוג מתיזים בחברה עולה בערך 20 - 30 ש"ח.

20-30 שקל לזוג מהחברה?!

 

כששאלתי בחנות לציוד לרכב, רצו למכור לי זוג לא מקוריים (מעפנים כאלה...) ב 30-35 שקל לזוג.

פורסם

אני החלפתי לפיגו 2 קדמיים ואחורי מקוריים- כי פשוט לא היה תחליפי

אחורי 30 שקל, קדמי 30 כ"א.

אני לא מאמין שלמיצובישי יעלה יותר.

אני קניתי בפ"ת חלפים- על יד תחנה מרכזית פ"ת- באותו רחוב יש עוד שלושה חנויות מומלצות אז שווה לבדוק שם.

פורסם
אם כבר להחליף יש תחליפי טוב. ד"א למה להחליף?

הם סתומים.

 

כל מה שניסיתי לעשות לא עזר (לפחות לא ליותר משבוע).

פורסם

אני קניתי בפ"ת חלפים- על יד תחנה מרכזית פ"ת- באותו רחוב יש עוד שלושה חנויות מומלצות אז שווה לבדוק שם.

בדקתי אצל אורי גל-חלפים, אין לו.

 

איזה עוד חנויות יש באזור ת.מ פ"ת?

פורסם

כל מה שניסיתי לעשות לא עזר (לפחות לא ליותר משבוע).

כי כל מה שעשית לא עשית טוב.

יש לפרק את השפריצרים ולשים אותם בחומר מסיר אבנית או בתמיסת מלח, אחכ יש להשתמש עם סיכה ולחץ אויר כדי לנקות טוב טוב.

ולבסוף לרוקן את המים ולשים מים יעודיים כחולים או מים רתוחים שאין בה אבנית (אין צורך במים מזוקקים)

במידה ותחליף שפריצרים התופעה שוב תחזור כי יש לך כנראה מי ברז במערכת.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם
כי כל מה שעשית לא עשית טוב.

יש לפרק את השפריצרים ולשים אותם בחומר מסיר אבנית או בתמיסת מלח, אחכ יש להשתמש עם סיכה ולחץ אויר כדי לנקות טוב טוב.

ולבסוף לרוקן את המים ולשים מים יעודיים כחולים או מים רתוחים שאין בה אבנית (אין צורך במים מזוקקים)

במידה ותחליף שפריצרים התופעה שוב תחזור כי יש לך כנראה מי ברז במערכת.

תתפלא, אבל זה בדיוק מה שעשיתי.

פורסם
בדקתי אצל אורי גל-חלפים, אין לו.

 

איזה עוד חנויות יש באזור ת.מ פ"ת?

אצל פ"ת חלפים- הם נמצאים יותר לכיוון יד יצחק מעבר לכביש.

ואם לא תנסה בגומי השרון- נמצא על יד אורי גל.

פורסם

סלבו שים לב

1. פרק את השפריצרים

2. לך למכולת

3. קנה בקבוק של חומצת מלח ושקית שוקו

4. שים את השפריצרים בתוך חומצת המלח (בכלי קטן)

5. שתה את השוקו

6. אם אתה מעשן, תדליק סיגריה

7. תוציא את השפריצרים מהחומצה (בזהירות, זה עושה אחלה כוויות)

8. תנקה עם סיכה את השאריות

9. תשטוף במים

10. זה אמור לפתור את בעיותך

 

חומצת מלח היא מאוד חזקה ומפרקת אבנית בצורה פנומנלית כמעט, ואגב במיכל המים של השפריצרים רצוי למלות מים נטולי אבנית וחצי כוס של מבריק חלונות כחול כזה (במכולת של אברהם זה נמצא ליד החומצת מלח...:mm_yeah: )

זהו.

צא לעבודה.

מה שכן, כ"כ התעצבנתי עליו שהוא לא עונה אז שאלתי אותו אם הוא רוצה למצו# לי אז הוא ענה שהוא נעלב והוא לא מדבר איתי יותר, הזכיר לי את אישתי :lol:
×
×
  • תוכן חדש...