Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני מגיע לאוהלו


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בבקשה תעזרו לי זה לא מופיע במפות באינטרנט..

אני צריך להגיע לאוהלו היום בלילה (על הכינרת בחלק התחתון שלה- הדרומי)

אני יוצא מהוד השרון = גהה..

:roll:

תודה רבה

פורסם

לנסוע לכנרת אתה יודע? אם כן סע לשם, אוהלו נמצאת בערך קילומטר אחד מערבית לצומת צמח.

אם לא, אתה עולה על כביש החוף, נוסע עד מחלף קיסריה, ופנה בו ימינה, לכוון מזרח (כביש 65). סע עליו בערך 60 קילומטר (בדרך תעבור את עפולה) עד שתגיע לצומת גולני. פנה ימינה (כביש 77) וסע עד טבריה (12-13 ק"מ). בטבריה ברמזור השני, אתה פונה ימינה ומיד אחרי 20 מ' שמאלה, והכביש הזה יוציא אותך מטבריה לכוון דרום. סע בערך 10 ק"מ, ואתה באוהלו (יש שילוט). דרך צלחה, נסיעה כיפית מובטחת!

:puzzled:
פורסם
לנסוע לכנרת אתה יודע? אם כן סע לשם, אוהלו נמצאת בערך קילומטר אחד מערבית לצומת צמח.

אם לא, אתה עולה על כביש החוף, נוסע עד מחלף קיסריה, ופנה בו ימינה, לכוון מזרח (כביש 65). סע עליו בערך 60 קילומטר (בדרך תעבור את עפולה) עד שתגיע לצומת גולני. פנה ימינה (כביש 77) וסע עד טבריה (12-13 ק"מ). בטבריה ברמזור השני, אתה פונה ימינה ומיד אחרי 20 מ' שמאלה, והכביש הזה יוציא אותך מטבריה לכוון דרום. סע בערך 10 ק"מ, ואתה באוהלו (יש שילוט). דרך צלחה, נסיעה כיפית מובטחת!

:mm_nah:

 

אם כבר מחלף קיסריה (או צומת נחל חדרה ימינה אם אתה בא מכביש 4)-גן שמואל-וואדי עארה-כביש הסרגל עדיף לפנות באמצעו לכיוון עמק יזראעל/בית שאן דרך כביש התענכים, לפני בית שאן שמאלה (מזרחה) וימינה (צפונה) דרך עמק הירדן , חצי שעה נסיעה עד לצומת T (צומת צמח) ואז שמאלה ומיד בצד ימין.

 

אם דרך טבריה עדיף לנסוע עד מחלף זכרון , ישר בצומת פרדיס (או בצומת פרדיס ימינה מכביש 4)עד יקנעם, ימינה בצומת התישבי (אחרי היציאה מיקנעם) , ימינה בצומת השומרים , ושמאלה בצומת ישי עד צומת המוביל . משם , דרך בקעת נטופה וציפורי תעקוב אחרי השילוט לטבריה.

אם אתה בעניין כביש נחמד רד לפני טבריה לכיוון פוריה(זהירות , מלא סיבובים די מפתיעים , סע לאט בשביל הפעם הראשונה) , ודרך פורייה עד למטה לכנרת. שם תפנה ימינה (דרומה) , ואחרי דגניה תתחיל לחפש את אוהלו מצד ימין.

 

דרך אגב , אני מאמין שתושבי הוד השרון לא יאהבו את ההשוואה הוד השרון =גאה (GAY).

הכביש המדובר הוא גהה ,או כביש 4. בדרך יש לך שתי מצלמות , אחת 500 מ' לפני צומת בני דרור , אחרי בית סוהר השרון (תל מונד) , ואחת , שאני בספק אם עובדת (שבוע שעבר הקופסה הייתה ריקה) כ-1 ק"מ אחרי צומת בית ליד לכיוון צומת רופין) , כמו כן , בד"כ יש מארבי לייזר בוואדי עארה ובכביש הסרגל. תיזהר.

