Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7527 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לנו בעיה במכונית

המכונית אוטומטית

והיא נכבת כל 3 ימים (בממוצע)

כאשר האוטו לקראת עצירה או מתחיל נסיעה.

לפני כל כיבוי מאוטט איזה מין נורית בלוח השעונים שזה מתברר

בעיה במשבט הדלק..

לאחר שהלכנו למוסך עם בדיקה חשמלית אמרו שהמשאבה תקינה המיכל תקין

הקודנית(קוד שמנתק את הזרקת הדלק) הכל תקין והחוטים תקינים

אבל המליצו להחליף. לאחר שזה קרה שוב ושוב החלפנו את הקודנית והחוטים החשמליים והאוטו ממשיך להתכבות....

מה אפשר לעשות?:roll:

פורסם
יש לנו בעיה במכונית

המכונית אוטומטית

והיא נכבת כל 3 ימים (בממוצע)

כאשר האוטו לקראת עצירה או מתחיל נסיעה.

לפני כל כיבוי מאוטט איזה מין נורית בלוח השעונים שזה מתברר

בעיה במשבט הדלק..

לאחר שהלכנו למוסך עם בדיקה חשמלית אמרו שהמשאבה תקינה המיכל תקין

הקודנית(קוד שמנתק את הזרקת הדלק) הכל תקין והחוטים תקינים

אבל המליצו להחליף. לאחר שזה קרה שוב ושוב החלפנו את הקודנית והחוטים החשמליים והאוטו ממשיך להתכבות....

מה אפשר לעשות?:roll:

מזה נדלקת מנורה לפני הכיבוי ?? איך האוטו יודע שארתה הולך לכבות אותו ??:?

ומה קשור בדיקה חשמלית למשאבת הדלק ?? מה בדקו שמגיע חשמל אז זה אומר שהיא תקינה ?? צריך לבדוק ספיקה !!

למה המליצו להחליף קודנית ?? מה זה שייך לבעיה ?

 

בקיצור - נראה לי שאתה צריך בעל מקצוע שיאתר את הבעיה , אתה בקושי יודע להסביר מהי אז הסיכוי שתקבל פה תשובה הוא קלוש !

JDM :twisted:

פורסם

א. האוטו קופץ לפני שהוא מתכבה , נורית מהבהבת והוא נכבה לאחר כמה שניות! איך אני יודע שהוא הולך להתכבות הנה אמרתי לך...

ב. הלכנו למוסך הראשי של סוזוקי בהרצליה והם בדקו במחשב את ספיקת הדלק משאבת דלק וכו' ואמרו שהכל תקין

ג. הם המליצו להחליף קודנית ואת החוטים החשמלים כי אולי זה מנתק את הדלק , ועשינו את זה והבעיה ממשיכה

 

 

מה אפשר לעשות עכשיו?

 

מה הבעיה? שהאוטו מתכבה בממוצע כל 3 ימים לפנשי שהוא מתכבה הוא מתחיל לקפוץ ונורית של משבט דלק מהבהבת ופוק האוטו נכבה....

מה לא ברור בזה ?

פורסם

נ.ב.

 

לאחר שהאוטו נכבה, ומחכים 5 דקות הוא נוסע כמו שצריך

פשוט כל כמה ימים הוא מחליט להתכבות

ובקשר לבעל מקצוע...מה זה בעל מקצוע אם לא מוסך?

פורסם

כנל אצלנו ברכב VW VENTO 97 אוטומט,

 

פתאום הוא מחליט להתכבות כול כמה ימים, סתם ככה, אבל בלי מנורה בלי כלום, אם מנסים ישר להניע המנוע סתם מסתובב על ידי הסטרטר אבל לא נכנס לתפקוד, אם מוציאים את המפתח מחכים כמה שניות אז מניעים הוא מניע בשניה, זה קרה לי גם הבוקר, וזה ממש מרגיז,

 

זה ניראה כמו בעית חשמל.

 

תמיר

פורסם

אולי יש לך מנתק אנרציה תקול !! (בזמן תאונה מנתק את משאבת הדלק)

 

אני לא בטוח שיש לך לך את זה אני יודע שהיו בעיות כאלו בעבר בפונטואים.

אין חכם כבעל ניסיון!!

×
×
  • תוכן חדש...