פורסם

אתה די טועה לדעתי. הכוונים שנתתי לו הם הכי ישירים. אם פונים ימינה בצומת הסרגל לכוון התענכים, זה סתם מחזיר אותך דרומה, יותר מהנסיעה דרומה בטבריה עצמה. דבר שני, למה לנסוע עד פרדיס ומשם ליקנעם ומשם לצומת המוביל, ואז שוב לחזור דרומה עד טבריה? מה שאני כן מסכים איתך זה לגבי הכביש לפוריה. גם יותר נחמד מאשר לרדת דרך טבריה, וגם יותר קצר.

בכתום, ההצעות שלך ובלבן שלי, ובתכלת כביש שאני לא מכיר מדברת עד לכנרת שנראה לי הכי ישיר שיש.

is-map-north.GIF

:puzzled:
פורסם
לנסוע לכנרת אתה יודע? אם כן סע לשם, אוהלו נמצאת בערך קילומטר אחד מערבית לצומת צמח.

אם לא, אתה עולה על כביש החוף, נוסע עד מחלף קיסריה, ופנה בו ימינה, לכוון מזרח (כביש 65). סע עליו בערך 60 קילומטר (בדרך תעבור את עפולה) עד שתגיע לצומת גולני. פנה ימינה (כביש 77) וסע עד טבריה (12-13 ק"מ). בטבריה ברמזור השני, אתה פונה ימינה ומיד אחרי 20 מ' שמאלה, והכביש הזה יוציא אותך מטבריה לכוון דרום. סע בערך 10 ק"מ, ואתה באוהלו (יש שילוט). דרך צלחה, נסיעה כיפית מובטחת!

:mm_nah:

 

אם כבר מחלף קיסריה (או צומת נחל חדרה ימינה אם אתה בא מכביש 4)-גן שמואל-וואדי עארה-כביש הסרגל עדיף לפנות באמצעו לכיוון עמק יזראעל/בית שאן דרך כביש התענכים, לפני בית שאן שמאלה (מזרחה) וימינה (צפונה) דרך עמק הירדן , חצי שעה נסיעה עד לצומת T (צומת צמח) ואז שמאלה ומיד בצד ימין.

 

אם דרך טבריה עדיף לנסוע עד מחלף זכרון , ישר בצומת פרדיס (או בצומת פרדיס ימינה מכביש 4)עד יקנעם, ימינה בצומת התישבי (אחרי היציאה מיקנעם) , ימינה בצומת השומרים , ושמאלה בצומת ישי עד צומת המוביל . משם , דרך בקעת נטופה וציפורי תעקוב אחרי השילוט לטבריה.

אם אתה בעניין כביש נחמד רד לפני טבריה לכיוון פוריה(זהירות , מלא סיבובים די מפתיעים , סע לאט בשביל הפעם הראשונה) , ודרך פורייה עד למטה לכנרת. שם תפנה ימינה (דרומה) , ואחרי דגניה תתחיל לחפש את אוהלו מצד ימין.

 

דרך אגב , אני מאמין שתושבי הוד השרון לא יאהבו את ההשוואה הוד השרון =גאה (GAY).

הכביש המדובר הוא גהה ,או כביש 4. בדרך יש לך שתי מצלמות , אחת 500 מ' לפני צומת בני דרור , אחרי בית סוהר השרון (תל מונד) , ואחת , שאני בספק אם עובדת (שבוע שעבר הקופסה הייתה ריקה) כ-1 ק"מ אחרי צומת בית ליד לכיוון צומת רופין) , כמו כן , בד"כ יש מארבי לייזר בוואדי עארה ובכביש הסרגל. תיזהר.

חח.. נכון, הייתי עייף בבוקר, באמת משהו נראה לי לא במקום שם..

תודה רבה, ותודה רבה מתן, אבל הסתדרתי..

השאלתי מפה...

:D

×
×
  • תוכן חדש...